Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Forum Masters Open 2009

Agolf

over 16 år siden

Agolf

Dette er sendt i dag.

The Forum Master Open 2009.

Hei på Bjåvann GK

Deltakerne på flere golfforum har årlig en turnering hvor en treffes både til Golf og til sosiale sammenkomster.

For 2009 er det sterkt ønske at denne turneringen legges til Bjåvann GK lørdag 13. juni 2009.

Turneringen vil i utgangspunktet være en singelturnering i en slagspillform med mer enn en klasse.
Det vil også legges inn en konkurranse mellom Øst og Vest hvor skillet vil gå med klubbmedlemskap øst / vest for Dyreparken i Kristiansand.

Vi regner med at det vil bli ca 50 tilreisende spillere og at det sannsynligvis vil bli stor lokal deltakelse.

Forumsdeltakerne vil opprette en ”Turneringskomite” som i samarbeid med Bjåvann GK representanter/ turneringsansvarlige vil sikre en trygg og riktig gjennomføring av turneringen.

På grunn av mange tilreisende i arbeidsfør alder er det viktig at turneringen legges til en lørdag og da slik at tilreisende kan starte fra ca kl 1300 og utover.
En del spillere vil nok ankomme på fredagen og bli til søndag, men da på privat basis.

Før vi går videre med planlegging er det viktig å få vite om Bjåvann GK finner det interessant med besøk av oss på angjeldende dag, eventuelt foreslår en alternativ dag.

Dersom dere synes dette er noe dere vil ha på deres bane hører vi gjerne fra dere så raskt som mulig.

Med vennlig hilsen

Kontaktperson for turneringen.

Ehhh

over 16 år siden

Ehhh

God ide Agolf, men er dette egentlig rette kanal å korrespondere med Bjaavann på ??

Agolf

over 16 år siden

Agolf

Neida. Den kommunikasjonen går direkte.

Dette er kun en informasjon til forumdeltakerne at jeg har fulgt opp deres ønsker.
Nå skjer det ikke mer her før Jeg får svar fra Bjåvann GK direkt på min private mail.

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Godt jobbet, A(a?)golf :-)

Takk for infoen.

Fjesingen Aagolf

over 16 år siden

Fjesingen Aagolf

Jeg takker for mange og varmende ord.
Jeg håper alle er klar over at vi neppe kan forvente svar fra Bjåvann GK før de selv har hatt mulighet til å sette opp sin egen terminliste.
Bjåvann GK avviklet en Ama Tour denne helgen i år og en P4 tour helgen før mens helgen etter var ledig. Det gir jo muligheter til positivt svar i rimelig nærhet til 13.06.09

Pepper

over 16 år siden

Pepper

Jeg har selv neppe mulighet til å delta på Forum Masters Open 2009, men jeg er full av beundring over den/de som tar initiativ til, planlegger og gjennomfører både den og andre tidligere lignende turneringer.

Jeg kan bare ønske alle deltagere lykke til, og så får vi håpe at Bjåvann har mulighet til å inkludere turneringen på terminlisten sin.

Fjesingen Aagolf

over 16 år siden

Fjesingen Aagolf

Vi er nok mange som ønsker at Scangolf debattantene stiller mangfoldig her. Slike konkurranser er jo årlig i dette miljøet såvidt jeg har forstått.
Bare hold dere klare. Et svar kommer nok utpå nyåret.

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Scangolf Discutational Open blir arrangert i september som vanlig :) Det er en påbegynt tradisjon som vi ikke har lyst å bryte.

Men det hadde vært gøy å spilt Bjåvann igjen. Vi får se hvilken dato det blir. Bra jobba Aagolf!!

Fjesingen Aagolf

over 16 år siden

Fjesingen Aagolf

Regner også med det Gunders. Og jeg er sikker på at mange av debattantene her orker å spille 2 turneringer et år. :-)

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Jeg regner veldig med det også. Sjansene for at jeg ikke stiller på Bjåvann er forsvinnende små. Utrolig flott bane og et fint sted å ha turnering. Du må bare annonsere turneringen på scangolf og oppdatere oss på hva som skjer :)

Fjesingen Aagolf

over 16 år siden

Fjesingen Aagolf

Jeg har i dag mottatt svar fra Bjåvann GK om å sende ytterligere info om denne turneringen.
Jeg har sendt svar i samsvar med tidligere diskusjon.
Dette lover i grunnen bra.

Aage

over 16 år siden

Aage

Vedlegger svar fra Bjaavann GK mottatt i dag.
-------------------------------------------------------

Hei Aage

Det er hyggelig at dere vil komme til oss og vi tar mer enn gjerne i mot dere. Dog må vi ha et forbehold ang datoen. Vi har søkt om å få forbundsturneringer også neste sesong og før disse er tildelt kan vi ikke garantere at 13. juni vil være ledig. Om jeg husker riktig så skal tildeling av forbundsturneringer være gjort innen 15. januar.

Jeg kommer tilbake til deg så fort jeg kan etter dette slik at vi kan lage en endelig avtale.

Håper dette foreløpige svaret er tilfredsstillende.

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Bra jobba Aage!

Aage

over 16 år siden

Aage

Det er nå kommet info fra Bjåvann

Vennligst bekreft om det fremdeles er interesse for denne turneringen.
---------------------------------------------------------------------

Hei igjen Aage og Godt Nytt År.

En liten oppdatering:

Det ser ut som om at det er ok med start fra kl 12.30 den 13. juni 2009. Det vil antakelig være et arrangement (SM bedrift) som starter på morningen før dere, men de skal være ferdig startet i god tid (før kl 12.00) innen dere starter.

Programmet blir endelig spikret den 11. februar, så da får du bekreftelse fra meg.

Mvh

Paal B. Asbjørnsen

Amici Sumus

over 16 år siden

Amici Sumus

Hei!

Dette høres kjempe spennende ut!

Jeg tar kjøreturen fra Stavanger - Sign me up!

Mvh
Amici Sumus!

veggiss

over 16 år siden

veggiss

konge!! jeg er med :)

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

eg og.

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Jeg er med med 80% sannsynlighet

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

GB, klart du skal være med..... ikke jål deg

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her