Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Holtsmark Fortsatt Åpen

istid

over 16 år siden

istid

Holtsmark er fortsatt åpen med sommergreener ( eller høstgreener). Forholdene er glimrende årstiden tatt i betraktning.
Alle gjester betaler kun halv greenfee(200,-) alle hverdager.

Løp å kjøp !

Yngve

over 16 år siden

Yngve

hva betyr egentlig "Årstiden tatt i betraktning?"

Er det bra, eller er det ikke bra?

Jålehandicapper

over 16 år siden

Jålehandicapper

Det er ikke bra Yngve. Det betyr at forholdene er så dårlige at du på en sommerdag ville kviet deg for å spille

Yngve

over 16 år siden

Yngve

Jeg antar vel også det, men vil gjerne ha noe bedre beskrivelse enn "Bra for årstiden" for det sier jo ingenting!!!!

er greenene jevne, er de klippet, er de raske?
er fairwayene tette og fine? er det jord overalt på fairwayene?

vasjera?

hvis jeg skal driste meg ut og spille golf noe mer før jeg drar på ferie, så vil jeg gjerne spille HM dersom den er spillbar....

:)

YH

over 16 år siden

YH

Du er jo ikke interessert i å finne ut hvordan banen er, Yngve, så det er ingen vits i å late som. Du skal bare kverulere og flisespikke som vanlig, så jeg skjønner godt at "istid" ikke gidder å kaste bort tida si på deg.

Yngve

over 16 år siden

Yngve

eh.....

Takk for saklig svar, kjære YH.

Er det virkelig å kverulere å ville vite hva som menes?

jaja, hva skal vi med forumet da, undrer jeg meg!

Jånnigolf

over 16 år siden

Jånnigolf

Det hadde vært fint med en litt mer utfyllende statusrapport. Er fairwayene våte? langhåra? nyklipte?
Kanskje istid ikke likte å måtte forklare litt mer.

istid

over 16 år siden

istid

saklig spørsmål får saklig svar jånnigolf.
Tees er helt topp. fairways er naturlig sluppet litt opp men ok tørre noen bløte steder. Greener er overraskende gode, jevne og gode men noe trege.
God tur !

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

hehe, stakkars deg Yngve :-)

Yngve

over 16 år siden

Yngve

hehe..... må vel innrømme at jeg ikke tar det veldig personlig at en gjøk som ikke tør å vise hvem han er skal gå ut og hetse meg fordi han/hun ikke liker det jeg sier.

får litt sånn "The Force" følelse av innlegget til YH da...

"Du vil ikke vite forholdene på banen"
"Du kommer til å krangle om det bare"

Snø!

over 16 år siden

Snø!

Tipper at Holtsmark nå er stengt og denne tråden kan legges død.

istid

over 16 år siden

istid

Holtsmark vil åpne når forholdene tillater det (ref deres hjemmeside)

Yngve

over 16 år siden

Yngve

merkelig hvordan usaklige folk blir tause når de blir bedt om å beskrive surhetene sine....

YH

over 16 år siden

YH

Merkelig at folk er på jobb og ikke har muligheten til å henge her på forumet, mener du?

Hvis du for en gangs skyld hadde lagt godvilja til, hadde du sikkert forstått hva trådstarteren mente med "årstiden tatt i betraktning".
Det er ikke ditt første innlegg i tråden jeg reagerer på, men det andre.
Et i utgangspunktet relevant spørsmål blir selvsagt lett tolket som noe annet når det kommer fra deg.

Yngve

over 16 år siden

Yngve

lurer på hva jeg har gjort deg YH........

jeg stilte et spørsmål om banetilstand, siden jeg ønsker mer informasjon enn det som kom i første omgang.
At du tolker det som surmaget er jo ganske fantastisk.

beklager selvsagt at jeg trodde du hadde mulighet til å svare i løpet av dagen. det var storforlanget av meg. spesiellt siden du har fortjent slik respekt med dine konstruktive innlegg.

YH

over 16 år siden

YH

Beklagelse godtatt.

Pepper

over 16 år siden

Pepper

Jeg har vært på dette forumet noen år nå, men YH har åpenbart opdaget ting hos våre "medforumister" som jeg ikke har sett. Noen er nok mer oppvakte og får med seg mer enn andre, så jeg får ydmykt stille meg bak i køen.

Moderator

over 16 år siden

Moderator

Moderator skal hjelpe å tie dette tøyset ihjel.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her