Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Per Haugsrud - one of the best

Niblick

over 16 år siden

Niblick

I own many old videos and a number of DVDs from golf tournaments from around the world with many fine commentators.

Per Haugsrud in my opinion is one of the best commentators that I have heard throughout the years I that I have watched golf.

Great to listen to his insights and educated opinions.

The slicer

over 16 år siden

The slicer

Helt enig. Haugsrud er strålende i kommentatorboksen!

Lett omskriving av VGs reklamer: Golfsendingen er ikke helt den samme uten Haugsrud.

Yorkie

over 16 år siden

Yorkie

Haugsrud er min nye helt, han kommer med meldinger av Zachrisson kvalitet:

"Greenene er altså så ondulerte, det er som de har begravd en haug elefanter der"

"Jeg lurer på det med hattene til Katayama, han har en ny en hver dag, må være tricky å pakke kofferten"

Osloborger

over 16 år siden

Osloborger

Jeg synes Haugsrud er den aller beste kommentatoren vi har. Han er innsiktsfull og underholdende. Han har stadig småvittige og fargerike kommentarer -- håper han kommenterer så mange av turneringene fremover som mulig. Håper også at Viasat vet å sette pris på han!

IkkeEnig

over 16 år siden

IkkeEnig

Nei!
Ikke enig.
Fyren har jo et seksuelt forhold til Tiger bilder.
Aldri hørt maken til nesegrus beundring av noe annet menneske i historien.Tiger er god, men det er ikke vits i å sitte med loffen i hånda og sikkel på haka heller.
Takke meg til Kracht(?) det er trivelig fyr det, faktisk med en anelse sjarm til og med.
I motsetning til Dustehuet Haugsrud.

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Må si jeg liker Haugsrud mer og mer og mer. Selv om han roper ooi oooi ooi oooi ooi oooi oooi hele tiden.

Morsom sending! Og fy faen for en par av Cabrera på hull 18. Hu hei!

Niblick

over 16 år siden

Niblick

Gunder,

I have to agree with about the oooi oooiing. He does sound like a 5 year old when he does it.

I thought he did a great job last night, very entertaining. One of the best in the world now.

FekinCnut

over 16 år siden

FekinCnut

the oioioi is probably just flatulence, it will pass :-)

!

over 16 år siden

!

Men, det blir desverre til at jeg ser på dårligere sending(Viasat golf uten HD) uansett, fordi det er vesentlig mye bedre å høre på engelske kommentatorer. De stiller opp med et team, on site, som har peiling, og det er ingen tvil, for meg i hvertfall, at det er mye bedre å høre på de, enn en oioioi som sitter i et studio i Oslo.

Hacker

over 16 år siden

Hacker

Haugsrud er desidert best av de norske, han kjenner banen og mange av spillerne og ikke mist spillet. Det plager ikke meg at han er særdeles engasjert og bråker litt.

De amerikanske kommentatorene er gode, men det blir jo veldig fokus på alle som er fra USA. Ustanselig snakk om Mr. boring 1 og 2, Parry og Campbell, mens Cabrera ble lite nevnt.

Snappy

over 16 år siden

Snappy

Mye bedre å høre på de amerikanske pluss Nick Faldo.

Osloborger

over 16 år siden

Osloborger

!: hvordan ser du på Viasat Golf med engelske kommentatore? er det via parabol?

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Å høre Kracht er like spennende som å høre Petter Pilgaard eller andre vestkantpusekatter.... takke meg til oioioioioi

Enur

over 16 år siden

Enur

Osloborger: Kabel fra Get. Velg finsk som språk (på get-boksen) og du får de amerikanske kommentarene.
Supert! Har ikke hørt en norsk kommentator siden jeg fikk boksen i huset.

snappy

over 16 år siden

snappy

Hvem har sagt jeg har Viasat golf... For det har jeg ikke.

Med en Dreambox kan man se golf i HD. Ganske nice med US Masters i HD. En kompis av meg har det. Det var kanon.

Jeg streamer for det meste.

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Dreambox = pirat. Hurra. Hadde alle hatt dreambox måtte parabolene vært 2 meter.....

!

over 16 år siden

!

Dreambox er pirat? hva snakker du om?? Man kan jo fortsatt ha abonnement hos Viasat/Canal Digital lovlig, selv om man ikke bruker den crappy boxen de leverer med.

snappy

over 16 år siden

snappy

Hvorfor 2 m?

Og en ting til.. Jeg føler at det er helt greit å være pirat av og til. I alla fall når det gjelder viasat.

JEg valgte Viasat for noen år siden pga visat sport sendte golf. For et par år siden lanserte de Viasat golf. Pokker ta Viasat. Nå må jeg betale 50 % ekstra om jeg vil se på golf. Det er faktisk ikke riktig. Golf er en så viktig og stor sport i norge i dag at det ville vært naturlig at en sportskanal som Viasat sport å dekke ET & PGAT på lik linje som lacrosse, australsk fotball og seiling.

Viasat golf kunne sendt mer golf selvsagt, men at Visat Sport ikke sender i det hele tatt er sinnsykt.

705

over 16 år siden

705

Har Viasat golf og er happy. Alternativet er å streame. Synes forøvrig Per H. er en sann fornøyelse å høre på. De ekstra 99 kroner pr. måned er akkurat en drink på byen.

Scrambler

over 16 år siden

Scrambler

Jeg har Viasat Golf og er også fornøyd.
Enig i at summen er peanuts i det store golfregnskapet.
Heldigvis valgmuligheter på språk.

snappy

over 16 år siden

snappy

Jeg betaler 200 NOK for 40 kanaler. Så skal jeg liksom betale 99 for en enkel. Det er helt sykt synest jeg. blir 1088 Nok i året.

99 kroner er ikke særlig mye, men det er måten det ble gjort på jeg føler ble litt feil. Visat sport alt innen sport, bare ikke golf. SYKT

Enur

over 16 år siden

Enur

Takke meg til å ha en egen kanal som Viasat Golf, hvor jeg hele året kan gå inn å se golf når jeg vil omtrent, nettopp uten å bli avbrutt av "interessante" idretter som lacrosse, australsk fotball og seiling!

Det betaler jeg gladelig 99 kr pr. måned for!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her