JanB
Sesongen er kanskje på hell der i nord og golftrening foregår kanskje innendørs.
Denne tråden er forbeholdt historier vi kan humre og le litt av.
Undertegnede fikk denne nylig og deler den med familien her.
En gift mann hadde et forhold med sin sekretær. En dag ble lidenskapen
for mye for de og de dro hjem til henne hvor de hadde lidenskapelig elskov hele ettermiddagen. Utkjørt av timer med vill sex, så sovnet de og våknet ikke før i åttetiden på kvelden.
Mens mannen slengte på seg klærne ba han kvinnen om å ta med hans sko ut og gni de inn med gress og jord. Forundret over dette så gjorde hun det allikevel. Han tok på seg skoene sine og dro hjem.
"Hvor har du vært!" forlangte kona å vite når han kom inn døra.
"Elskling, jeg kan ikke lyve for deg. Jeg har hatt et forhold med min sekretær og vi har hatt sex i hele ettermiddag. Jeg sovnet og våknet
ikke før klokken åtte."
Kona stirret med på skoene hans og sa: "Din sabla løgnhals! Du har vært og spilt golf du!"
Denne tråden er forbeholdt historier vi kan humre og le litt av.
Undertegnede fikk denne nylig og deler den med familien her.
En gift mann hadde et forhold med sin sekretær. En dag ble lidenskapen
for mye for de og de dro hjem til henne hvor de hadde lidenskapelig elskov hele ettermiddagen. Utkjørt av timer med vill sex, så sovnet de og våknet ikke før i åttetiden på kvelden.
Mens mannen slengte på seg klærne ba han kvinnen om å ta med hans sko ut og gni de inn med gress og jord. Forundret over dette så gjorde hun det allikevel. Han tok på seg skoene sine og dro hjem.
"Hvor har du vært!" forlangte kona å vite når han kom inn døra.
"Elskling, jeg kan ikke lyve for deg. Jeg har hatt et forhold med min sekretær og vi har hatt sex i hele ettermiddag. Jeg sovnet og våknet
ikke før klokken åtte."
Kona stirret med på skoene hans og sa: "Din sabla løgnhals! Du har vært og spilt golf du!"