Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Blås ut her!

Lavida

over 16 år siden

Lavida

Siden det er lenge til sesong, er tonen på forumet til tider like amper som på Fotballpuben i Bergen når klanen er i byen... Derfor, istedet for å forsure hver eneste tråd, blås ut vreden i denne tråden om alt som er galt ;-)

Her mine 2 cent:
En ting skal Narvesen ha for; utvalget av golfblader er bredere enn noen gang. Men, akk!, selvfølgelig klarer de ikke å få med seg det kvalitetsmessig mest overlegne magasinet: Golf International. Magasinet har de beste kommentarer, analyser og reportasjer +++. Men hver gang jeg spør, ser de stakkars ansatte på listene sine og sier at de SKAL ha det, men at de aldri får det tilsendt.

Skvalderet og reprisene i Golf Monthly og Today´s Golfer er helt uaktuelt, Golf Digest og svenske Golf Digest går til nød, mens Norsk Golf ligger på nivå med et gjennomsnittlig klubbmedlemsblad.

Stian

over 16 år siden

Stian

Tips : sjekk ut det engelske Golf World. Masse bra artikler

OT: Vibeke Stensrud må raskest mulig slutte å kommentere golf på tv, hun skremmer bort alle. "her putter hun for par, veldig bra. Fint innspill, veldig bra. Noe står på skjermen "leser opp det som står på skjermen"

Gålf Åge

over 16 år siden

Gålf Åge

Utblåsning:
Jeg blir fullstendig gal av nyhetsopplesarane på TV2 som snakker så usannsynlig treigt. Jeg blir faktisk hissig av å se på nyhetene når de bruker åtte tusen år på å si setningene de skal si.
Dagene blir ødelagt.
Natta blir lang.
Faen!!!

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Golfsesongen er over, det er noe dritt.

Men det finnes siulatorer...

og
best av alt:
Puddersesongen er i gang!!
Jihaaaaaaaaaaaa

007

over 16 år siden

007

Jeg hater blås-ut-tråder !!

Det som står her er umorsom søppel !!

NN

over 16 år siden

NN

007; kverkert mitt innlegg før det kom på "trykk", grunnet såkalt moral.

Søppel eller ei, folk må får utale seg uansett mine eller dine synspunkter.

Den dagem vi får monopol på hva som er rett og feil, får vi heller prates igjen.

Håper det aldri skjer!!

Lenge leve ÅPEN linje!!

wahtever

over 16 år siden

wahtever

hear hear

Apropos

over 16 år siden

Apropos

Helt enig i at folk må få lov til å si det de vil.

Men dersom vi løfter nesa litt opp fra egen navle og ser oss rundt, så forstår vi sikkert at vi er ekstremt bortskjemte, og kan hende burde holde igjen litt på en del uttalelser...

wahtever

over 16 år siden

wahtever

noen ganger er det morsommere å ta i enn å si det man egentlig mener.

synes jeg iallefall

dette slår inn med ekstra styrke off-season

wahtever

over 16 år siden

wahtever

Forøvrig håper jeg alle er flinke til å "blåse ut" lysene i jula, alt for mange unødvendige husbranner.

hmmm

over 16 år siden

hmmm

men 007 har jo bare blåst ut også...

NN

over 16 år siden

NN

Fatter ikke hvordan noen klarer å brenne ned et helt hus jeg. Har min fulle hyre med å få noen tørre bjørkekvister til å ta fyr.....

Lily

over 16 år siden

Lily

Hva med bensin?

NN

over 16 år siden

NN

Det blir nok det neste Lilymor. Peisen er enda brannsikker selv etter en neve fyrstikker, knusktørr ved, tennbriketter og blåsebelg.

Ser ut til at jeg må følge ditt heftige råd, ja

Lily

over 16 år siden

Lily

Eventuelt flybensin og fyrverkeri for enda mer action

007

over 16 år siden

007

Pisset ligger her fortsatt...

KJEMPEBRA JOBBA MODERATOR !

c

over 16 år siden

c

GODT BLÅST ==/ eller 007 som det også heter

Stian

over 16 år siden

Stian

Jeg misliker at folk absolutt må kommentere i tråder de ikke syntes noe om. LES HELLER TRÅDEN OVER/UNDER FOR SVARTE

Gunder

over 16 år siden

Gunder

007: Hva er det du mener moderator burde fjerne?

007

over 16 år siden

007

SÅNNE TRÅDER SOM DETTE ER FORDUMMENDE FOR ETTHVERT INTELLEKT.

Stian fra Losby er rask til å rope "JANTE". Gjør gjerne det igjen du...

007, gone mostly abroad...

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Kan du ikke la være å lese de? Det er frivillig vet du :)

007

over 16 år siden

007

"Janteroperne" trives her.

Registrerer det ..

c

over 16 år siden

c

Regner med at 007 følger oppfordringer i første innlegg... slutt å plage ham...

007

over 16 år siden

007

Er det plutselig Stian fra Losby som blir plaget her ?

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Haha, hva er det du har viklet deg inn i nå da, 007?

c

over 16 år siden

c

Si meg 007 er du plaget eller blir du plaget, er litt usikker nå????

007

over 16 år siden

007

Stian fra Losby kommer fra et geografisk område i Norge hvor det er størst forskjell på fattig og rik.
Der liker de å slenge dritt og å rope jante.

I klage/plagetråder plages alle til slutt ?????

Litt flir med GB da..

c

over 16 år siden

c

Kanskje du er en plager hva vet jeg, tenk å kaste ut sånne beskyldninger bare fordi om de har ei krone mer enn andre. Alle vet at det er liten forskjell på fattig og rik der oppe. Der kommer ingen fattige inn.

Stian

over 16 år siden

Stian

007 : hva snakker du om? Intellektuelle tråder ? Du mener tråder med slik graut du lirer av deg i tide og utide ?

Hvis så så må jeg bare unnskylde mitt fravær av forståelse, det kommer nok av at jeg er fra feil geografisk området.

Unnskyld, nå må jeg ut å skyte hunder mens jeg forbanner de som er heldige og eier egen bil, og egne klær!...

007

over 16 år siden

007

Stian fra Losby har laert seg samme teknikk som våre nye landsmenn.
Det kommer aldri en innrømmelse.
Plutselig er alt.... "jai ikke forstå".." nai, jai ikke forstå".. bla bla..

Mr. Trådstenger

over 16 år siden

Mr. Trådstenger

Jeg forteller denne historien uansett hvor smakløs den er for at dere skal lære av mine feil.

Det hele startet med som så mye annet at jeg hadde problemer med å bæsje. Nei, jeg hadde ikke forstoppelse eller problemer med løs eller hard mage, men det hadde med teknikk å gjøre. Det virket som om mine rumpehår hadde vokst til en sånn lengde at rester ble hengende igjen i den jungelen jeg hadde mellom rumpeballene. Det led til mye frustrasjon og jeg visste at noe alltid var igjen. Jeg greide ikke å riste det løs.

Det led til to alternativer: Det ene var å strekke meg ned med litt papir å prøve å knipe vekk det som satt der, noe som krevde kirurgisk presisjon for ikke å smøre alt utover rumpeballene da jeg selvfølgelig ikke kunne se hva jeg drev med. Eller alternativt bare ta papiret fatt og begynne å tørke og håpe at papiret i do ikke nådde en “Kan-ikke-trekke-ned” grense. Jeg satt og funderte på dette da jeg fikk en ide - som akkurat på det tidspunktet virket som en kjempeide.

“Det er min rumpe og mine rumpehår ikke sant? Hvor ikke bare fjerne alt sammen? Da vil det jo renne ut som øl fra en kran”, sa jeg til meg selv. Dette vil gå ned i historien sammen med mange andre idiotiske uttalelser. “Hvor mange Indianere kan det være?” - General Custer, “Ser ut som en fin dag for en biltur!” - JFK og “Der! America On-line har full Usenet dekning!” - en idiotisk systemteknikker. Slik var min analbarberingsidé.

Jeg utførte oppdraget samme kveld med en billig engangs- bic-høvel og et håndkle til å sitte på. Jeg begynte nederst og barberte fra sprekken og utover rumpeballene. Jeg hadde begynt min rumpehårfjerningsprosess. Selvfølgelig måtte jeg av og til rense høvelen som jeg bare tørket på håndkle. Sakte men sikkert begynte mine boller og kløft å ligne de hår løse rumpeballene på en nyfødt unge. Til slutt tok jeg et siste strøk og gikk over mitt arbeid. Håndkle var fullt av hår og min rumpe var like glatt som elfenben. Jeg smilte og var fornøyd.

Åh hvor lite jeg viste. I dag har jeg stor respekt for rumpehår. Som alt annet i denne verden som gud lagde har det en mening med sin tilstedeværelse. Det var jo ikke før jeg hadde fjernet det før jeg skjønte hvor mye jeg hadde tatt disse hårene for gitt.

For det første: Det skaper friksjon. Det lærte jeg neste dag da jeg skulle spille golf i stekende sol. Etter å ha gått noen hull begynte jeg å svette. Det begynte å samle seg i sprekken min og en ubehagelig følelse når rumpeballene gled mot hverandre i hvert skritt jeg tok. Jeg rakk ikke å gå på do for jeg var for langt unna, så jeg tenkte at det tørker sikkert!

ÅH HERRE GUD hva det klødde. Det føltes som en armé med maur krabbet opp og ned mellom rumpeballene mine. Jeg jobbet intenst for ikke å trykke hånda ned bak der for å klø midt på fairwayen. Jeg løp til bilen så fort jeg kunne. Uheldigvis gjorde dette at jeg igjen begynte å svette enda mer. Når jeg endelig kom hjem så hadde denne svettingen gjort det slik at alt var fuktig igjen og rumpeballene mine gnei seg mot hverandre som to vårkåte frosker. Da jeg kom inn, kastet jeg av meg buksene og prøvde å tørke rumpa mi forran en vifte.

Da jeg brettet mine to hauger av glattbarbert rumpe fra hverandre kom en forferdelig stank ut og fylte rommet. Hver eneste hund i kvartalet begynte å hyle. Jeg hadde det verst av alle da den forferdelige stanken ble skutt ut fra vifta og traff nesa mi som en spade. Så da stod jeg der og kjempet for ikke å kaste opp, mine rumpeballer fra hverandre med en konsentrert aroma av min egen kroppslukt mikset med en lukt av bæsj blåsende på meg midt i ansiktet. Jeg hadde kun en tanke i hode. ”Slik kommer det til å være til hårene har vokst ut igjen”.

Noen uker senere etter at jeg hadde tørket rumpa ved enhver anledning fant jeg ut en annen ting hårene hadde gjort. Ventilasjon! Jeg prøvde å fise bare for å oppdage at fisen ble sittende fast mellom rumpeballene. Tilsynelatende så har to rosa glatte rumpeballer en vakumeffekt. Det var ganske frustrerende med en fis som føk opp og ned som en jordrotte. Og som at dette ikke var nok, må jeg igjennom enda mer tortur. Som alle som har barbert seg før, så vet man at hår som vokser ut igjen har en tendens til å være ganske stikkende. Du kan jo tenke deg følelsen av to rumpeballer som føles som nåleputer gnissene mot hverandre.

Vel det er nå det jeg gjennomgår akkurat nå. Et mareritt jeg ikke ønsker min verste fiende.

Golfere! Ikke barber rumpehårene deres.

Stian

over 16 år siden

Stian

007 : innrømmelse på hva da ?

Beklager, jai forstår ikka den høyt intellektuelle meningen bak den kommentaren din, tror dog heller ikke du gjør det.

007

over 16 år siden

007

Drittslenging er en del av kulturen din, Stian.
Du skjønner det ikke selv.
TRIST !

Trådstarter visste hva han gjorde.

Stian

over 16 år siden

Stian

Da hører vel vi til samme kultur da, siden du ikke selv kan vise til en plettfri vandel i denne tråden.

Huff, jeg tror jeg er i ferd med å gå på limpinnen her, jeg mener, dette kan jo ikke være seriøst 007 ? :))))....111

007

over 16 år siden

007

Jeg kan ikke patronisere deg lengre, Stian.

Sorry!

Mr.Rumpehår

over 16 år siden

Mr.Rumpehår

Jeg dør av latter, beste jeg har lest på evigheter!

GAD

over 16 år siden

GAD

007: Du MÅ kutte ut kokain. Det kødder med hjernen din!!!

007

over 16 år siden

007

GAD: Er du bekymret ?

Jeg har fått den tilbakemeldingen jevnlig i ca. 6 år.

Husk headingen her, (IQ< 30): Blås ut her!

tigerlili

over 16 år siden

tigerlili

Ja nå har jeg behov for å blåse ut for ikke å drepe den jeg bor sammen med. Er det muuulig. Av alle juletrærne i skogen klare han jaggu å komme hjem med de to j.....ste. Og de to fikk jeg æren av å velge mellom!

Den ene har antatt grodd under en heller, for toppen når nesten ned til parketten, og det andre ser ut som en softis tappet av en fyllik. For å få litt dreis på faenskapen ble det golfballer i stedet for pyntekuler. Og det i bøtter og spann!

Likevel - kanskje han har kjøpt noe golfsnadder å legge under - men det skal sannelig mye til for å veie opp for en slik fadese. Snakk om å ikke se skogen for "bare" trær....

Fa.....

tigerlili igjen

over 16 år siden

tigerlili igjen

Jaa og ikke kom med den at kjærringa bare skal være glad for at gubben hugger trær i det hele tatt! ....For hvem har vaksa golvet og slitt å børi ved...........

Dessuten hvem må betale bota kjærringa pådrar seg, når politiet påstår at en kjører ulovlig? De forstår seg slettes ikke på at en må helle noe rødt i det røde nå som overgangsalderen krever sitt.

Er det kanskje noe bedre å bli helt karkilsk, få hjerteinfarkt eller annen slags blodpropp nå i jula? Det nytter heller ikke å skrike "nå står jeg under tisteltein Olav"...den slags skrål tynner neppe blodet.

Vel nå har jeg roet meg kraftig ned...Så GOD JUL allesammen!

007

over 16 år siden

007

overgangsalderen ? Har mensen uteblitt ?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her