Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Geografi-test?

Kim

over 16 år siden

Kim

Når jeg med glede denne uken ser på volvo masters på viasat-golf, lurer på jeg på om nettopp viasat-golf må innføre geografi-tester før de ansetter kommentatorer! Når "geniet" Thomas Nilsen under ett stilbildet ut fra valderrama klarer å melde at det nydelig å se utover stillehavet, da blir jeg skremt! Hva syns folket egentlig om Thomas Nilsen om kommentator? Jeg, for min del syns han er helt ubrukelig!

Scrambler

over 16 år siden

Scrambler

Jeg bytter mellom svensk og engelsk lyd. Hvis Haugsrud kommenterer hører jeg på han.
Har sluttet å høre på TN for lenge siden.

Gålf Åge

over 16 år siden

Gålf Åge

For å snakke som Thomas:

Jeg eeeeeh synes at eeeeeeeh kommentatoren eeeeeeh Thomas Ehh Nilsen er skrekkelig uinteressant eeeeeeeeh ogeeeeeeeh slitsom å eeeeeeeeeh høre på.

Kanskje han gikk glipp av O-fag på baneskolen.

Jålehandicapper

over 16 år siden

Jålehandicapper

Hadde ikke krompen en tilsvarende blunder mon tro - og plasserte Portugal ved "Middelhavets strender"... Å tro at Spania er ved Stillehavet er forsåvidt enda verre - men begge deler er vel et eksempel på at klutehodene på Vestkanten/Bærum bør fokusere litt mer på skole og litt mindre øl, dop og damer

Kim

over 16 år siden

Kim

morro å se at noen for en gangs skyld er enig med meg! Per Haugsrud for the win, savner til og med ramnefjell når jeg hører på TN!

JanB

over 16 år siden

JanB

Jålehandicapper: Dersom du tror at Portogal har flere strender ved Middelhavet bør du søke om å få igjen skolepenga dine.

Koll

over 16 år siden

Koll

Beklager JanB. Middelhavet begynner ved Gibraltar og strekker seg østover derfra. Hele Portugals kyst ligger mot Atlanterhavet.

Jålehandicapper

over 16 år siden

Jålehandicapper

JanB - du er kvalifisert som kongelig idiot. Selv kronprinsen ga en beklagelse til portugiserne...din tur nå?

janb

over 16 år siden

janb

Hmmm... hva var som var galt?

Hmmm

over 16 år siden

Hmmm

Det lurer jeg også på...
Tror alle snakker forbi hverandre her...

Jålehandicapper

over 16 år siden

Jålehandicapper

lol... JanB - siden du mente jeg burde søke om tilbakebetaling av skolepenger så trodde jeg du var enig med krompen... beklager

Langt og hardt

over 16 år siden

Langt og hardt

Hvem er Thomas Nielsen.
Et par videolinker midt på siden.
http://www.slammergolf.com/pros.asp?videoid=&ClubsId=&btn_Submit=Display&hdn_UserId=1&bklesson=

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her