Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Matchplay champion Geoff

Stein

over 16 år siden

Stein

Utrolig bra spilt av Geoff, men fy faen så uheldig og lite flyt Paul Casey hadde. Ville så gjerne at han skulle vinne med det gikk ikke slik. Begge spilte veldig bra men det aller meste gikk mot Casey. Jeg ropte og skrek alene foran TVen :)

Når får vi like bra spilleflate i Norge? Det så bare helt magisk ut.

R8

over 16 år siden

R8

Miklagard er det nærmeste du kommer slike forhold.

Magic

over 16 år siden

Magic

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!

Morsom du R8!

Pølse med brød

over 16 år siden

Pølse med brød

Jeg venter bare på å bli betalt for å spille Miklagaard.

Så vidt jeg har hørt kan man nå ta over 1 "aksje" nesten gratis ..

R8

over 16 år siden

R8

Humor er ikke farlig å ha. Men det stemmer jo det jeg påstår.Det tar mange år før noen har like bra kvalitet på banen som Mikla.

Henke

over 16 år siden

Henke

Nei, R8, jeg skjønner hva du mener, men du tar feil. Mikla er det nærmeste man kommer bra spilleflate NÅR DEN ER BRA. I fjor var den ikke bra en eneste dag. Greenene var det beste på Mikla i fjor, men Østmarka og Oppegård, som jeg spilte mest, var utrolig mye bedre. Fairways varierte fra rævva til bra, og tee'er kan man nesten ikke påstå at de hadde. Jeg har bilder på mobilen fra en runde tidlig i august, og gul tee på 17 hadde faktisk ikke gress.

Så, med mindre Mikla er i super-shape kan man like godt finne topp spilleflater andre steder. Grønmo, f eks, var totalt sett i bedre form enn Mikla i hele 2008.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her