Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Baneåpning på østlandet

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Endelig begynner banene på østlandet å åpne,er bare å komme seg ut for å spille:-)

østfold:
Huseby og Hankø - hatt åpent siden påske
Hvaler - hatt åpent siden påske
Onsøy - åpner til helgen
Øya golfpark - åpent siden påske

vestfold:
Tjøme - åpner til helgen
Larvik - åpner i morgen,onsdag

The slicer

over 16 år siden

The slicer

Kevin: Hvordan ser det ut i Horten? Noen sjanse for at Borre også åpner til helgen?

trippel

over 16 år siden

trippel

larvik åpner i dag!

eagle04

over 16 år siden

eagle04

Kragerø åpner på lørdag

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Nei,Borre åpner nok ikke til helgen. Ligger nok ennå endel snø rundt omkring. Har ikke vært rundt på hele banen og titta de siste dagene. Var hos kiropraktor i morges som holder til i et av de nye byggene som ligger mellom innkjørselen og 9-hulls banen. Så at det lå mye snø fra 60m og inn mot greenen på hull 8 på 9-hulls banen. Antar at det ligger snø de andre plassene det er mye skygge. Skal ta en tur innom i morra og sjekke rundt hele banen. Får komme med en bedre rapport da

Tigerstaden

over 16 år siden

Tigerstaden

Ski GK åpner muligens til helgen! Drivingrangen er vist åpen??
Noen som har hørt noe om Grønmo?

Mediate

over 16 år siden

Mediate

Fet Gk på fetsund åpner til helgen, www.fetgk.no
rangen er åpen

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Rangen på Solum har åpna også iflg hjemmesiden deres

PGA

over 16 år siden

PGA

Grønmo åpner KANSKJE neste helg.
Banen er fri for snø, men fortsatt veldig våt

tvalo01

over 16 år siden

tvalo01

Holtsmark åpner 26.April
Kongsberg sikter mot 1 mai helgen

andersmp

over 16 år siden

andersmp

Evje Golfpark har planlagt åpning til helgen, hvis det tørker seg til på tre-fem hull som veldig våte. Drivingrangen åpnet i dag.

NoSlice

over 16 år siden

NoSlice

Ski GK åpner Lørdag 18.4

Greven

over 16 år siden

Greven

Skoger/Drammen åpnet rangen 18. april iflg hjemmesiden, og banen "åpner i mai" hva nå enn det vil si. Ganske opplagt at den åpner i mai, så en ca dato hadde vært grei å få :P

Oggi

over 16 år siden

Oggi

Det ser ut for at Mørk åpner 27. april. I.flg. hjemmesiden har de dugnad med etterfølgende spill på banen søndag 26.

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Skjeberg åpner lørdag 18.april også

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Det blir dugnad på Borre på lørdag,men banen åpner ikke før ut i neste uke en gang iflg siste nytt på hjemmesiden

Kaja

over 16 år siden

Kaja

Evje golfbane åpner imorgen fredag 16. april kl. 9, så jeg nettopp på hjemmesidene deres.

Nes med lem

over 16 år siden

Nes med lem

Nes åpner rangen og korthullsbanen lørdag 18. april. Hovedbanen åpner 26. april

Telemarking

over 16 år siden

Telemarking

Kragerø åpner lørdag, og greenene ser knall bra ut allerede! Gleder meg

R8

over 16 år siden

R8

Miklagard åpner rangen nå på lørdag.

Even

over 16 år siden

Even

Kongsberg åpner rangen i dag.

..

over 16 år siden

..

ski gk (smerta) åpner imorgen med sommergreener..

eagle04

over 16 år siden

eagle04

Kragerø idag. Fantastisk forhold med supre greener.

East

over 16 år siden

East

noen som har spillt Evje i helgen? Jeg lurer på en tur dit neste helg.

tertit

over 16 år siden

tertit

Spilte Evje på fredag. Overraskende bra forhold, ok greener, front 9 tørrere enn back 9.

lp

over 16 år siden

lp

Grønmo GK er åpen nå

Tommy

over 16 år siden

Tommy

Jeg skal spille Grønmo etterpå... Hurra!
Kommer nok med et terningkast etterpå

HCPmann

over 16 år siden

HCPmann

Borre åpner førstkommende onsdag (22. april).

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Var borte og trente på rangen på Borre i dag,og tok en titt på banen. Greenene var utrolig grønne for årstiden,kan være fordi fairways og roughen var litt gulaktige,gresset har ikke fått noe naturlig grønn farge ennå. Gleder meg utrolig til å spille der igjen,kanskje allerede onsdag.

Apropos

over 16 år siden

Apropos

Grønmo var fargerik grått/brun/grønn/lys og noe fuktig, jevne spraglete greener.

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Solum åpnet i dag 24/4

pekka

over 16 år siden

pekka

Er det noen som har spilt dugnadsturnering på nes i dag, hvordan er forholdene?

Nes Med Lem

over 16 år siden

Nes Med Lem

Jeg var så heldig at jeg fikk spille Nes idag. Dere som har fått plass på banen i morgen, kan glede dere til nyvalsede, nyklipte greener og en ny hullrekkefølge som gjør banen til en helt annen opplevelse. Det er noen få våte partier på noen få fairways, og litt reparasjonsarbeider på banen, men banen og ikke minst greenene er etter årstiden veldig, veldig bra.

Østlending

over 16 år siden

Østlending

Spilte Nes på søndag, og både banen og tidsintervallene er begge med på å dra opp stemningen i ballen. Gikk runden på 4 timer på en smekk full bane. Greenene var meget bra, og tiltaket med ny hullrekkefølge er et utmerket tiltak, mangler bare litt bedre skilting der hvor forandringene er, så blir dette helt topp.

Hansen

over 16 år siden

Hansen

Jeg spilte også Nes søndag og så flere greener med "skade", det vil si bare områder. Mulig at det har vært isbrann, jeg er ikke gartner.

BFH

over 16 år siden

BFH

Noen status fra Borre? tenkte meg dit en tur på onsdag

her

over 16 år siden

her

http://www.scangolf.no/nor/banetilstand.asp

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Var innom der i går,men spillte 9 hulls banen bare da. Spillte hovedbanen for 6 dager(var bra da) siden og den ser ut til å ha blitt utrolig fort grønn og fin på de siste dagene. I natt regnet det endel,men er meldt flott vær framover,så nå spirer det godt i bakken med over 8 grader om natta og opp mot 20 grader på dagen. Skal kanskje spille der i morra selv

Anders

over 16 år siden

Anders

Mjøsen åpner imårra kl 10, med prov greener i starten.

Sliceman

over 16 år siden

Sliceman

Drøbak åpnet i går. Kjempebra forhold!

t

over 16 år siden

t

Randsfjorden åpner i morgen...med sommergreener

east

over 16 år siden

east

ikke veldig imponet over greenene i drøbak. evje er 10 ganger bedre

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Grønmo i dag var enda bedre enn for noen dager siden, kun noen tørre/brune områder på greenene, spillefeltet ellers er i topp stand.

Knottolf

over 16 år siden

Knottolf

Det nytter ikke å sammenlikne greenene på Evje og Drøbak noen gang på sesongen, og i hvert fall ikke i april!

Dovre

over 16 år siden

Dovre

Spillte på Nes i dag, og det er den fineste golf-opplevelsen jeg har hatt på lenge. Jeg ble møtt med en god service, og banen var beget bra. Og greenene var helt fantastiske i forhold til de banene jeg har spillt i Sverige tidlegere i år. Fairwayene var stort sett tørre og grønne, men med noen vinterskader. Overraskende bra så tidlig på sesongen, kan anbefales.

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Fooore, var de brune fairwayene på Grønmo, f.eks på 2 og 6 blitt grønne?

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Yepp, så godt som overalt, men noen tørre/brune områder, som var helt greit å spille fra, dog spilte jeg for det meste fra røffen.

Mikkel

over 16 år siden

Mikkel

Jeg spillte på Nes i dag, og jeg synes at banen var "sånn passe bra", årstiden tatt i betraktning. Greenene var upåklaglige.
Men omgkjøringen av hullrekkefølgen, og 10 minnutters start inntervall var veldig bra.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her