Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kjære Henrik Bjørnstad

Proffen

over 21 år siden

Proffen

Ta en pause,
tenk deg om
Nyt livet!

Husk at mange savner deg allerede
Du har gitt oss mange gode stunder
Æresord!

Tenk for en fin følselse
det kunne blitt
å kommet tilbake
en gang

Mer laid back
bedre
sulten
mer offensiv

Hvilken revansj :)

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Bra Proffen. Har du vurdert å begynne med Haiku ?

Forøvrig tiltrer jeg innholdet. Kun en ting betyr noe - Henrik tilbake i godformen med topp motivasjon.

Sutrekopper

over 21 år siden

Sutrekopper

finnes det nok av.Ta deg en vil nå.

Fooore

over 21 år siden

Fooore

Takk for topp underholdning HB, så langt!

Det blir ikke såååååååå spennende å følge europatouren uten deg, men interessen er ihvertfall vekket til de grader!

Stå på, ha en strålende og avslappende sommer!

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

Vil bare føye meg inn i rekken av personer som ønsker Henrik en god sommer, og håper at han kommer tilbake.

Bobby Peru

over 21 år siden

Bobby Peru

Lykke til videre Henrik, håper du kommer tilbake og får den støtten du fortjener!

Sverre

over 21 år siden

Sverre

Slapp av litt. Finn på noe annet i sommer, høst og vinter og så plutselig kommer du på at !"¤¤ heller: Det er ikke så verst å få par på et hull!

Lyke til videre, uansett hva du finner på!

Jannik

over 21 år siden

Jannik

Godt skrevet :)

Etter et års tid som "kasse-medarbeider" på Rimi får han nok motivasjonen igjen. Bare tuller...han trenger å komme seg bort fra hele styret litt. Få et annet perspektiv på ting.

Proffen

over 21 år siden

Proffen

Han sa akkurat på direkten at han har tenkt å komme tilbake, men ikke når.... Bra å høre det fra ham selv. Litt ledende spørsmål fra herr Ramnefjell dog. :)

Spørsmål:
Han er vel kvalifisert for challengetouren neste år om han vil?
Men han kan vel spille siste runde av q-school i november evt?

Bobby Peru

over 21 år siden

Bobby Peru

Enig. Det var moro å høre!

Chris

over 21 år siden

Chris

Ha deg tilbake Henrik, vi savner deg!:)

Snekkern

over 21 år siden

Snekkern

Håper inderlig at Henrik kommer tilbake. Vi heier på deg Hedrik. Du er det største talentet norge har hatt og vil helt klart kunne vinne på tourene hvis du tar grep nå...!

Når dette er sag tror jeg det er åpenbart for Henrik og for mange av oss andre at det ikke går an å forsette i samme sporet. Endring må til ! Endring vil også bidra til økt motivasjon og glede ved golfen. I all ydmykhet er dette eks. på områder jeg mener det må endres på.

motivasjon
Henrik, du er bedre enn det Vijay var på samme alder ! Tren like mye og smart så blir du like god....

Realisme
På Viasat sport ble du spurt om du trener mye bunkerslag på touren ? svar: nei det sitter i ryggmargen så det trener jeg ikke på. Statistikken din er dårlig på sand saves og du kommer up and down bare på 4 av 10. Du er også sitert tidligere på at du ikke trenger svingendring og kan fikse mye selv. Dette henger ikke på greip.....Hvis dette er representative holdninger for resten av treningsarbeidet er det ikke overaskende at det går dårlig.

Teknikk
Selv en 4 hcp som meg ser med det blotte øyet at køllen din faller i nedsvingen, du svinger på to spor, et opp og et annet ned. Resultatet er at du kommer mye på innsiden inn i ballen og må bruke hender aktivt for å squere køllebladet. Når du har en god rytme og god timing fikser du dette bra. Når dette er off går det skjevt. Problemene er relativt like de Garcia slet med, han brukte 1 år på å få samme svingspor og er nå i verdenstoppen stabilt. Staitstikken viser tydelig at presisjonen ikke er god nok, gjør noe med det !! Pitch/chipping og pøtting holder mål i lange baner. Mer presisjon på full sving og du treffer flere Fairways (flere GIR) og kommer nærmere pinnen på innspill (flere birdies).

Dette er godt ment Henrik og skrevet med all ydmykhet. Alle dere som nå skal kalle meg en tulling kan la være, jeg respekterer at andre har andre meninger..........Regner også med at Henrik har tenkt mange av disse tankene selv.

Proffen

over 21 år siden

Proffen

Ser at en dagsavis spekulerer i et comeback nå.

Sikkert ikke dumt med selskap nei..

P.s. Ikke mas!

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Se her:
http://www.golfsiden.com/debatt/thread.asp?id=327

Karsten

over 20 år siden

Karsten

Ikke lokk meg inn på de sidene!

Teldar

over 20 år siden

Teldar

Kort oppsumert, mannen sier "I'll be back". Skal vil spleise på denne vekkerklokka???

http://www.gadgetbargains.com/golfcartalarm.html

Description: The Champion Golf Cart Alarm Plays: You've Got To Get Up! You've Got To Get Up! You've Got To Get Up And Play Golf....! Fourrrr....!! Nice Shot... Hole In One. Nice Shot...Hole In One.

Stå på!

over 20 år siden

Stå på!

Heia Bjørnstad...

Håper Henrik finner veien tilbake snart....jeg tror det sunneste hadde vært hvis media hadde holdt seg litt unna i begynnelsen, slik at han kunne fått litt friere tøyler til å vurdere hva han selv vil...

Tror ikke alle skjønner hvor god han egentlig er til å spille golf....han har slått Sergio Garcia i match og kjempet i toppen i scandinavian masters....det sier sitt!

Kom deg tilbake Henrik, du har hele Golf-Norge i ryggen!

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Henrik satser igjen!
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105896

Lykke til Henrik, måtte ballene gå din vei :)

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Hvilken revansj det er i ferd med å bli!!

nick

over 20 år siden

nick

ja, fy faen!!!!!!! :)

Tore P.

over 20 år siden

Tore P.

Profet-Proffen har bevist at noen av disse traadene faktisk har noe for seg og gjoer seg fortjent til en offisiell utmerkelse av Scangolf! Hva sier webmaster/moderator?
Haaper HB leser denne en gang

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her