Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf.no og cut'en i Evian Masters

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Aftenposten driver golf.no og jeg har vært skeptisk til kvaliteten helt siden det. Nå tar de virkelig kaka.... De har avstemning som ser slik ut:

"Hvor bra tror du Suzann gjør det i Evian Masters?

- Topp 10
- Blant de 50 beste
- Klarer ikke cutten"

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/golf/article833785.ece

Er det ikke et minstekrav at et nettsted med adresse golf.no vet at den nest største dameturneringen i verden ikke har noen cut ? Interessant nok er det at 12 % mener at hun ikke vil greie cut'en.

Heia Aftenposten !!!

Bjeff

over 21 år siden

Bjeff

Det har vært sagt her før og må sies igjen. Golf.no er skremmende svakt, at ikke noen tar tak er ubegripelig. Vi snakker jo om Norges "offisielle golfportal", gjør vi ikke?

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

Det er liten tvil om at Aftenposten er ferske.... MEN nå er det i hvertfall noen som har tatt over som har tid til å drive med siden slik at det skjer endringer / oppdateringer. Ja, det har til tider vært litt "fersking-preg", men vi kan jo håpe at de lærer ??

I stedet for å høgge hode av dem så kan vi jo gi dem 3 mnd. med konstruktive tilbakemeldinger for å se om det bedrer seg... hvis ikke kan vi jo slipe øksa.... ;-)

Greit at det var en tabbe med cut'en... men så viktig er det jo ikke.....

Men så er jeg vel litt for snill med folk jeg da.... Alle som starter med noe bør jo være proffe fra dag 1... eller ? ;-)

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Runar, selvsagt skal folk få en sjanse. Men Aftenpostens golfjournalistikk har hatt en sjanse lenge og det er bare den de har flyttet til golf.no. Siden var bedre under Pål Næss, men han sparket de ut. Sist jeg sendte en tilbakemelding til golf.no fikk jeg et så arrogant svar at jeg valgte fremgangsmåten over denne gang.

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

Arrogante svar er ikke bra...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her