Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

PGA-kval steg 3...

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Henrik er på nytt klar for steg 3 i kvalet, det gikk bra i 2005, 2006 glemmer vi, han klarte det ikke i 2007, hva skjer i 2008?

Jeg tror selvsagt han klarer det, spennende blir det uansett.

Anbefaler alle å lese caddie Henning Jensen sin artikkel om "den lange touren" som sto i Norsk Golf nummer 1 2006;
http://www.golferen.no/wip4/detail.epl?id=87089.

Fantastisk lesing!

Adminiistrator

over 16 år siden

Adminiistrator

Hvorfor lage en ny tråd, når det allerede er en på akkurat det samme?

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Beklager, jeg frykta at artikkelen om Henrik skulle drukne i skiløpere fra 70-tallet.

Koll

over 16 år siden

Koll

Du har jo en maken tråd på golfsiden også. Frykter du at ikke absolutt alle skal få med seg hva du mener?
Jeg stusser over uttrykket: "jeg tror selvsagt at han klarer det". Dersom du erstatter "tror" med "håper" så skjønner jeg deg. Men at du selvsagt tror at han klarer det, er noe annet. Det er jo i din stil, men likevel uten særlig grunnlag.

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Som du kanskje har fått med deg, Koll, slettes linker til andre golffora på golfsiden, derfor 2 steder. Beklager om dette ble en belastning for deg.

Det viktigste i denne sammenhengen er å få med seg artikkelen som ble skrevet i sin tid, ikke at jeg klarer å poste det samme 2steder.

En god del vil ha godt av å lese artikkelen linka til ovenfor, også du.

Jeg tror han klarer det.

Anders

over 16 år siden

Anders

Jeg ønsker og håper han klarer det, men som passiv realist, venter jeg på resultatet:-)

Hacker

over 16 år siden

Hacker

Når begynner "finalekvalet" da, det er en smule mer interessant enn diskusjonen over!

Furu

over 16 år siden

Furu

3-8 desember.

http://pgatq.bluegolf.com/bluegolf/pgatq8/event/pgatq825/index.htm

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Les artikkelen Hacker, den er kanonbra!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her