Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Rory Mcilroy!

Kim

over 16 år siden

Kim

Tidenes talent etter Tiger Woods?

Pølsa

over 16 år siden

Pølsa

Det sa de om Thorp også... Men Rory ER jo faktisk et talent. Tror han blir mer som Garcia, ikke Tiger... Men en lysende karriære får han i hvertfall!

Brødet

over 16 år siden

Brødet

er det så rart når thorp og mcilroy var like gode som amatører?

KIm

over 16 år siden

KIm

Om du leste det jeg skrev, så påstod jeg ikke at han kom til å bli Tiger! Men om han er tidenes talent etter Tiger Woods. Blir også helt latterlig å trekke inn Thorp.

snappy

over 16 år siden

snappy

Tror Rory blir en spiller man får se mye til i fremtiden. Spennende å se en så ung gutt vinne så tidlig i jobben.

Tror også mer på noe alle Garcia, Villegas, Scott osv.

Må si det var en forferdelig aproach han hadde på 18'ende.. Men reddet seg fint inn i bunker.. Mesterlig..

Var det han som tapte i Sveits eller Østeriket tidligere, 3 putt på 18 og 4 putt på 19?

Fujikura

over 16 år siden

Fujikura

Det var utrolig gøy å se mcilroy spille så sykt stabilt. Langt slo han også. Men jeg syns det er noe tidlig å sammenligne han med Tiger.

Det hadde vært kult å fått opp talenter som Tiger igjen men han er så utrolig spesiell sammenlignet med alle andre at jeg tror det vil gå noen år mellom slike karer.

De har vært spådd slikt om Garcia, Adam Scott, Justin "The Choke" Rose, Villegas, Anthony Kim ++. Det er nok bare bransjen som ønsker å hype litt.

Stian

over 16 år siden

Stian

Tja.

La oss se på Rorys historie (Tatt fra golfweek)

He was hitting 40-yard drives when he was 2 years old.

At 8, he became the youngest full member of Holywood, five miles east of Belfast.

At 9, he won a prominent under-10 championship at Doral. At the same age he appeared on the “Gerry Kelly Show,” a popular Irish talk show, where he chipped nine balls out of 10 into a washing machine.

At 11, he shot level par around Holywood’s par-69 layout. Two years later, his handicap was down to scratch.

At 15 he won the West of Ireland and Irish Amateur Close Championship titles that year, and smashed the course record at Royal Portrush with an 11- under 61 in the North of Ireland Amateur.

Om noe så er det mer likheter enn ulikheter med Tiger.

Les mer her http://www.golfweek.com/profiles/story/rory_mcilroy_player_profile

Jeg tør påstå at dette er Europas største kommende talent uten sidestykke

HN

over 16 år siden

HN

Det er bare så synd at han ikke eier karisma og utstråling.

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

HN, da ligner han i så fall på Tiger som heller ikke kan kalles et sjarmtroll....

HN

over 16 år siden

HN

Jo Tiger har utstråling og karisma. Det klarer du å se Smilende Sam...

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Tiger er en utrolig og fascinerende idrettsmann. La det ikke være tvil om det. Men sjarm? karisma ? niks.

hp

over 16 år siden

hp

Må huske på att gutten er bare 19 år,karisma og utsråling kommer med åra.

hp

over 16 år siden

hp

Det er i hvertfall utrolig mange unge talenter på gang Mcilroy,kaymer,kim,oliver fisher,chris wood,Ryo Ishikawa,Danny Lee ,Reinier Saxton de er sikkert ikke så sure og grinete som mange av de gamle gubba som speller i dag.

snappy

over 16 år siden

snappy

Stian:

Listen er veldig forskjellig i forhold til Tigers list. Man kan ikke sammenligne f.eks å vinne det irske åpne med US amature. For å komme på TV i USA må du være ekstraordinær. Det er så mange mennesker i USA i forhold til irland.

MEn helt klar. Han er en mann å regne med i fremtiden.

Smilende Sam:
Tiger Woods er ikke stygg i det hele tatt. Jeg er mann selv, og kan helt klart si at Tiger ser bra ut. Har pratet med kona mi, og andre venniner. De sysnest at Tiger er en meget pen mann. Spesielt i dress. Ofte trekker de fre at han alltid går i fine klær. Fine bukser, fin rumpe, stort smil, og selvsagt at han virker snill. Alt dette i tillegg til karisma og utsråling gjør at Tiger Woods ser veldig bra ut.

Stian

over 16 år siden

Stian

Ja, Tiger var ekstraordiner og hadde flaks at en viss Mike Douglas så et tv-program om pre-school golfers i LA. Tiger drivet råere enn de andre og ble invitert til et tv show. Og da er det klart han blir fulgt opp med flere tv opptredener.

Ellers er jeg helt uenig at den lista bærer preg av så veldig forskjellige nivå

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her