Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvorfor?

NG ;-)

over 16 år siden

NG ;-)

Tør spørre fordi jeg bor i ett område med få baner/klubber og dermed få valgmuligheter, da jeg ikke har bry til å kjøre for langt daglig.

Hvis du bor i ett område der du kan velge å vrake, hva betyr mest for deg når du skal velge klubb?

Tenker bl.a på:

Pris
Trivselsfaktor
Banepleie
Status
Fasiliteter
Nærmeste bane/kollektiv transport, eller annet som veier tyngre. Feks. kleskode, naturopplevelse, mange venner som er medlemmer av akkurat denne klubben??

Gålf Åge

over 16 år siden

Gålf Åge

Jeg tenker utelukkende på banens design og egenskaper, samt banepleie. Vennlige folk finner man i alle golfklubber. Kleskode bryr meg lite siden jeg alltid spiller i billige skjorter med krave :) Det er nå meg da.

SuperLavHandicaper

over 16 år siden

SuperLavHandicaper

spørs hva du kommer til å bruke banen mest til det!

Personlig er det treningsfasiliteter som står høyest!

Banedesign har en del å si, siden det er den banen man spiller mest, men ikke så veldig mye!

Herr Kules

over 16 år siden

Herr Kules

Det sportslige tilbudet til spillere som ønsker å satse på golf som konkurransesport må være bra.
Alle idrettslag drives av ledere med sporslig erfaring, mens de fleste golfklubber drives av null som ikke har peiling. Og så har vi noen som lurer på hvorfor Norge ikke får frem spillere på øverste nivå.
Spark søppelstyrene og rekrutter ledere med idrettserfaring.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her