Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

NGF og medlemsregister

nok er nok

over 16 år siden

nok er nok

nå må vel tålmodigheten til de enkelte klubber være slutt når det gjelder NIF sitt datasystem og medlemsregister som NGF er knyttet opp i mot. Fikk i dag høre at nå har det vært serverproblemer i 5 dager !!!!!
er det mulig, hvor dårlig er egentlig dette systemet og skal vi oppleve de samme surret som vi hadde hele sesongen 2008

Hmmm

over 16 år siden

Hmmm

Midlertidig Driftsstopp
Det foregår for øyeblikket oppgraderinger i driftsmiljøet.
- Edda Digital/N3Sport -

Truls

over 16 år siden

Truls

Perfekt timing å foreta oppgradering/driftstopp i 5 dager nå! :-

Steinsopp

over 16 år siden

Steinsopp

Jeg prøvde å logge inn på Golfbox i går for å bestille tider til helgen men det gikk selvsagt ikke siden den var nede.

Beklager at jeg roper. Men jeg ER SÅ LEI av denne Golfboxen. At det ikke skal være mulig å ha et operatitvt system når golfsesongen er på 6 måneder i Norge. De klarer ikke å ha oppe systemene i den aktive delen av sesongen når de har et HALVT ÅR på å fikse feil.

ååååååååååååååååå!!!

Mr. Gates

over 16 år siden

Mr. Gates

Bensin til bålet:

Noen som vet om Golfbox fungerer med Internet Explorer 8 som nylig ble sluppet? Ser det stadig står 'Optimeret til IE6.0+ 800x600' i Golfbox-vinduet.

Ille nok at GB ikke har levert full funksjonalitet til andre nettlesere enn IE (bruker FF selv), men det ville være typisk om man fremdeles skal trenge en IE-versjon Microsoft har anbefalt å skifte ut i lang tid for å registrere score.

Skriveblokk og fax

over 16 år siden

Skriveblokk og fax

Systemet går ned gang på gang fordi de som står bak ikke har gode nok kunnskaper.
På tide å skifte til et annet system.
Hva med å få tilgang til det de bruker i Sverige?

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Golfbox funker med IE8 for min del.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her