henrik færevåg
Har akkurat spilt 18 hull før British Open-avslutningen og 11 hull etter. Meland er i fenomenal forfatning og har vært det i hele sesongen.. Derfor spiller jeg 18 med en gang jeg våkner i morgen. Greener og fairways er så bra som de kan bli noe sted. De er ikke klippet ned til US Open uputtbar, men de ligger rundt 8-9 på stimpmeteret hviklet er raskere enn alt annet i Norge med unntak av Miklagard den gang de hadde gress og muligens Kragerø og Nøtterø som jeg ikke har spilt, men har hørt mye fint om.. Meland er fryktelig vanskelig hvis du spiller slag fra hvit, men hvis du spiller Stableford fra gul eller rød alt etter ditt hdcp, er den meget spillbar og du vil etter min mening få en golfopplevelse du ellers ikke vil finne i Norge. Punktum. Etter den nye sloperatingen får du også mange slag. Nå i ferien er det god plass. Gikk 18 lørdag på 3.20 i en toerball og brukte 3.45 på en firerball i dag.
Lykke til. Hvis du er tilreisende (besøkende) til Bergen ville jeg droppet Fløyen og Troldhaugen. Det er Meland som er verdt å se og oppleve.