Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Julegaver - golfutstyr

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Har dere noen spesielle ønsker til jul,innen golfutstyr/klær/gadgets?

Var på juleshopping i dag,og var på XXL i drammen for å kjøpe skipakke til eldste dattera. En liten tur innom avdelinga for golfutstyr,og jammen hadde de noe jeg ønsket meg av julenissen. Nike SP-8 TW golfsko,satt ned fra ca.1900,- til 699,-. Og min størrelse hadde de også. Etter å ha prøvd skoene,kastet et kjærlig blikk på min kjære...vips,så hadde julenissen gitt meg en ekstra gave i år;)

Blir bra jul i år også,nå når 09-sesongens første innkjøp er unnagjort

Anders

over 16 år siden

Anders

Da fatter og jeg i sommer skulle kjøpe baller, så fant ikke fatter den typen han spilte på ifjor som han var veldig godt fornøyd med (Laddie). Kom over tilbud på 6 dusin til en vettug pris på en norsk side, og har kjøpt det til han, regner med at han blir fornøyd:-)

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Jeg ønsket meg denne her,men tror ikke jeg får den...
http://e24.no/eksklusiv/bilogbaat/article2768470.ece

Tourturisten

over 16 år siden

Tourturisten

Jaggu er ikke sigarføringen høyere i Horten enn da jeg var medlem der.... Kevin da... På flate Borre trengs da ikke bil. Hehe*

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Kevin: Genialt forslag! Nå står Hummer golfbil øverst på lista mi med 40 i fontstørrelse :)

Yngve

over 16 år siden

Yngve

Hahaha..... kuleste jeg har sett...... sånn vil jeg ha!

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Siden drammen har en bil stående ved hull 7,så kunne vel Borre hatt en slik på hull 14:) Synes den var helt genial!

Fikk tipset av en kompis som har en tendens til å kjøre forbi neste tee når vi en sjelden gang har golfbil,åssen hadde det blitt hvis vi hadde hatt en sånn doning??:)

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Nå har jeg printa ut ny ønskeliste og økte fontstørrelsen til 80 på førsteønsket, og i tillegg skrev jeg på begge sider av Hummern :)

Tourturisten

over 16 år siden

Tourturisten

Hull 14 er jo bare en liten bakke Kevin....

Gunder... Det heter blinklys ( Blink blink sier ungene ) det som er på siden av biler

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her