Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Skarpnord skadet?

Karlos

over 16 år siden

Karlos

Ja det er 1 april, men ser på bloggen til Marianne at hun visstnok er skadet. Ser ganske alvorlig ut også, er veldig skeptisk, men syns da det håndleddet ser rimelig hovent ut? Ikke vet jeg, men får håpe det bare er en april spøk??

Jens Arne

over 16 år siden

Jens Arne

Noen som kjenner dama eller vet noe om dette som kan bekrefte eller avkrefte??

Pepper

over 16 år siden

Pepper

Det var åpenbart en aprilspøk, men for min del er den en av de dårligste aprilspøkene jeg har lest. Morsom var den ihvertfall ikke. Men men, smaken er som baken osv.

Egil

over 16 år siden

Egil

Hehe, syns det var litt artig egentlig, men jeg syns at Golferen.no sine aprilspøker var helt tragiske, de presterer altså å komme med to håpløst dårlige aprilspøker i dag, men resten av året så klarer de ikke å oppdatere om det som skjer rundt om i golfverden for våre norske...

Kevin

over 16 år siden

Kevin

da har hun oppdatert bloggen sin med forsikringer om at det var en aprilspøk,for de som virkelig lurte:)

Truls

over 16 år siden

Truls

Dårligste spøk hittil!

Spøke om at en selv er skadet. Who cares... Det ville i såfall bare vært henne det gikk ut over.

Bogeygolferen

over 16 år siden

Bogeygolferen

Kan vel tenkes at en del venner og kjente av marianne satte kaffen i vrangstrupen når de leste dette. Husk på det truls at selvom kanskje ikke du bryr deg, så finnes det sikkert en del som gjør det. Er jo heller ikke spesiellt bra for norsk golf om en av de få vi har som virkelig kan hevde seg i toppen plutselig er ute halve sesongen.. Jeg er uansett enig med egil over som nevner golferen sine april spøker, de var dårlige de..

007

over 16 år siden

007

Jeg hygger meg med Marianne på nett og på gress!

Masse dustete janteinnlegg ...

Pepper

over 16 år siden

Pepper

Jeg hygger meg også med Marianne på gress og på nett, og gleder meg over hennes sportslige fremganger. Det forhindrer ikke at jeg synes spøken hennes var dårlig. Hadde historien vært virkelig hadde det vært tragisk for henne selv, nå var det heldigvis bare fantasi.

Hvis 007 synes mitt innlegg over er et dustete janteinnlegg så vær så god, helt greit, 007's mening om det er nemlig fullstendig uinteressant for meg.

007

over 16 år siden

007

En aprilspøk er bra hvis noen skvetter av den. Husker den.
Jeg og andre skvatt av den.

Pepper, bra!
"
Jeg hygger meg også med Marianne på gress og på nett, og gleder meg over hennes sportslige fremganger.
"

Litt dårlig dag på jobben idag bare??

Truls

over 16 år siden

Truls

Jeg tviler sterkt på at "norsk golf" blir skadelidende om frk. Skarpnord blir det.

Det vil absolutt ikke ha noen innvirkning på det faktum at jeg, på lik linje med tusenvis av andre, gleder oss sykt til den dagen vi kan møte opp på klubben for første gang denne seongen og spille en runde golf på grønt gress sammen med venner. Snart dukker golfere frem fra stubber og stener over det ganske land og møter opp på banen sin full av iver og glede. Det er DET som er norsk golf!

007

over 16 år siden

007

"Vi er alle sosialdemokrater" sa en rød politiker.

Klassisk jante, Truls.

Dette skriver du også:
"Det ville i såfall bare vært henne det gikk ut over."

Nettopp fått deg internett??

Bogeygolferen

over 16 år siden

Bogeygolferen

Hvis du ikke skjønner at det ikke er den norske golfen som du snakker om jeg refererer til så er du ganske tett. At du spiller golf, og gleder deg til sesongen er flott, men tror frk skarpnord er litt viktigere enn deg med tanke på rekrutering av juniorer etc. Du er sikkert en fin fyr, og dyktig til masse, men for norsk golf (ikke din def.) så er det viktig at vi har noen der ute som presterer og representerer. Vi har noen få, og marianne er en av dem, derfor ville det vært trist om hun ble borte en halv sesong. Tror du forstår hva jeg mener hvis du tenker deg godt om. Uansett, så var jo dette bare en aprilspøk, så da kan vi fortsette å glede oss til mange flotte resultater fra marianne i 2009..;)

Scrambler

over 16 år siden

Scrambler

Teit spøk fra MS.

Hadde hun ennå kommet med noe som virkelig var litt fres over. At noen blir skadet kan jo fort skje, men det er jo bare teit å spøke med.

Truls

over 16 år siden

Truls

Beklager da, hvis jeg ikke viser særlig interesse for å følge med på jentegolf. Ja, jeg sier "jeg", men vet at en kjempemajoritet av norske golfspillere ikke følger med på dette til daglig. Det er stas hvis noen vinner en turnering, men at dette har noen innvirkning for rekrutteringen i særlig grad tror jeg neppe. Jeg tror nok at mange har latt seg inspirere til å prøve golf etter at Tiger Woods kom på banen, men her er vi på en annen planet.

Hva var grunnen til golfboomen på slutten av 90-tallet? Det var ihvertfall ingen norsk golfspiller som genererte dette. Faktisk så har rekrutteringen og interessen, generellt, sunket etter at Norge fikk spillere som markerte seg ute i verden (uten at jeg tror DET var noe grunn...)

Bogeygolferen

over 16 år siden

Bogeygolferen

Truls, helt i orden at du ikke interesserer deg for damegolf. Sikkert mange med deg, men det er nå engang slik at i Norge så er det jentene våre, da tenker jeg selvfølgelig mest på Tutta, men også Marianne begynner å vise gode resultater, som presterer best. De presterer mye bedre enn gutta våre.. Så når det er sagt så skjønner du sikkert at for golfnasjonen Norge så ville det vært veldig negativt om en av våre fremste utøvere på øverste nivå plutselig blir borte i lang tid.

Truls

over 16 år siden

Truls

La oss si at vi er enige. Jeg vil ikke starte noen stor diskusjon om dette, men jeg vil bare at du forklarer hvorfor det er så negativt for norsk golf. Som konkurransesport, ja, men for norsk golf generellt tror jeg vel ikke det ha noen særlig betydning. Dette er sagt med all respekt for både Tutta og Marianne.

Bogeygolferen

over 16 år siden

Bogeygolferen

Ja, da er vi enige, for når jeg sier "norsk golf" så snakker jeg om konkurranse delen ja. Juniorer, amatører og de unge håpefulle som er på vei oppover som trenger noen å se opp til, og det er viktig for disse å se at det faktisk er mulig å lykkes selvom man er fra Norge. Og Marianne og ikke minst Tutta er tydelige eksempler på dette. Selvsagt mener jeg ikke at Ola Dunk med 22 i hcp kommer til å lide om Marianne eller Tutta skulle bli skadet, han bryr seg nok fint lite.

007

over 16 år siden

007

Marianne's resultater er 100 ganger mer interessante enn ALLE resultatene i ALLE klubbmesterskapene i HELE janteNorge!!

Nikki Garrett blir vel aldri norsk :-(

Marianne matcher Nikki, og hun er norsk :-)

duffshank

over 16 år siden

duffshank

Marianne overgår Nikki Garrett hva angår prestasjoner, ranking og, som du vel sikter til 007, utseende ;)

Bevis: http://www.smh.com.au/ffximage/2007/09/16/nikkigarrett_combo.jpg

Larsen

over 16 år siden

Larsen

Hehe, photoshop kan gjøre så mangt, men helt enig, Marianne er mye søtere enn Nikki Garret og Tutta også for den saks skyld, men det skal vel kanskje ikke så mye til;)

Montrø

over 16 år siden

Montrø

Det kommer ikke som noen bombe at 007 uttaler seg så positivt om dette. Han har ganske mange ganger bevist at han liker småjenter :)

007

over 16 år siden

007

Lenge før Marianne og Nikki ble født så arrangerte Lyn noe som het Monolittrettet i Oslo, verdenseliten i langrenn deltok her.
Julie Ege var tilskuer. Dengang matchet vi henne med Brigitte Bardot og Sophia Loren.
Noen tema går aldri av mote blandt gutter.
Ingen damer nevnt her er/var småjenter!

c

over 16 år siden

c

ÆÆm 007 - hvis du var gammel nok til å digge Julie Ege, Bridgitt Bardot og Sopie L når disse var unge og pene - nå er det bare en av dele som delvis stemmer på disse damene :) - så er det saker og ting som ikke har fulgt riktig med - om du digger samme aldersgruppa fortsatt ....

007

over 16 år siden

007

Joha Mieto vant Monolittrennet med Oddvar Brå på andreplass, litt interessant det og!

utydelig c!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her