Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Utour Multiplayer klokka 21.00 i dag

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Head to head. Hvem er med?
Multiplayer lobby 3.

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Jeg spiller med noen andre da ingen meldte seg. Ellers hadde det vært kult med en fast Scangolflobby i 9 tiden for den som vil!

brucew

over 16 år siden

brucew

I tidligere innlegg ble det nevnt lobby 5, men det spiller ingen rolle hvilken lobby det er.
Stemmer i å "møtes" i lobbyen ved 21 tiden.
Jeg sitter i baren, med rosa nellik i knappehullet.
Det vil også fremgå av spillet mitt at jeg da har vært i baren en god stund før kl. 21

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Har sett det ble nevnt, men har aldri sett noen har spillt der.
Foreslo derfor et fast tidspunkt 21 tiden i lobbyen.

Mingle i chatten i lobbyen med et par drinker og bli enige om at nå starter vi. Høres enkelt ut, bare å møte opp.

Lobby 3! kl 21.00. P.s.Undertegnede er der ikke i dag da han spiller simulatorgolf.

brucew

over 16 år siden

brucew

Hva med et rendevouz i aften?

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Skal titte innom Lobbyen i ni tiden jeg.

Øyvind

over 16 år siden

Øyvind

Norboy stikker også innom, hans 4 besøk på utour. Så om noen vi ha en enkelt motstander, er jeg mannen!!!

Yorkie

over 16 år siden

Yorkie

stikker nok en tur innom, men ikke før halv ti.
Kan ikke, selv ikke for en runde Utour, gå glipp av Top Gear og Jack Dee!

(har ikke funnet ut hvordan jeg kan ta opp enda på boksen fra den nye nettleverandøren;)

Daniel

over 16 år siden

Daniel

Hvordan virket det? Jeg prøvde å spille. Greit nok spill, men hvordan oppdaterer en sin spiller? Litt stressete at alle slår på likt og at det ikke er in real-time sunes jeg, men ska gi spillet en sjanse

Daniel

over 16 år siden

Daniel

Litt vanskelig når de har implementert mange av knappene i selve nettleserbakgrunnen da det er alt fler som kjører med svart bakgrunn og lysgrønn/gul tekst for å belaste øynene mindre. Gidder jo ikke akkurat å skifte på webleseren min hver gang jeg skal in på siden deres =)

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Hva mener du Daniel? Det er jo så nær realtimemankan komme, men noen slår raskere enn andre.

*Klikk på enter-tasten etter at du har slått, så forserer du tempoet, og henger lettere med de andre.

*Velg spillerprofil ved bildet av spiller under "match preferences".

*Det med fargene skjønte jeg ikke. Ingen slike behov i IExplorer. Jeg har ikke fått spillet til å virke i Firefox.

Daniel

over 16 år siden

Daniel

Synes bare tutorialen var litt tynn, den forklarte alt det er visste fra før, men ikke det en ikke visste, men svarte ikke på:

Her er noen spørsmål dere kanskje kan svare på?

* Hvordan roterer jeg kameravinkelen for å se hvilken vinkel det er til den der busken litt lenger frem

* Er siktemerket med slice/hook der ballen lander med reint treff eller utgangsretningen

* Hva skjer når jeg går opp i level?

* Hvordan får jeg vekk alle de der ekstremt plagsomme reprisene

* Hvorfor er vann OB? ;)

* Hvorfor har alle som spiller dette spillet så innmari travelt? =)

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

*Klikk på space,så ser du landingsområdet

*Siktemerket med Slice/Hook er landingsområdet om du treffer midt i smørøyet

* Tja,har ikke merket noe spesiellt, man blir jo gradcis bedre..

*Klikk på Entertasten

*hehe :)

*Si det, alle er kanskje lei av de plagsomme reprisene, og som i virkeligheten hater man langsomme nybegynnere ;) ;)

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

er i lobbyen nå

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Nå er vi 2.
kommer det noen fler i Lobby 3?

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

trenger 1 til

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Det er en tysk masekopp i lobbyen, kom og hjelp oss!

Daniel

over 16 år siden

Daniel

OK men jeg vet jo at du kan trykke enter for å få vekk reprisene, men tenkte på hvordan du får vekk reprisene så du slipper å trykke enter hele veien, er jo ekstremt plagsomt =)

Space for å se landningsområdet? Jeg trykker enter og deretter på øyet da kan jeg sly runt litt, men spørsmålet var hvis jeg ligger bak en busk hvordan kan jeg da rotere kameravinkelen 90 grader sideveis så jeg kan se om jeg trenger 22 eller 32 grader loft fot å gå over busken, slik som en kan i alle seriøse golfspill?

Men ellers takk for svarene, jeg skal gi dette spillet en fair sjanse og prøve det i noen uker, selv om jeg må si at jeg ikke er imponert over det foreløbig, men slikt kan snu.

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Ikke så lett å samle nok folk i lobbyen, jeg lager bare en turnering i lobby 3 for 4, førstemann til mølla.

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Takk for et par gode matcher!
Noen ide på hvordan man kan forbeholde turneringene for scangolfere?

Øyvind aka Norboy

over 16 år siden

Øyvind aka Norboy

Skylder et par spillere en unnskyldning, dere vet hvem dere er!!!
Livsfarlig med pratsomme tyskere, jeg var redd og det var merkelig stille fra HenrikFan!!

Yorkie: Boksen fra nettleverandøren (om den er fra Get), bruk tv guiden og finn ønsket program og deretter trykk på den knappen med record-symbolet på. Trykk to ganger for å ta opp hele serien!!

Men husk, da får du alt som har det navnet, både de seriene som går direkte og reprisene som går om natten i enkelte tilfeller!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her