Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kjøpe bagg på nettet

Bagghandleren

over 16 år siden

Bagghandleren

Hei.
Jeg har tenkt å kjøpe en Callaway Golf Hyper-X Cart Bag. Regner ikke med å få tak i en slik i Norge på denne tiden av året så jeg har funnet den på diverse nettsteder i USA. Det jeg synes er utrolig er at frakt på denne kommer godt over 100USD noe jeg synes er veldig mye. Er det noen av dere som har erfaring med å kjøpe bagg på nett som evt kan foreslå sider jeg kan handle fra som har lavere fraktkostnad?

Alle tips mottas med takk!

jallais

over 16 år siden

jallais

bagger blir regnet som bulky items, altså stort volum, derfor prisen på frakt, har ennå tilgode og finne lave fraktrater ..

stf

over 16 år siden

stf

Har en Callaway X-series Cart Bag som kan vurderes solgt, dersom du er interessert. Ny sommeren 2008. Har flere bag'er, så den er så god som ny.

Golf

over 16 år siden

Golf

Se om ikke www.0golf.no har denne Hyper-X på lager....

Maverick

over 16 år siden

Maverick

Se på Golfonline i UK. De har fast fraktpris på GBP 20 inntil 20 kg. X-serie trolleybag inkl frakt, mva og fortollingsavgift kommer på ca NOK 1400. Du kan jo slenge med litt baller og annet stash så går fraktprisen "ned". Må dessverre påregne 10-14 dagers leveringstid - har kjøpt derfra et par ganger, men speditøren er litt treg - forklarer kanskje prisen?

Bagghandleren

over 16 år siden

Bagghandleren

Takk for info alle sammen. stf: dette er en gave så den må være ny.
Kjøpte på golfonline uk. Takk maverick.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her