Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

jo mer du skriver jo dummere er du?

vestlending

over 16 år siden

vestlending

hvorfor er det slik at de som har minst å fare med er de som skriver mest?
er det alltid slik? eller er det bare nå i den siste tida?

hmmm

over 16 år siden

hmmm

regner du har skrevet under en masse nick...

snappy

over 16 år siden

snappy

Er ikke mange som bruker dette forumet til noe med mening... De fleste bruker dette forumet for å få tiden til å gå.

Provosering er hva de fleste er ute etter... Det er jeg også..

Men noen ganger er det spørsmål fra golfere som som lurer på noe sving teknisk, eller spørsmål ang regler osv. Da svarer de fleste etter beste evne for å hjelpe trådstarter... Men generelt er det bare søppel... Så du har helt korrekt.

007

over 16 år siden

007

Små forhold på norske golfforum, er min mening..
Jobber mest utenlandsk jeg..

Gålf Åge

over 16 år siden

Gålf Åge

Forumene er underholdning. Som snappy sier kan man få litt lærdom også, men hvorfor forvente at et golfforum skal berike livet? Det gjør i alle fall ikke jeg.

Underholdning, underholdning og underholdning.

007

over 16 år siden

007

Noe av politikken som har vaert beskrevet her har IKKE vaert for å underholde.

Det har vaert folkeopplysning!!

vestlending

over 16 år siden

vestlending

jeg tenkte nå mest på de ekstreme. Som prillarguri som har blitt nektet helt og nå aage som åpenbart har en eller annen sykdom.

wahtever

over 16 år siden

wahtever

Aage forsøker jo bare å få oppmerksomhet fra NGF for sine utrolige oppdagelser.

Som han sier selv
-"At jeg i en gjennomgang av gamle notater, skriv og e-post oppdager et skjevhetsfenomen er for meg mer enn god nok grunn til å bli nyskjerrig."

Det må da forventes at en som har oppdaget en skjevhetsfenomen ikke skal gå ut med dette i all offentlighet umiddelbart.

Tenk på alle forventningene han har skapt, og alle pengene han kan tjene neste år når boken basert på "gamle notater, skriv og e-poster" lanseres.

Wahtever, som venter i spenning.

Vestlending 2

over 16 år siden

Vestlending 2

den første vestlendingen er heller ikke helt vel bevart stakkar.

tigerlili

over 16 år siden

tigerlili

Ikke helt snill den der vestlending. Hvorfor kaller du en pillaguri, + at aage åpenbart har en sykdom?

Kjenner du disse personene i den forstand at du har belegg for uttalelsene, eller ønsker du bare å være slem....

Du behøver ikke å svare, da vi vet at du ikke har peiling, men vær så snill å holde deg for god til slike uttalelser heretter.

Enig med meg selv at jeg ikke burde irritere meg over ditt flåsette utsagn, for nå yter alle sitt beste for å få ett bedre og mer konstruktivt forum.

wahtever

over 16 år siden

wahtever

Det er viktig å være enig med seg selv :-)

Tigerlili

over 16 år siden

Tigerlili

Ja nå er jeg alene i hus og forteller meg selv mye om mangt. Og da er det lett å bli enig... :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her