Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kjekstad åpen igjen!

Elgen

over 16 år siden

Elgen

Kjekstad åpner banen igjen idag og klipper greenene før helgen!!

Ja, hvorfor ikke? Det er meldt ok vær fremover.

http://www.kjekstad-gk.no/publish.asp?avd=1&page=publish&pt=news&nid=6335

Gålf Åge

over 16 år siden

Gålf Åge

Åpning 11. oktober ja. Kjedelig at baner åpner så sent som det. Det er jo faktisk 11 måneder til.

Trist!

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Bra, ett ekstra alternativ lørdag!

GÅ: var det ikke du som forleden skrev et langt innlegg ift å unngå idiotinnlegg?

Gålf Åge

over 16 år siden

Gålf Åge

Foooore: Syns den var morsom jeg :)

Jeg skrev et langt innlegg om at jeg skulle bli snillere. I alle fall prøve. Men det gikk ikke. Det var heller ingen stemning blant de andre om å roe ned tøyset vi har på forumet.

Men nå var vel ikke min tolkning feil om når 11. oktober er? Eller?

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Det eneste tolkningen jeg har av ditt innlegg er at du vil drite ut klubben ettersom det står feil dato på hjemmesida til klubben.

Alle skjønner at det skal stå november.

Kall det gjerne humor.

Gålf Åge

over 16 år siden

Gålf Åge

Hahaa! Ja for jeg har ALDRI gjort sånne tabber. Klarer du ikke å le av det klarer du jammen ikke å le av mye :)

Pepper

over 16 år siden

Pepper

Sprekt av Kjekstad å åpne banen igjen, selv om det vel neppe blir den store trafikken der ute. Alle skjønner at datoen skal være 11.11 og ikke 11.10, og de fleste trekker på skuldrene av en slik feil som ikke spiler noen rolle.

At noen gidder å lage flere innlegg basert på den feilen og prøver å være morsomme på Kjekstads bekostning blir nokså patetisk.

Gålf Åge

over 16 år siden

Gålf Åge

Neimen gid

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Jeg synes nå Gålf Åge var mosjom jeg da. Og tror på ingen måte at det var noe forsøk på å drite ut Kjekstad.

Men men. Sesongen er tydeligvis over for de fleste :-)

Apropos

over 16 år siden

Apropos

Hmm, fjortisnivå på full guffe?

Bra Kjekstad!

Jålehandicapper

over 16 år siden

Jålehandicapper

Alle som vil drite ut Kjekstad kan la være å snakke om skrivefeil på nettstedet til klubben og titte på banen istedet. Den er grunnlag godt nok for enhver utdriting.

Scrambler

over 16 år siden

Scrambler

Spilte en runde på Kjekstad i dag. Helt fine forhold.

Må le litt av jålekoppen. Han er medlem på en bane som neppe kan kalles for annet enn en litt under middels norsk bane og så skal han drite ut en annen bane i litt samme kategori.
Solstranden, Par 3, snittlengde= 129 m. Par 4, snittlengde = 317 m,
Par 5, snittlengde er 455 m.
Tilsvarende for Kjekstad er 139 m, 319 m og 445 m.

Jålehandicapper

over 16 år siden

Jålehandicapper

Enig i at min hjemmebane suger ...men fortsatt er den Valderrama sammenlignet med Kjekstad

Julehandicapper

over 16 år siden

Julehandicapper

Sterke og velgjennomtenkte argumenter fra Jåla gitt! Antar at han ikke har spilt særlig ofte på Kjekstad siden han er vestlending og er medlem i en klubb med en bane som suger syyykt bigtime. hehehe.... Den satt nok tenker jeg!

Scrambler

over 16 år siden

Scrambler

Jålekoppen.
Dette blir tøysete.
Med de hcp-nivå vi to spiller på så er det ikke banene som er problemet for utviklingen.
Tror fokus bør være på annet enn om banene er bra nok.

Men er man jålete så er det ikke lett.

Kjekstad medlem

over 16 år siden

Kjekstad medlem

Vet dere hva som er sykt digg med Kjekstad??? Det er en bane der vi slipper å gå i kø, slipper å bestille tider, masete surrehuer som klager over alt mellom himmel og jord, men det vi har er en grei bane og flott Norsk natur. Så kan alle dere som absolutt skal bruke parabolen på hvert hull reise på alle de andre såkalte mesterskapsbanene rundt omrking (finnes det noen ordentlige mesterskapsbaner i Norge???)

Scrambler

over 16 år siden

Scrambler

Rolig nå.
Det holder å være fornøyd med egen bane, og man behøver ikke å rakke ned på andres baner eller ønsker.
Og vi må da bestille tid, og jaggu er det noen surrehuer på Kjekstad også.

Jålehandicapper

over 16 år siden

Jålehandicapper

Huff. Saksopplysninger: Har spilt Kjekstad mange ganger - to ganger i år og cirka det samme tidligere år. Har en kompis som er medlem. Bruker "parabolen" veldig lite - og ihvertfall ikke på Kjekstad.

Er det forresten forbudt å synes at en bane er skikkelig dårlig? Er jeg da utenfor ytringsfriheten?

Neida

over 16 år siden

Neida

Det er helt greit å synes at en bane er skikkelig dårlig, men fortrinnsvis da med et argument hvorfor.

Jålehandicapper

over 16 år siden

Jålehandicapper

Sist jeg sjekket så var det ikke et krav til begrunnelse når man utøvde ytringsfriheten. Så alle som ropte nei til EU måtte forklare hvorfor? :-)

Men for all del: Kjekstad suger fordi den har dårlig design, dårlige greener, dårlige fairwayer og surpomper i proshop.

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Okei... Men ELLERS er den vel ikke så verst?

(jeg synes nå kjekstad er kjekk å spille sånn once in a while)

Elgen

over 16 år siden

Elgen

Jåla sier:
"Kjekstad suger fordi den har dårlig design, dårlige greener, dårlige fairwayer og surpomper i proshop."

Du er norsk, du har 12 i hcp og sikkert relativt ung også. Det betyr at du ikke har lov til å stille særlig store krav til golfbaner eller være så "kresen" som du er. Det blir egentlig litt komisk.

Forresten så er innehaveren av proshopen på Kjekstad norges blideste person. Var tydligvis ikke han som var der den ene gangen du var på besøk.

Jålehandicapper

over 16 år siden

Jålehandicapper

Både ung og norsk er feil Elgen. Selvsagt kan vi være kresne når vi har så mange flotte baner rundt omkring. Når jeg er i Oslo området - hvorfor skal jeg egentlig velge Kjekstad ? Der finnes Oslo GK, Miklagard, Haga, Østmarka, Drøbak, Hauger - og selv Evje er ikke mye lengre enn til Kjekstad - så hvorfor skal jeg velge den banen ? Har den noen fortrinn som de andre ikke har ? Bortsett fra påstanden om en blid fyr i proshop - som ikke vare en blid fyr de to siste gangene jeg var der?

Majorfan

over 16 år siden

Majorfan

Hvordan har Kjekstad tålt regnet de siste dagene? Er det gummistøvler eller golfsko man bør ha på føttene på lørdag?

tigerlili

over 16 år siden

tigerlili

Hvordan kan en golfbane klare seg i dag uten å bli en mollåker :-)

hp

over 16 år siden

hp

Noen som veit om det full pris på greenfee på Kjekstad.

Scrambler

over 16 år siden

Scrambler

Det koster 350 kr.

Jålehandicapper

over 16 år siden

Jålehandicapper

350? Minst 360 kroner for mye

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Unge.

Fint på Kjekstad i dag, noen "frosne" greener, strålende vær.

Jålehandicapper

over 16 år siden

Jålehandicapper

Unge? Ække noe skjellsord det sutre-Fooore. Du har aldri tålt at noen er uenig med deg - det er kanskje noe mer "unge"?

Foooore

over 16 år siden

Foooore

If you say so. Innspillet ditt er tatt til orientering.

Kjekstadmedlem

over 16 år siden

Kjekstadmedlem

Hvis kjekstad suger så mye som det blir sagt her, så er jo bare å ta turen til solum, Larvik, Onsøy, Dynekilen eller Strømstad.

Så får elgen ruslet i fred her ute i skogen :-)

Jålehandicapper

over 16 år siden

Jålehandicapper

...tilbake etter Onsøy runde i crisp conditions (til norsk november å være). Herlig.

WiBo

over 16 år siden

WiBo

Spilte Kjekstad selv i dag. Ikke bare greenene som var "frosne" i dag. Stort sett litt hardt over hele banen.
Til Jålehandicapper. Hvis Kjekstad er så j...ig. Så skjønner jeg ikke hvorfor du støtt og stadig kommer igjen for å spille. Hadde jeg mislikt en bane så sterkt så hadde jeg holdt meg unna, selv om en kompis/bekjent er medlem.

Elgen

over 16 år siden

Elgen

Sugde Onsøy idag?

Jålehandicapper

over 16 år siden

Jålehandicapper

Onsøy sugde ikke, hr. Elgen.

Til Wibo: Det kalles vennlighet.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her