Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfballer

Stein

over 16 år siden

Stein

Er det noen her som kjøper opp masse baller på nettet før sesongene? Vi er et lite gjeng som kunne tenkt oss å kjøpe rundt 10 dusin hver av noen gode baller, men er litt usikre på pris og steder vi kan kjøpe. Tar gjerne imot gode tips hvor man kan bestille.
Vanligvis spiller jeg på prov1 og betaler rundt 400 for de pr dusin. Er det noe særlig å spare på å kjøpe f.eks Srixon eller lignende som også er gode baller?

Golfy

over 16 år siden

Golfy

jeg bruker en som kaller seg dozgolfballs.
http://www.dozgolfballs.com/
Siden ser shabby ut,men han er seriøs, Har handlet 30+ dusin med Callaway HX Hot som nye golfballer(pristine mint) til $10 dusinet.
Han tar $2 pr prov1 eller prox1x ball.
Er meget rimelig på shipping og er tilbøyelig når det komme til merking av foresendelse.
Betalte 1000 nok for 12 dusin med hxhot(pristine mint) inkl frakt, men han kan være litt treg med shipping, så beregn ca 3 uker fra bestilling.

Furu

over 16 år siden

Furu

Prøv http://www.viapostengolf.no/shop/

Fraktprisen på baller fra USA er ganske høy. Faktisk ikke alltid det lønner seg. Sjekk allikevel rockbottomgolf.com og se om de har bulk tilbud.

Maverick

over 16 år siden

Maverick

Jeg har reklamert for denne siden shopen før:

golfonline.co.uk. Pundet er lavt og frakten hyggelig (£20 for inntil 20 kg.) For 20 kg kan man vel få minst 30 dusin? 30 dusin Srixon Z-urs koster ca 285 pr dusin og for Pro V1 ca 345 pr dusin. Kursen jeg har regnet med er 9,6 (med valutapåslag på 1,75% gir dette et pund til 9,43). Har også regnet med mva og kr 207 i utleggsgebyr fra Posten.

Det negative er at det kan ta litt tid. 10-15 dager må påregnes. Har handlet her flere ganger.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her