Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Noen som har spilt Evje Golfpark i år?

Mjodd

over 16 år siden

Mjodd

Hvordan var forholdene? Greenene?

brucew

over 16 år siden

brucew

http://scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=99632

andersmp

over 16 år siden

andersmp

Jeg har spilt to ganger, og skal på min tredje runde i morgen - fjerde runde på onsdag.

Banen er OVERRASKENDE bra. Greenene er ikke 100%, men de funker. Banen er tørr de fleste steder, der det er ekstremt vått er det GUR. Anbefaler deg å ta turen! Om du har spilt i strømstad område er den mye bedre.

Nesten

over 16 år siden

Nesten

Var der i helgen. Bra forhold til akkurat å ha åpnet. Greener er selfølgelig ikke på topp, noe man ikke kan forvente. Noen uker med sol og varme så blir det bra. Fjellbacka og mjølkerød har bedre greener på denne tiden.

Ooo

over 16 år siden

Ooo

Har tørket flott opp. Beste greener jeg har spilt på i år. Anbefales.

Putta

over 16 år siden

Putta

Ooo: hvilke andre baner har du spilt som du sammenligner med?

Endringer

over 16 år siden

Endringer

Da må det ha skjedd underverker siden helgen. Ujevn hastighet og flere "raggete" greener. Har spilt flere baner over grensen med mye bedre greener enn dette. Men, de har akkurat åpnet så man kan ikke forvente gull forhold med en gang.

erich

over 16 år siden

erich

Klart det må bli endringer. Det er spilt 1250 golfrunder der på 6 dager, Alle tråkker 25 ganger på hver green - det vil si drøyt 30 000 skritt rundt hvert eneste flagg. Egentlig utrolig at det er gress igjen i det hele tatt, med tanke på at veksten knapt nok har kommet i gang - og det lå snø der for 10 dager siden.

hækker

over 16 år siden

hækker

Akkurat kommet hjem frsa en runde på Evje nå! Spilte turnering der på søndag, da var den veldig bløt enkelte steder, i dag er det en helt annen bane, og nesten ikke antydning til fuktighet noe sted! heller tvert i mot! Nå har de akkurat fått fart i vannannlegget også (er fortsatt tendenser til frost på nettene!!) Greenene kommer seg veldig dag for dag! Om 14 dager er banen i kanonform! Vi trenger faktisk litt regn!!

east

over 16 år siden

east

var her i dag. jeg fant ikke ett eneste vått parti på hele banen. kjemperull på fairways og meget raske greener til å være på denne tiden av året-

Har kun spillt en runde tidligere i år, for 14 dager siden på strømstad.

Evje i dag overgår det 10 ganger, minst!

løp å spill!

Evje-medlem

over 16 år siden

Evje-medlem

Ubegripelig bra greener, spilte der i dag. Både gult og grønt på fairway, men de er jevne og fine og flotte å slå fra. Rullen i dag var fantastisk fordi det er helt tørt.
Snill rough også så tidlig på året, så helheten var helt topp. Til og med masse flott spill, selv om alt er relativt.
Evje er bare å anbefale. Mest av alt på grunn av greenene. Veldig mange norske baner vil ikke få slike greener selv om vi snakker august.

YX

over 16 år siden

YX

Veldig bra! Nesten ikke til å tro at det lå 50-70 cm snø her for ikke mange uker siden! Anbefales!

Jepp

over 16 år siden

Jepp

Føyer meg i rekken, Evje er helt fantastisk. Spesielt med tanke på at det er såpass tidlig på sesongen. Anbefales på det sterkeste!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her