Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Noen tips til en rimelig påsketur?

Påsketur

over 16 år siden

Påsketur

Hei,

Vi er en kompisgjeng som gjerne vill på en golftur til utlandet i påsken.

Noen som har noen tips til rimelige golfpakke turer?
Hva ligger prisen på på en san tur inkl fly, opphold og greenfee?
Gjerne post noen linker vist dere har.

Ha i bankhodet at noen av oss er fattige studenter :D

mvh
Ivrig etter vintergolf.

cascais

over 16 år siden

cascais

Quinta de Marinha i Cascais, ved Lisboa... Betalte 6500 for fly inkl. golfbag, 5 overnattinger m/frokost og 4 dager fri golf. 6.5 runde på 4 dager... Fint vær, fin bane og fint hotell!

tvalo01

over 16 år siden

tvalo01

Scotland: Vi endte opp med GBP 450 + fly for 5 dager med golf og overnatting på Ramada Inn i Perth. Dette er inkludert greenfee. Skal spille i Perth og St Andrews.

http://www.golfaroundscotland.com/default.asp?page=home.htm

hansen

over 16 år siden

hansen

Cascais, hvem reiste dere med?
7 dager med Ving kommer på NOK 7500,-.

Har hørt mye bra om Quinta de Marinha.

cascais

over 16 år siden

cascais

Reiste med Escape Travel tror jeg det heter... Men dette var 5 dager (4 dager golf siden vi kom sent og reiste tidlig..) Uansett svært fornøyd!!!

Yorkie

over 16 år siden

Yorkie

Frodet meldte om en ukes tur til 2300 for bo og 6 runder golf i Portugal, noe av det billigste jeg har hørt om ihvertfall.

http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=95623

FekinCnut

over 16 år siden

FekinCnut

Jeg var med på den turen med Frodet, vet at prisene har gått opp noe pga valuta siden det.

Vil vel også tro at flyprisene er høyere i påsken enn uka før jul.

Tror trådstarter bør ha gode forbindelser med julenissen dersom han skal klare å skaffe seg en rimelig golftur i påsken

Hyttetur

over 16 år siden

Hyttetur

Hyttetur til sørvestlandet med golf og masse kvikklunch vil bli billegere enn Portugal i påska. Antakeligvis er vi halvveis i sesongen på den tilden i motsetning til de lenger øst som må vente til juni for å få gode baner.....

Amici Sumus

over 16 år siden

Amici Sumus

Hva med Danmark eller Nord Tyskland ...

Yngve

over 16 år siden

Yngve

Er det mulig å få tørre baner på sørvestlandet så tidlig eller?

Hyttetur

over 16 år siden

Hyttetur

Har spilt i påska de fleste sesonger de siste 10 årene men ikke når påska var svært tidlig, og ett år hvor snøen lå litt for lenge. Klart forholdene ikke er sommer men med litt sol og påskevær kan det være helt greit....

Pølse med brød

over 16 år siden

Pølse med brød

Har spilt golf i larvik 9 av de 10 siste påsker med helt greie forhold. Har ofte også vært uken før påske i sverige for å spille og min erfaring er at man må helt til skåne for at det skal være vesentlig bedre forhold enn her hjemme.

Himmerland har samme sesong som larvik, har vært der et par ganger på våren.

Scrambler

over 16 år siden

Scrambler

Hvor mye snø er det i Larvik nå?
Blir det spill om 5 uker tror du?

Pølse med brød

over 16 år siden

Pølse med brød

Er den del snø forsatt, men når dette først smelter går de fort. Larvik har som kjent veldig god drenering. Garantert åpen med sommergreener til palmesøndag hvis ikke det bøtter ned mye mer snø.
ja, skal jeg tippe tror jeg Larvik åpner uken før påske.

På samme tid i fjor hadde banen vært åpen i 3 uker.

nattevaktes fridag.

over 16 år siden

nattevaktes fridag.

Kommer an på hvor dere reiser ifra. Let på Finn etter billigturer/restplasser.

Bare lurer

over 16 år siden

Bare lurer

Noen som har spilt Praya del Ray? Vurderer å dra dit i påsken men usikker på banen. Hvis noen har vært der, har dere prøvd noen av nabobanene?

FekinCnut

over 16 år siden

FekinCnut

har PdR nabobaner da? Ryktene vil ha det til at den ligger meget isolert til

Jan

over 16 år siden

Jan

Var 2 uker i Portugal i februar. Første uken på Quinta De Marinha og andre uken på Praia Del Ray. Praia Del Ray var fantastisk. Må oppleves. 5 minutter fra banen ligger en ny bane som heter Bom Successo. Vi spilte den også. Morsom bane med 2 vanvittige avslutningshull. Til deg som lurer... Anbefales på det sterkeste...

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Pølse: holder tipset ditt ang Larvik fortsatt? synes det er mye snø i vestfold fortsatt jeg...men nå åpner kanskje Bjaavann til helga,så det er vel et tegn på at våren begynner å jobbe seg oppover kysten

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her