Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

hva har hendt med tutta???

Pølsa

over 16 år siden

Pølsa

tutta hadde en super sesong i 2007 med 6 seiere og mange andre gode plaseringer. i 2008 spilte hun vel langt fra optimalt, men hang likevel ok med på mye, frem til slutten av sesongen. denne sesongen har åpnet ganske ræva spør du meg, og jeg lurer derfor på om hva som har hendt med tutta siden hun ikke er med i topp 20 engang lenger???????????? for meg virker det som om trenerbytte kanskje ødela litt? men det er ikke opp til meg å avgjøre, men jeg spekulerer. ellers er det jo hyggelig å se at bjørnstad spiller godt. jeg håper han klarer å holde dette bra nå i sesongen så han får spille på pga touren neste år...

Snedd

over 16 år siden

Snedd

Hun byttet også utstyr for et drøyt år siden. Har det noe å si?

Rors

over 16 år siden

Rors

Det er selvølgelig bare Tutta som vet hva som ikke stemmer, og det trenger jo for all del ikke være rævva fordi om hun har startet 09 litt beskjedent. Kanskje hun jobber knallhardt med svingen og trenger litt tid før det sitter? Men som "Snedd" nevner, så kan jeg si meg enig at trenerbytte kan ha noe å si. Jeg mener hennes gamle trener Gary brukte jo massevis av tid med henne, og reise verden rundt for henne. Og hennes nye trener Leadbetter har jo haugevis av spillere i stallen sin, veldig mange mannlige spillere, og det gjør jo sitt til at han automatisk har mindre tid til Tutta. Skal jo også nevnes at han nesten aldri reiser ut på turneringer til noen av spillerne sine, det hender selvfølgelig, men veldig sjelden, kanskje det har noe å si???

Pølsa

over 16 år siden

Pølsa

det er selvfølgelig sant at det bare er tutta som vet hva som ikke stemmer, og ja, selv om starten ikke akkurat er konge, så betyr ikke det at hun ikke kommer tilbake senere. men hun har jo byttet en del trenere, caddier, utstyr, sponsorer osv, noe som kan føre til at ting kanskje blir litt ustabilt? jeg tror gary gjorde en god jobb med å følge henne opp, men vet ingenting om leadbetter på den siden... men likevel så tror jeg at det er noe muffens her, noe som ikke helt stemmer med henne fra tidligere.

Nattevakten

over 16 år siden

Nattevakten

Betyr det egentlig noe hva pølsa lurer på ang. Tutta? prøblemet er vel heller om han skal velge - sennep eller ketsjup -

Prostituert

over 16 år siden

Prostituert

Tutta har solgt korppen sin til Nike, og ser ut til å lide samme skjebne som når David Duval solgte seg til Nike: Spillet forsvinner.
Og i tillegg har hun brutt mot en av toppidrettens grunnprinsipper: "Never change a winning team". Er du blant de to beste i verden så bør du ikke endre noe. Griskheten etter å bli bedre enn Ochoa har hatt en dyr pris. Leadbetter har nok sine disipler, men han begynner å gå litt ut på dato. Nye teknikker har overtatt og han er snart ikke annet enn et godt navn av fiiin gammel årgang.

slagstovel

over 16 år siden

slagstovel

Kjære her Prostituert!
Never Change a winning team, sier du. Minner om at Tiger fant på å bygge om svingen sin totalt for noen år siden, selv om han åpenbart var verdens beste. Tror ikke han angret på det...

Nattevaktens fridag

over 16 år siden

Nattevaktens fridag

Du mener altså, can`t you beat them, join them...

Koll

over 16 år siden

Koll

Ikke gjør dette så vanskelig. Når man er så god som hun er, på samme høye nivå som mange andre, så er det i hodet golfen sitter. Marginene avgjør. Tutta er blitt for opptatt av utenomsportslige ting, og mangler fokus og konsentrasjon når hun spiller. I tillegg kommer at de relativt dårlige resultatene fra fjoråret ligger og gnager i bakhodet og forstyrrer spillet. Når man forsøker intenst, så blir det ofte noe krampaktig over spillet, og resultatene blir deretter.
Slapp av Tutta, og ikke la Nike og andre aktiviteter forstyrre deg. Bruk gammel trener og innøvet sving.

Rors

over 16 år siden

Rors

Tutta er en god spiller, men jeg tror at hun har gjort en tabbe ved å bytte trener. Når man bytter trener og caddie så bruker man jo en del tid på å opparbeide kjemi og godt samarbeid, så hvem vet, kanskje det kommer med tiden. Men personlig tror jeg hun er for opptatt av å være en stjerne og ikke spille som en........

Nattevakten

over 16 år siden

Nattevakten

Hvis man er rutinert nok, blir man ikke frustrert grunnet utenomspotslige ting.
I tilfelle kan en bare pakke snippsekken. Sånt tull holder ikke mål mot de beste!

Kjakan

over 16 år siden

Kjakan

Hun hadde jo den Ping-putteren hun kalte pizzadeleren eller hva det var, den spilte hun jo helt konge med. Har hun sluttet å bruke den nå fordi hun er sponset av Nike, eller kan hun bruke den så lenge hun vil? Hva er reglene den overfor utstyrssponsorer tro?

R8

over 16 år siden

R8

Jeg tipper hun har fått snurreba..... og da går det bare enn vei.Se på Marit Bjørgen.

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Tror nok hun har gjort litt mange endringer på kort tid,men skal være forsiktig med å hevde det bastant...det er vel bare hun som vet. Å si at det er Leadbetters "feil" blir litt for lettvint. Det går litt opp og ned med de fleste. Se på Michelle Wie som alle hadde avskrevet,tok en sterk 2.plass i sin første turnering for året på LPGA. Hun er jo Leadbetter elev. Se på Immelmann som vant Masters,har ikke vært så veldig bra nå i det siste. Tror nok det snur for Tutta også...og håper

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her