Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kval NC Skjeberg

Greg

over 16 år siden

Greg

Noen som vet om kvalet til Norges Cup spilles på Skjeberg eller Borregaard 25. og 26. april?

Det er jo ikke mulig å finne skikkelig informasjon om dette noe sted...

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Tror det som ligger på Borregård sine sider er fra 2008, jeg så etter det selv her om dagen.

Klubbene har generelt ikke oppdatert sine hjemmesider eller i golfbox, muligens fordi snøen ligger tjukk overalt!?

Skrens Petrus

over 16 år siden

Skrens Petrus

Regner med det blir begge steder! 18 hull på hver bane :)

bobo

over 16 år siden

bobo

Tror også en runde på hver, men hvor man spiller først det vet jeg ikke....

Bør vel komme noe info snart....ikke lenge til nå

Skjeberg på lørdag

over 16 år siden

Skjeberg på lørdag

og Borregaard søndag

skiløper

over 16 år siden

skiløper

Blir det snøgolf?

jan

over 16 år siden

jan

blir nok snø golf ja...hahahah.....smart med turnering i slutten av april og ingen i juli......GO ngf...hahah

snøgolf

over 16 år siden

snøgolf

og hvis våren hadde kommet i mars og ikke noen turneringer før i begynnelsen av mai så hadde jan sagt - ikke turnering før i mai - halve sesongen er ferdig før NGF får r.... i gir - GO ngf

jan

over 16 år siden

jan

skjønner at ngf er ditt store forbilde, GO snøgolf

snøgolf

over 16 år siden

snøgolf

For å si det sånn - holdningene til Jan er holdninger som jeg synes er patetiske og litt foraktelige - sitte og sutre på nettet og være negativ.

Hadde det vært noe tak i deg så hadde du kommet med hva som er galt og forslag til hva som kan endres. For å si det slik så er det vel tid for oppstartr noe man må ta en sjangse på hvert år. Når banene er spillbare styrer stort sett bare været.

Å arrangere turnering i Juli er jo særdeles smart da - for det første så er det ingen som ønsker å spandere ferien på gratisjobb hverken for klubb eller NGF eller deg og for det andre hadde neppe de aktelle spillerene vært tilgjengelige for å delta.

jan

over 16 år siden

jan

enig...dumt å bruke juli i norge på golf

snøgolf

over 16 år siden

snøgolf

Alle bruker Juli på å spille golf - skal i ikke bruke juli på å arrangere turneringer...

jan

over 16 år siden

jan

ok? man skal ikke det altså......lærer mye nå jeg. Så de beste spillerne i Norge skal miste 1 måned med turneringer?.....er jo så lang sesong Norge,så det gjør jo ikke noe

johann

over 16 år siden

johann

Hvordan ser baneforholdene ut for at det i hele tatt går an å spille der? Kanskje Skjeberg har god drenering så den blir "levelig", men Borregaard blir vel som et gjørmehull hvis været fortsetter slik..

c

over 16 år siden

c

Selvfølgelig skal vi stå på, skippe ferie, la familien reise på ferie så vi får ro til å stille opp på golfklubben og stå til våre beste golfspillere til tjeneste - det fortjener de - hvorfor de fortjener det vet jeg ikke men de gjør jo det selvfølgelig. Når de kommer på ET så sender de sikkert en kjempetakk til de som stilte opp.

For øvrig er det jo fullt mulig for dem å reise rundt litt og hjelpe til litt i klubbene for eks tilby sine tjenester eller spille sammen med andre og kanskje gi noe tilbake til de som står på og jobber GRATIS for dem hele resten av sesongen.

jan

over 16 år siden

jan

hvis alle må jobbe gratis, så er det vel ikke spillerne som skal ha skylden for det

c

over 16 år siden

c

Så du mener spillerene er villige til å betale greenfee + funksjonærer ei langhelg.... bare å forlange.... tror jeg ikke veldig mye på...

--- ingen har "skylden" - det er bare sånn det er - skal noen spille turnering så må mange stille opp og jobbe gratis og å forlange gratisarbeide i fellesferien er så ut at du ikke forstår hva du holder på med....

jan

over 16 år siden

jan

er narvestad på scangolf nå

c

over 16 år siden

c

Jan må være prototypen på de jeg ikke ønsker skal komme til noen turnering jeg jobber gratis i!

jan

over 16 år siden

jan

c....jeg har 15 i hcp....så jeg spiller nok neppe de turneringene

c

over 16 år siden

c

Takk, nå mente jeg alle turneringer og ikke bare disse. Jeg hadde ikke ønsket å jobbe gratis for din type menneske hvis du holder på sånn i ditt virkelige liv, ganske ufordragelig, sorry, sånn er det bare.

Så sant...

over 16 år siden

Så sant...

været er med oss blir turneringen forhåpentligvis arrangert første helga i mai.

Uten frivilligheten stopper idrettsnorge....!!!

bobo

over 16 år siden

bobo

Ser skjeberg åpner rangen 9 april og ut fra bildene på siden deres blir nok turneringen gjennomført som planlagt. Regner med at Borregård har noe av de samme forholdene som Skjeberg, så dette går nok fint.

feil

over 16 år siden

feil

blir flyttet til første helgen i mai, snakket med td'en for turneringen!

SuperLavHandicaper

over 16 år siden

SuperLavHandicaper

Ser at NGF har byttet navn allerede:O

Heter nå Galvin Green Tour og ikke Norges Cup!

Kanskje det blir litt bedre premier?!?:D

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her