Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Noen som har link til....

Gullk

over 16 år siden

Gullk

....Henrik og Peter som spiller 1.runde i kvalet idag....???

Takk!

Her:

over 16 år siden

Her:

http://pgatq.bluegolf.com/bluegolf/pgatq8/event/pgatq823/contest/1/leaderboard.htm

hp

over 16 år siden

hp

Begynner det halv fem,og hvor mange går videre fra hver bane til siste runde.

Even

over 16 år siden

Even

http://golf.no/article2776058.ece

Yorkie

over 16 år siden

Yorkie

Henrik -3 idag, nr 3 av de som har kommet inn så langt.

Errevs

over 16 år siden

Errevs

Bra runde det der. 4 sånne runder, og det er i boks.

hp

over 16 år siden

hp

Bra start,hper peter får til det samme.

Furu

over 16 år siden

Furu

81 på Kaensche -- http://pgatq.bluegolf.com/bluegolf/pgatq8/event/pgatq823/contest/1/contestant/3475/scorecard.htm

Veldig bra av Bjørnstad.

Furu

over 16 år siden

Furu

....og 81 er +9.

Kubein

over 16 år siden

Kubein

Meget solid start! Det er de 20 beste pluss tied som går videre

Kubein

over 16 år siden

Kubein

Hahaha.. Da er det bare å dra hjem for Peter. Nedtur etter intervjuet på golf.no i dag. Henrik med 5 birdies og 2 bogeys... Typisk han

hp

over 16 år siden

hp

HaHaHa er skikklig bra patrotisme kubein.

Kubein

over 16 år siden

Kubein

Hvis du leser intervjuet, så vedder jeg på at du også drar på smilebåndet.. Blir litt som da Tangstad skulle bli verdensmester og var høy på pæra, så ble han grisebanket av Bruno. Tragikomisk

Furu

over 16 år siden

Furu

Herlighet Kubein. Det der er ikke annet enn særdeles lite intelligent oppførsel. Det må være lov å gå offensivt ut, å ha som uttalt mål at dette skal man klare. Fallhøyden blir stor, men det må og klarer han sikkert å leve med.

Lawinth

over 16 år siden

Lawinth

Er det en cut etter 2 dager på kvalet.
Om ikke ser det nokså dårlig ut for Peter for videre spill. Om han derimot uansett får spille 4 dager ser jeg ikke bort fra at han kan reise seg igjen selv om det kan synes tungt.
Han har jo levert til gull før og har han et par dager opp mot dagens beste så er det vel siste dagen som avgjør.

Hva steffen og Bruno har med golf å gjøre er ikke godt å si, men de kan jo ha begynt med golf begge to.
Kubein sin alder kan jeg bare gjette meg til da Kalvbein vel er en periode lenge før Kubein og tiden tilbake til Steffen & Co er så lang at Kubein vel skulle vært slaktet for lenge siden. At han fortsatt er i stand til å skrive innlegg på forum får meg til å spekulere i om skribenten bak psevdonymet "Kubein" ikke er ei ku.

Hva Kua så mener med "typisk Henrik" med hans topp 6 plassering etter første runde har jeg noe vanskelig med å forstå, men en typisk Henrik fan tror jeg ikke hun er. (kua altså)

Jeg håper og tror derimot at Henrik vil levere, og igjen representere det norske flagg på PGA neste år.

Hallo

over 16 år siden

Hallo

Når skal dere slutte å drømme om Peter?
Med det utgangspunktet blir han helt desperat i morra og roter seg enda lenger ned i avløpet.
Men det skulle bare mangle at han ikke skulle ha prøvd.

Kubein

over 16 år siden

Kubein

Lawinth: jeg er i høyeste grad Henrik fan. Jeg følger med han på hver turnering han spiller. Det jeg mener med typisk Henrik er antall birdies, fulgt av en del bogies.....dette er typisk Henrik. Håper av hele mitt hjerte at Henrik kvalifiserer seg for Pga touren!

Det var vel bare alle andre enn Peter og caddien som visste at han ikke kom til å klare denne kvalifiseringen. Alle andre har sett hvor dårlig han har spilt i år.

Apropos

over 16 år siden

Apropos

Man trenger jo uansett ikke oppføre seg som en arrogant drittunge som tilsynelatende gleder seg over andres mindre gode resultat.

Peter kommer tilbake! Kan hende allerede i dag!

Kubein

over 16 år siden

Kubein

Peter bør komme seg på jorda, han er ikke god nok.....enkelt og greit.

Lawinth

over 16 år siden

Lawinth

Hva om vi venter med videre komentarer til drøyt halvveis i runden i kveld. Han har levert før.

Av alle berdevitere; er det ingen som vet om det er en cut etter dagens runde? Om ikke, levner jeg han en fortsatt sjanse.
Med en cut etter dagen må han overgå seg selv og sette banerekord for å få spille videre og da er vel toget gått.

Med all den kunnskap som pleier å legges frem her i forumet er jeg forundret om jeg må vente til etter runden i dag for å få vite om det er en cut i dag eller ikke.

Når det gjelder Henrik; er det en runde igjen å klare etter denne uke, for å kvale til PGA 2009?

duffshank

over 16 år siden

duffshank

det er ingen cut i hverken 2. eller siste steg...

Gålf Åge

over 16 år siden

Gålf Åge

Det er hakket morsomt når jeg ser Kubein si slikt som: "Peter bør komme seg på jorda, han er ikke god nok.....enkelt og greit."

Kanskje jeg skal uttale meg om hvor dårlig du gjør jobben din uten at jeg har noe som helst innsikt i det?

Til Golf Åge

over 16 år siden

Til Golf Åge

Foskjellene mellom dine kunnskaper om jobben til Kubein og alle andre sine kunnskaper om "jobben" til Peter Kanskje er at hvemsomhelst kan følge med på hva PK gjør men du har ikke peiling om jobben til Kuben.
Derfor bør du stikke fingrene dine en plass der de ikke skriver teite innlegg på forumet. Du er et inteligensmessig lavmål her.

Kubein

over 16 år siden

Kubein

Jøss...støtte fra andre på forumet? Jøss...og jeg har ikke skrevet det selv.
Jeg står på mitt. Peter er ikke god nok for PGA, enkelt og greit.
Jeg skal spise opp venstrearmen min hvis han kommer tilbake fra +9 og går videre.

Bogeybjarne

over 16 år siden

Bogeybjarne

Gålf Åge. Hva mener du med å ikke ha innsikt i jobben? Hva mener du man trenger for å kunne lese og forstå ei resultatliste riktig? Er det ikke den som ligger øverst med færrest slag som leder, og den som ligger nederst med flest slag som ligger dårligst an?

Huff, henger jeg meg med på skittkastingen nå. Sorry.

duffshank

over 16 år siden

duffshank

"Til Golf Åge" : Fett å karakterisere andre som "inteligensmessig lavmål" når man ikke klarer stave intelligens...

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Og det er ihvertfall 70-talls å karakterisere intelligens ut fra skriveevnen!

Bogeybjarne

over 16 år siden

Bogeybjarne

Ja nå skal intelligens måles etter hvor mange venner man har på Facebook.

hp

over 16 år siden

hp

Noen som veit når henrik og peter starter på 2 runde.

Yorkie

over 16 år siden

Yorkie

9:50 AM 1 Henrik Bjornstad, Alan Morin, Steven Bowditch
10:20 AM 10 Jason D'Amore, Justin Walters, Peter Kaensche

Yorkie

over 16 år siden

Yorkie

m.a.o dagens runde-resultat blir postert sånn rundt 22

hp

over 16 år siden

hp

Takker,synd det ikke finns noen linker som oppdaterer hull for hull,syns jeg husker att det var det forrige gang henrik prøvde seg .Hvert 3 eller 5 hull men det var kanskje broen hans eller aalbu som sendte tekst mld,og vg oppdaterte det.

Jålehandicapper

over 16 år siden

Jålehandicapper

Om jeg ikke håpet før så håper jeg nå.... Kubein som skal spise venstrearmen sin hadde jo vært mer enn usannsynlig morsomt. Litt småmett når han passerer albuen... men står på videre..

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her