Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Venner på forumene

Everywhere

over 16 år siden

Everywhere

Jeg har lenge vært gjest på golf-forumene her i Norge, og det er noe som slår meg. Vi ser det er flere typer mennesker som slår seg sammen og kan si at de er enige. Noen danner relasjoner og blir venner, mens andre kan gi støtte til med-debattanter innimellom og ha forumvenner.
Det er 3 personer som ikke klarer å få seg venner, og som støtt roper om personangrep. Nemlig: c, Aage og Koll.

c

over 16 år siden

c

og da ville du oppnå følgende:

?????????

tilskuer

over 16 år siden

tilskuer

Og poenget med tråden var ...... ?
Er det en ny "kom bli med og kritiser Aage/c/Koll-tråd" så har vel dette vært gjort før?
Er det en "kom skal vi prøve å være hyggelig med dem som ikke har så mange venner" - tråd kan det jo bli ganske interessant.

tigerlili

over 16 år siden

tigerlili

Sikkert.. at det ikke er nødvendig å fullføre "arbeidet", men har ikke lov til å holde opp med å forsøke å få det ferdig......

c

over 16 år siden

c

Lenge på forumet - hvilke/t nick har du lagt bak deg da Wahtever??? Det er en som har en del sånne innlegg helt på siden men Everywhere er da ganske ny.

Everywhere

over 16 år siden

Everywhere

tilskuer: korrekt! La oss mobbe!
c: Ulovlig å kalle meg det jeg vil? Du gjør jo også det innimellom.

tigerlili

over 16 år siden

tigerlili

Forums-motsetningene har en ting til felles: De peker ut i forum-salen og peker. Hva peker de på? "Se der var det en som klappet". "Se der er en kamerat". Og se på det nebbet, er det virkelig lov å være så nebbette her på dette forumet

007

over 16 år siden

007

Igjen enig med TigerLili.
Man må noen ganger vaere nebbete for å bli husket!

007

over 16 år siden

007

Er du nebbete og har rett så er det fest.
Er du nebbete og har feil så er det ikke fest.

GulleBull fra Miklagard er nok enig i dette!

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Nehehei :-)

Joa, forumet lever på fargerike innlegg. Noen ganger er det ålreit å tørre å være småfrekk og påståelig.

Men det er en grense for det meste. Hvis noen skriver kun for å provosere og/eller diskuterer kun for å diskutere blir det hele litt meningsløst i lengden.

007

over 16 år siden

007

Med litt erfaring er det lett å gjennomskue de som skriver kun for å provosere og/eller diskutere.

Er nå min mening..

GB: På virkelige ondskapsfulle ondulerte greener så kan høydeforskjellen vaere over 2 meter.
Der er ikke Miklagard hull 11..

tigerlili

over 16 år siden

tigerlili

.....Men med litt innsikt behøver man ikke meddele direkte, men skape en interesse i andre slik at de søker seg videre

wahtever

over 16 år siden

wahtever

"Lenge på forumet - hvilke/t nick har du lagt bak deg da Wahtever??? Det er en som har en del sånne innlegg helt på siden men Everywhere er da ganske ny."

mm, lenge leve paranoia

skulle jeg sagt noe negativt om deg c ville det ikke vært i toneleiet "den gjengen der er så sinna og sur" men så har jeg ikke noe i mot deg, du er trossalt en av de få her inne som staver nicket mitt riktig.

at everywhere enten ikke forstår at du beskylder han for å være meg, eventuelt later som han er meg med vilje tar jeg som et kompliment.

Nå er hele innlegget mitt off-topic, men jeg kan jo være søt å skrive hva jeg mener.

At Yngve, GB, Gunder, SS, GÅ ++ sjekker hverandre opp på forumet til tider er til å leve med, noen ganger også til å smile av. At enkelte føler at de ikke kan si noe uten å bli rent ned av en vennegjeng er idiotisk, de som kjenner hverandre her inne er i mindretall.

Om forumsmobben er ute etter å lynsje deg er det sannsynligvis fordi du er en idiot, ikke fordi du har kødda med en vennegjeng fra østlandet.

c

over 16 år siden

c

Merkelig så lite det skal til for å tenne opp noen enkelte. Du tok litt av nå da Wahtever. Du hadde lite å gjøre ett øyeblikk regner jeg med... Trådstarter, Everywhere, har ett nytt nick og påstår han har fulgt med lenge på furumet så derfor var det nærliggende å foreslå Wahtever.

- det var det ikke, det var det du ville si, Whatever, var det ikke og så når du skulle si det på en fin måte så hadde du munnen full av gammel magesyre som rant ut samtidig virker det som, men det gjør ikke noe. Vi forstår nå alle at Wahtever og Everywhere IKKE er samme nick, langt mindre person, gud bedre.

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Ganske artig dette med vennegjeng fra østlandet som wahtever snakker om.

For det første så er det morsomt at det å være enige i sak kan være et problem for noen. Jeg kan ikke se at noen kritiserer Aage, c, koll, foore mfl. for å være en gjeng selv om de er enige om mangt.

Noen facts:

- ingen av de nevnte personer i wahtevers innlegg er fra Østlandet såvidt jeg vet. Unntak: Yngve har jeg aldri truffet så for alt jeg vet er han selve Østlandet.

- å kalle innlegg på forumet for å "sjekke hverandre opp" er fnisete morsomt. Jeg lover at hvis jeg skal sjekke opp GålfÅge m.fl. så skal jeg gjøre det på andre måter enn gjennom innlegg på et golf forum. Om Yngve hgar forsøkt å sjekke opp GB vet jeg ikke.

- ingen lynsjer noen - med mindre uenighhet er lynsjing. Er det lynsjing når hele AP mener noe og er uenige med lille SP?

Forøvrig så lover jeg at den dagen Aage, c, Koll mfl sier noe jeg er enig med dem i - så har jeg ingen interesse av å melde meg uenig. Aage er invitert til å spille en runde både en og flere ganger - og dersom c, Koll eller andre jeg er uenig med ønsker det spiller jeg gjerne med dem og, slik jeg gjorde med Enur på Golfsiden etter en lang og uenig diskusjon der....

Yngve

over 16 år siden

Yngve

Yngve er østlending så det tyter.....
egoistisk, lite intelligent, følger ikke regler og vond å ha med å gjøre.

det er meg!

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Hmm interessant å se at jeg nevnes i samme åndedrag som en del andre her oppe.

Golffora er som diverse andre fora, noen bruker det på en måte, andre på en annen måte. Folk er folk, golfspillere er golfspillere.

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Fooore, ble du fornærma? Poenget var egentlig å bruke deg som eksempel på en som ikke kan beskyldes for den grusomme skjebne å være gjengmedlem - intet annet.

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Neida, bare litt overraska!

Aage

over 16 år siden

Aage

Nå er det vel helst slik at endel såkalte personer er mest opptatt av å være prinsipiellt uenig i alt.
Noen har også betydelige lesevansker og ser det også som sin hovedoppgave i livet å kon ta med de ord en finner formålstjenelig.
En som hevder å være østlending bør skifte nick til Erasmus Montanus da han lever ut det enkle menneskes logikk.

Kan SS mannen og jeg bli enige om at Erik Tage har gjort en strålende jobb og være med å ønske ham lykke til videre så er jeg fornøyd.
Jeg husker gutten som for mange år siden kom syklende med køllene på ryggen kl. 1500 på julaften for å trene så jeg er nok forutintatt, men allikavæl.

Hva gjelder å spille en runde så får vi vel et svar fra Bjåvann i løpet av januar.

wahtever

over 16 år siden

wahtever

Som alle andre kroppsvæsker er også magesyren morsom å dele med andre c.

Vil for øvrig presisere at det ikke var meningen å si at alle de nickene jeg nevnte var fra østlandet.

Den siste snutten der skrev jeg fordi jeg tenkte på en tidligere tråd der noen følte seg overkjørt av en "vennegjeng fra østlandet", noe jeg finner idiotisk.

Vestlending III

over 16 år siden

Vestlending III

Aagolf,
Dersom du i en eneste tråd hadde klart å holde deg saklig, så ville du sluppet unna all denne hetsingen du er så sår for.
Du legger så voldsomt opp til smash, og sutrer etterpå som en liten grinunge.

Jeg, og tydeligvis mange andre, klarer ikke å se hvor hverken Gålf Åge, Yngve eller andre forumdeltakere fortjener å få sine pass påskrevet av deg, og det faller bare tilbake til din egen person hver gang du øser ut dine karakteristikker av disse personene.

At du elsker å få være senter i enhver diskusjon er vel hevet over enhver tvil, men at du alltid må dra andre ned i søla for så å hevde at du er en bra kar er rett og slett uspiselig!
Håper webmaster snart lukker deg ute så vi andre fra det vakre vestlandet slipper å skjemmes mer av deg.

Hilsen en som har spilt mange turneringer på vestlandet med ballplassering i år.

Aage

over 16 år siden

Aage

Det var da et strålende innlegg fra en helt anonym Vestlending III.
Jeg håper det ble godt for deg nå. :-)

Gålf Åge

over 16 år siden

Gålf Åge

Er det noe krav om å ikke være anonym?

"Jeg håper det ble godt for deg nå" - akkurat passe nedlatende, arrogant og ufyselig.

Vestlending III

over 16 år siden

Vestlending III

Jeg lar ditt svar stå ukommentert for å understreke mitt innlegg.

tilskuer

over 16 år siden

tilskuer

Jeg kan ikke fri meg litt fra å mene at Aages svar til Vestlending III var akkurat så passe nedlatende, arrogant og ufyselig som innlegget fortjente.
At Aage, Yngve, GB, GÅ er litt saklig uenige er vel gammelt nytt og noe vi ikke reagerer så mye på lenger.
Men så kommer det jevne mellomrom noen nye "debattanter" inn skal være med på "moroa". Det eneste de synes å ha felles er en evne til å ordlegge seg på en måte som er enda verre enn det de anklager Aage for, og da synes jeg det blir ganske morsomt. Når en kommer inn med breie skuldre og enda breiere kjeft og virkelig skal ta Aage, og så får et sånnt svar rett i trynet humrer jeg godt.
Det er mulig jeg er litt psyk.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her