Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

t-shorter for de som svetter mye

steven Patrick

over 16 år siden

steven Patrick

Jeg er på jakt etter golf t-shorter som transporterer svette og fukt godt slik at mine medspillere ikke kan se at jeg er gjennomsvett allerede på hull 7.

mine vanlige bomulls t-shorter duger ikke til dette?

Er det noen som har råd?
Hva slags stoff/fabrikater bør man holde seg til.

Bønnings

over 16 år siden

Bønnings

Jeg spilte en del golf i Florida i sommer, og fikk da testet klær under ganske ekstreme forhold (svært høy luftfuktighet og varme). De to merkene jeg hadde best erfaringer med var:

http://www.shark.com/gregnormancollection/
og
http://www.adidasgolf.com/apparel/men/ (Climacool serien)

Furu

over 16 år siden

Furu

Prøvde et par Under Armour trøyer og var rimelig fornøyd med dem. Litt tykkere stoff enn andre merker. Veldig behagelig mot kroppen, men ikke like god passform (for meg) som en del andre alternativ.

Favoritten min er Nike dri-fit. Body mapping-serien sitter veldig fint på, kjempegod å bruke til golf. De har selvsagt egen golfkolleksjon med disse.

Noen modeller (f.eks. dri-fit body mapping) har stoff som ikke her helt tett. Små hull i stoffet langs sidene gir litt ekstra lufting.

Alle merkene jeg har prøvd (Adidas, Nike, Callaway, Greg Norman og Under Armour) har veldig bra fukttransporterende teknologi. Du må finne det designet og den passformen som passer deg best.

Pettern

over 16 år siden

Pettern

Jeg kjøpte noen svarte fra Galvin Green i sommer. De er av stoffet du snakker om og fungerer veldig bra. Dyre men jeg fikk 2 for 1. Stoffet er sånt som kjenner kalt ut selv om det er varmt. Nesten rart å kjenne på. Sikkert mange andre merker til bedre pris på sports butikkene.=;-)) Luykke til.

Lindeberg

over 16 år siden

Lindeberg

Jeg kjøpte en Lindeberg T-skjorte m/krave for noen år siden som jeg synes er helt fantastisk. Laget i et kunststoff som ikke krøller og som er tørt 10 min etter at du tar de ut av sentrifugen. Den har også en "stiv" krave som gjør at skjorta holder seg veldig fin.

Noen som vet hvilken type skjorte jeg snakker om og som vet om den fortsatt produseres?

tigerlili

over 16 år siden

tigerlili

Med sixpack og en liten spretten rumpe under jeansen, syntes jeg gutta skal få gå uten, T-shirts, jeg;-)

Forandring i hverdagen...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her