Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Jan-Are Larsen

1Gangster

over 21 år siden

1Gangster

Jan-Are Larsen har begynt bra på challange touren i turneeringen JJB Sports North West Challenge so spilles utenfor Manchester.

Etter første runde låg han 4 under etter 5 birdies og en bogey.

Akkurat nå ligger han 2 under for dagen etter 6 hull og dermed 6 under sammenlagt noe som foreløbig gir en delt fjerde plass.

Det er selvfølgelig mye igjen av turneringen, men det hadde jo vært kjekt om han kunne komme blant de 6 beste da han får verdensrank-poeng va det.

1Gangster

over 21 år siden

1Gangster

Følg turneringen på
http://scores.europeantour.com/scores.sps?pageid=1&iTourId=3&iTourNo=2004740

Hejdaniel

over 21 år siden

Hejdaniel

Jan-Are Larsens delte tredjeplass i JJB Sports North West Challenge gir etter mine beregninger 1,71 nye verdensrankpoeng, fra før av hadde Larsen 1,31 poeng (noe som ga en 941 plass), men etter denne helgen har han alltså 3,02 som blir delt på antall turneringen de siste 2 årene (dog minst 40...) alltså 3,02 / 40 = 0,0755 da Larsen kun deltatt i noe som gir en 738:e plass (+/- 10 plasser) når ranken oppdateres i morgen etter mine beregninger. Et finfin prestasjon av Larsen synes jeg. Bjørnstad er for øyeblikket ranket nummer 490. De er så langt jeg vet de eneste norske spillerne med verdensrankpoeng i øyeblikket.

Hejdaniel

over 21 år siden

Hejdaniel

da Larsen kun deltatt i 35 turneringer skulle det stå...

Forøvrig

over 21 år siden

Forøvrig

Bjørnstads gjennomsnittspoeng på verdensranken vil forøvrig faktisk gå opp en smule (fra 0,1984 til 0,2024 uten at han spiller...) når ranken oppdateres mandag kveld...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her