Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

galvin green kvalifisering

golfer

over 16 år siden

golfer

så at kvalifiseringen på borregaard er flyttet en uke senere. bør ikke da det samme gjøres med kvalet på solastranden?? noen som kanskje tenker på å delta på begge hvis de ikke klarer det på solastraden! det er ikke riktig!

!

over 16 år siden

!

Hvorfor skal man ikke få 2 sjanser på å kvale? Hvis man spiller bra nok på den siste, så har man jo spilt bra nok??

golfer

over 16 år siden

golfer

Fordi de da opptar plass for mange som ikke er med i den første av ulike grunner. da er det ikke riktig at de skal også ha muligheten til å melde seg på begge når det er slik at det skulle være en kvalifisering på vestlandet og en på østlandet. har man ryki ut på den ene kvlaifiseringen så er man ute!!!

east

over 16 år siden

east

er det virkelig mange som gidder den lange reisen...?

lol

over 16 år siden

lol

gjør vel ikke noe å være med begge steder.. er man god nok til det så fortjener man det..

testogolfer

over 16 år siden

testogolfer

Hvordan melder man seg på? Ser at det ikke går an å melde seg på via golfbox.....Tenker primørt på borregård

!

over 16 år siden

!

telefon. Ny oppfinnelse som kom for "noen" år siden.

CT

over 16 år siden

CT

NGFs "kokebok" for påmelding "Påmelding: Logg deg inn i Golfbox via Personlig Profil. Denne innloggingsboksen finner du på forsiden av NGFs websider og på de fleste golfklubbers websider. Vel inne i Golfbox velger du arkfanen "Turneringer" og finner den turneringen du skal melde deg på." fungerer for Skjeberg/Borregaard. Ville satset mer på det enn telefon.

!

over 16 år siden

!

vel, HVIS du hadde skjønt spørsmålet og satt deg inn i saken, så hadde du KANSKJE sett at påmelding via golfbox ikke funker? Dermed kan vi kanskje stryke den fra listen over opsjoner?
Da gjenstår brev, personlig oppmøte og telefon. JEG hadde valgt telefon, men nå bor jeg et stykke unna da....

east

over 16 år siden

east

dere ser på feil turnering. det går fint å melde seg på i golfbox

!

over 16 år siden

!

Javel? Jeg var der nå, og jeg fikk IKKE valgt meg på. Nå står jeg riktignok på den gamle/forrige listen,og HÅPER at det holder, men jeg ser at det står noen på begge listene også...
Godt å se at noen ting er ved det gamle, selv om Navnene på turneringene er nye....

vest

over 16 år siden

vest

påmelding i golfboks synest å fungere bra den.. men du må på GGT kvalik Skjeberg/Boregaard under GGT og ikke på den som Boregaard har lagt inn der med samme navnet..

Nord(!)

over 16 år siden

Nord(!)

Ja, jeg har prøvd der også, men som sagt, er påmeldt på den første, og da kan det kanskje være derfor jeg ikke får meldt meg på den andre?!
Regner med at alle som meldte seg på borregaard sin første påmelding, automatisk blir flyttet over til den gjeldende.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her