Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bikkja på banen-

Flyer

over 16 år siden

Flyer

Som Haugermedlem og hundeeier har jeg den fordelen at jeg kan ta med bikkja på banen. Men det er ikke alle baner tillater dette. vte at meningen om bikkje på banen er delte, men jeg mener også at skal bikkaj med må den gå i bånd og være av den lydige sorten.
Vet at man også p Randsfjorden kan ta med bikkja, men kunne godt tenke meg en oversikt over lubber tillater bikkje på banen.

Samtidig skulle jeg ønske at golfbox fikk mulighet for å booke inn bikkje i flighten slik at det ble begrenset til 1 bikkje pr flight. På måten unngår man at to hannbikjer møtes til "kamp på banen. Samtidig som kan de som ikke er så betatt av dyre velge enn annen tid.

fido

over 16 år siden

fido

Jeg likte spesielt godt det du skrev med å kunne booke hund i flighten! Dette bør være en smal sak for GB å fikse :)
Jeg liker hunder, og gjerne på banen

Apropos

over 16 år siden

Apropos

Hørtes mer ut som noe som fra forbundet 1.april dette...

barcentrale

over 16 år siden

barcentrale

Som Oslo GK-medlem og gift har jeg den fordelen at jeg kan ta med kona som caddie på banen. Men det er ikke alle baner tillater dette. Vet at meningen om kone-caddier på banen er delte, men jeg mener også at skal kona må gå i "bånd" og være av den lydige sorten.
Vet at man også på Miklagard kan ta med kona som caddie, men kunne godt tenke meg en oversikt over klubber som tillater dette på banen.

Samtidig skulle jeg ønske at golfbox fikk mulighet for å booke inn en kone i flighten slik at det ble begrenset til 1 kone pr flight. På måten unngår man at to skravlekoner møtes til "syklubb" på banen. Samtidig som kan de som ikke er så betatt av kone-caddier kan velge enn annen tid.

Apropos

over 16 år siden

Apropos

Fy skam deg barcentrale....

voff-voff

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Hahaha. Vittig på morgenkvisten, barce :-)

Kråka

over 16 år siden

Kråka

Også på Moss & Rygge GK er det helt greit å ta med hund på banen ... vi tar stadig med bikkja dit. I farten kommer jeg bare på to klubber hvor jeg har hørt at det IKKE er tillatt: Onsøy og Vestfold. Men det finnes kanskje flere?

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Jeg har hørt at det er lov å ta med kona på Ostøen. Bare at det er ganske uvanlig...

snappy

over 16 år siden

snappy

Vet at Oustøen Country Club tar godt i mot hunder. Anbefaler en tur ut dit.

Lancaster

over 16 år siden

Lancaster

Du kan ta med hund på Miklagard. Kona også.
På Haga får du ikke ta med hund , men det er trolig lov å ta med kona..

Sorry

over 16 år siden

Sorry

Hva har bikkja på golfbanen å gjøre? Det er bare tull og tøys.

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Barce, det er nå utrolig fristende å komme med kone-kommentarer. Men jeg skal la være.

Bikkjer, koner, spillere, barn, dårlige venner, lasermålere, GPS'er, - så lenge de ikke forstyrrer spillet så ta dem med og bruk dem :-)

Selv skal jeg i år ta med meg både naboens kone og egen kone som caddier for å glede naboen slik at han får kvalitetstid med barna og hundene i nabolaget.

Sjokkert

over 16 år siden

Sjokkert

Hva er det du antyder om naboens legning Smilende Sam? Har han preferanser for å ha kvalitetstid med bikjer og barn fremfor kona...

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

:-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her