Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Årets siste runde :(

buuu

over 16 år siden

buuu

I går stengte Tromsø golfklubb for sesongen, vi fikk æren av å gå den aller siste runden å fant derfor ut at det var greit å lage en video fra ett av hullene.

http://www.youtube.com/watch?v=BnfeFD5koWE

Slik ser altså en nord-norsk golfbane ut 23. oktober, det er forsåvidt første gang banen har holdt åpent så lenge og vi merket virkelig årstiden når vi kom til hull 3. Et relativt kort par 3 hull med vann i midten.

Når han jeg gikk sammen med tilsynelatende traff midt i vannet uten at ballen bestemte seg for å synke, men heller ta et megahopp inn mot greenen skjønte vi lite. Før nærmere inspeksjon viste at det var et tjukt islag i hele hinderet :D

Videon er alt for lang fordi Windows Moviemaker ikke tillater at man kan kjøre klipp fortere enn standardtid, men dere får iallefall sett banen og hullet :D

langt og hardt

over 16 år siden

langt og hardt

kult med videosnutter. morsomt å ta de frem fra hylla etter en tid å mimre litt.når pleier banen å åpne/stenge vanligvis

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Cool video gutta:) Morsomt å se at man kan spille golf sålangt nord,så sent som 23.10. Til sammenligning så stengte flere baner her i sør før Tromsø,en tankevekker!

Håper å få kommet meg nordover til hjembyen neste år en gang sånn at jeg får spillt på Tromsø golfpark. Må vel bli på sommeren tenker jeg,få litt eksotisk midnattsgolf.

brucew

over 16 år siden

brucew

Kult.

Tror kanskje at Harald kunne dra fordel av å kanskje stille seg opp litt lenger fra ballen, og komme litt ned i stedet for den veldig oppreiste stilen. Kan spare slag på det.

GA

over 16 år siden

GA

Takk folkens, og takk for feedback brucern :)

Banen stenger vanligvis rundt 10. oktober, om dere ser på de bildene som er i begynnelsen før videoen starter så ble de tatt klokka 16.00 på hull 9. Dermed er nok 23. oktober opp mot maks ettersom sola forsvinner veldig fort nå om dagene, klokka 17 var det bekmørkt.

Når det gjelder åpningstid har det vært vanlig at den åpner siste uka i mai, heldigvis tar det "bare" 4 timer å kjøre til Narvik som bruker og åpne siste uka i April.

Noring

over 16 år siden

Noring

Flott video, blir noe å se på når abstinensene blir sterke utpå nyåret.
Spilte faktisk banen 30 oktober i fjor. Tror siste runde ble spilt 1 november.

Nå er det bare 7.5 mnd til banen åpner igjen!!!!

JanB

over 16 år siden

JanB

Blir abstinensen for stor i løpet av vinteren kan dere jo bare sende meg en e-post så står jeg til tjeneste med booking og supert golfopplegg på Costa Blancas flotte golfbaner. Vi har selvsagt åpent hele året og forholdene nå i høysesongen er fantastiske.
Vi fikser alt fra rimlig boforhold, greenfee, konkurranser og andre opplevelser.
Send en mail om hva dere ønsker og JaSol fikser det meste.

Duffy2

over 16 år siden

Duffy2

Sikkert en bra videosnutt, men finner den ikke på youtube til tross for oppgitt link merkelig nok?

GA

over 16 år siden

GA

Her er den:

http://www.youtube.com/watch?v=klewu-eYvUw

Den første versjonen var så lang, så jeg sletta den og lagde heller en ny.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her