Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Florida november

Jan

over 16 år siden

Jan

Reiser til Orlando 14. nov. Er det noen som har tips på hvilke baner jeg burde spille. Lurer også på greenfee priser.

Skrens Petrus

over 16 år siden

Skrens Petrus

Få med deg Disney banene der de spiller PGA tour hvert år. Meget ondulerte og tøffe,raske greener. Ikke så veldig vanskelig fra tee til green, men forholdsvis langt fra backtee. Du bør også spille Tour 18 som er en samling av de 18 beste hullene i USA. Her er blant annet "amens corner (hull 11,12,13)" fra Augusta National, hull 17 fra TPC Sawgrass, "war-hole" med bunker i midten av greenen (par 3) osv osv. Hull 18 fra Firestone er der også, rimelig tøff par 4. Meget morsomt å spille alle disse kjente hullene og man kjener seg igjen fra det man har sett på TV (eller om man har vært på disse stedene i virkeligheten). ANBEFALES

Otto

over 16 år siden

Otto

Orange County National er virkelig et sted du bør dra! Har riktignok bare spilt Panther Lake Course(den var sinnsykt fin), men Crooked Cat skal også være utrolig fin. Treningsområde der er også meget bra; kåret til USAs beste ved flere anledninger, av bl.a. Golf Digest (om jeg husker riktig). Disse to banene har flere ganger hatt Q-School for PGA Tour, og det var her Henrik Bjørnstad kvalet inn for 3 år siden.

Om du har planer om noen dager i Miami, spill Doral Blue Monster eller Doral Great White. Fine, men totalt forskjellige baner.

Tgolf

over 16 år siden

Tgolf

Hei Jan. Er masse baner i Orlando og de fleste er kanonbra. Jeg var der i fjor og var en flittig bruker av www.lastminutgolf.com
Her kan du booke tidligst en dag før spill og flightene er her lagt ut til reduserte priser. Ofte får du 50% rabatt på greenfeen.
God tur :)

Kim

over 16 år siden

Kim

Er ikke den tour 18 banen i Dallas?

Enur

over 16 år siden

Enur

Kim; du tenker sikkert på Tour 18 like utenfor Houston.
Kan godt hende det finnes en tilsvarende i Florida, som Skrens Petrus skriver.
Jeg har ihvertfall spilt den i Houston, og det var en veldig artig opplevelse. Å se spill fra Amens Corner på Augusta etter det, er blitt en helt ny opplevelse! Som Skrens Petrus sier: ANBEFALES!

Jan

over 16 år siden

Jan

Takk for svar.
Så på www.lastminutgolf.com men skjønte ikke hvordan man går frem for booking av starttid.
Blir glad for flere tips.

Stave

over 16 år siden

Stave

Det er fordet det staves lastminutegolf.com

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her