Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Noen vet hvor det kan spilles?

Fint vær til helgen!

over 16 år siden

Fint vær til helgen!

Hvilke baner er oppe denne helgen?

Østafjells

over 16 år siden

Østafjells

Kragerø - sommergreener og tees til og med

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Solum og Kjekstad er åpen med sommergreener

steel

over 16 år siden

steel

Solum er igjen åpen etter siste snøfall

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Larvik var åpen sist helg. Absolutt fine forhold sett i lys av årstiden.

Goofy

over 16 år siden

Goofy

Bjaavann er åpen med sommergreens og gresstees

Kjekstad medlem

over 16 år siden

Kjekstad medlem

Kjekstad er åpen

Elgen

over 16 år siden

Elgen

Kjekstad klippet greenene i dag til og med!

Det står også på hjemmesidene:

"Planen fremover er å holde 18-hullsbanen åpen så lenge som mulig. Frost er ingen hindring, men det er snøen som vil sette en stopper for spill."

Huh?

over 16 år siden

Huh?

Klippet greenene i november? er ikke det litt mot alle regler i den agronomiske verden? Best i november - men problemer til våren?

trodde det var best å la gresset hvile når temp synker?

Tigerstaden

over 16 år siden

Tigerstaden

Ski Golfklubb - Smerta er åpen, holder oppe så lenge snøen ikke kommer!

Til Huh?

over 16 år siden

Til Huh?

Kjekstad var åpen frem til des i fjor, og greenene var ikke dårligere pga det sist vår.

Flise

over 16 år siden

Flise

Er det valig greenfee på Kjekstad om dagen, eller er det rimeligere pga årstiden?

NoSlice

over 16 år siden

NoSlice

Tar en tur på Ski i morra, må vel gå ut ved 12:00 tiden regner jeg med! For å få med meg Sola!

Noen som vet hvordan forholdene er på Grønmo? Kankje det da blir Grønmo på Søndag, redusert Greenfee mon tro?

Lerouge

over 16 år siden

Lerouge

Noen som vet om Losbys 9-hullsbane fremdeles holder åpent?

Petter F.

over 16 år siden

Petter F.

Spilte Grimstad i helgen med sommergrenner og fantastiske forhold. Irr grønnt som om det var midt på sommeren. Tørre fairways og meget bra greener. Sol og varmt fra knallblå himmel.

Østfolding

over 16 år siden

Østfolding

Spilte Strømstad i går, anbefales! Litt bløtt noen steder, men ikke problemer med plugget ball. Fantastiske greener til å være november.

losbymedlem

over 16 år siden

losbymedlem

Onsøy var bra på lørdag, teene var vel nesten på høyde med Losbygreener, vel vært et besøk.

Tiger

over 16 år siden

Tiger

Spilte Solum ved Holmestrand på lørdag. Tørre og fine fairways og helt greie greener. Mye folk!

@lle Fugler

over 16 år siden

@lle Fugler

Måtte jo bare teste Larvik på søndag, det tok litt tid å venne seg til harde fairways og greener! Heldigvis er Larvik ikke så kupert, slik at ballen spretter "forholdsvis" beregnelig! Banen stenger antagligvis i den perioden som telen går opp igjen. Regner jo med mer mildvær igjen :)
Sving Sala Bim

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Har tatt fri på torsdag,da er det meldt 8-10 grader og pent vær i Larvik,og muligens noe vind. Men da skal det spilles:)

Kevin

over 16 år siden

Kevin

min spillepartner trakk seg pga frykt for spill i stiv kuling. Så hvis noen er interessert i selskap på larvik i sterk vind i morra,med tee off mellom 10 òg 11,så si gjerne i fra.

eagle04

over 16 år siden

eagle04

Kragerø holder åpent i helga. Sommergreener. Bra forhold. Greenffe kr.250.

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Skulle gjerne spillt Kragerø!
Synd jeg aldri er sørover så sent på året:(

KG

over 16 år siden

KG

utrolig nok holder bjaavann åpent!

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Det var stiv kuling på Larvik i går,og jeg fikk en skikkelig utfordring i år holde ballen lavt på innspillene,ta nok kølle/mindre kølle osv.
Men forholdene var veldig bra,fairways var veldig fine og ballen fikk aldri noen unormalt sprett. Greenene tok imot ballen pent og,ikke noe problem å få den til å stoppe. Litt vanskelig i puttinga pga litt sand og små hull etter lufting,men ellers jevne og fine,og overraskende bra hastighet.
Var litt ofte i bunkerne,men kom lett opp og de var fine å slå fra.

Nå er det vel meldt litt mer regn framover,men for de som tåler regn og lave temperaturer så vil jeg absolutt anbefale en tur til Larvik

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her