Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Spill rimelig på Ski Golfklubb

Ski Golfklubb

over 16 år siden

Ski Golfklubb

Dette innlegget er godkjent av administrator.

Vi ønsker med dette å invitere Scangolfs lesere til å spille på vår bane for kr 50,- pr 9 hull. Tilbudet gjelder 18/19 og 25/26 oktober. Vennligst oppgi at du har lest dette innlegget for å være berettiget rabatten.

Vi har en 9-hulls bane med lengde 2035 meter og par 34, hvorav ett par 5. Greener og fairways er forsatt i god stand .Banen har aldri måtte stenge pga regn, så vi satser på å holde åpent en god stund til. Vi stenger når det ligger snø!
Velkommen!

Jøss midt inne i skauen

over 16 år siden

Jøss midt inne i skauen

Tok en tur i går, har aldri vært der, litt kronglete bilvei/skogsvei, men overraskende fine forhold, tørt, kommer 100% tillbake hvis dere holder oppe helt klart! Flott liten bane!

Lurer

over 16 år siden

Lurer

Noen andre som har spilt denne banen? Gress tee eller matte? Er det langt fra Oslo?

c

over 16 år siden

c

Ski golfklubb ligger ute på Ski en eller annen plass, tror jeg...:). Det er ca 4 mil mot Gøteborg eller der omkring

Tassen

over 16 år siden

Tassen

4 mil mot Gøteborg, er'u gæren! Mener du 4 mil fra Oslo???

Olle

over 16 år siden

Olle

Er det bare meg som synes "Ski Golfklubb" er litt artig????

tertit

over 16 år siden

tertit

Neida, Olle. Har gått Ski 1 gang og det var i midten av April. Syntes banen var morsom, og allerede da var det fine forhold. Dessuten var det også hyggelige mennesker der ute.

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Lurer på hva ski-klubben i Ski heter?

c

over 16 år siden

c

Les innlegget over så tror jeg du ser at det menes fra oslo ---- mot Gøteborg ja- men nå er et noen måneder siden så det var litt på husken. Ellers er det litt merkelig at Oslogutten spør hvor Ski ligger da....

Sukk

over 16 år siden

Sukk

Bor du i Oslo og ikke vet hvor Ski ligger?
Det er ikke mulig!

tertit

over 16 år siden

tertit

Her er link til klubb og bane:

http://www.skigk.no/default.asp

Lurer

over 16 år siden

Lurer

ER det så jævlig rart at jeg ikke vet hvor Ski er? Har jo hørt om det men aldri vært der,... før i går. Møkkavei frem til banen fra Ski innover noen bondegårder, men så åpenbarte det seg en flott 9 hulls bane gitt.

Overraskende bra forhold og en trivelig bane med god atmosfære, kommer tillbake! Dessuten så det ut til å være et godt utgangspunkt for meg og bikkja på tur, i en annereldes skau enn det jeg er vant tel!

De pleier vist å ha åpent hele tiden bare det ikke kommer snø!
En del folk på banen..

c

over 16 år siden

c

Siste fra meg om plassering av Ski - jeg bor ca 500 km borte fra Ski, men jeg har en peiling på plasseringen likevel. At Lurer fra sentrale østland ikke vet er jo noe mer underlig, å trekke det så langt som "jævlig rart" vil jeg likevel ikke, bare noe underlig :).

Hyggelig at både Lurer og bikkja hans hadde en fin opplevelse der ute når bare han fant frem....

ski gutt:-)

over 16 år siden

Gunnar Bull: Ski-klubben i Ski heter Skimt:-) fotballklubben heter Follo og Golfbanen heter Smerta:-) ganske fantastisk!!

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Hehe, det var jo ganske fine navn. Smerta og Skimt kunne kanskje byttet navn, men...

Her på øvre Romerike er det en del helt grusomme varianter, som Gystadmyra, Algarheim og Råholt. Sportsklubben Ull-Kisa med gule og grønne drakter er heller ikke særlig innbydende for en fin-estetiker som meg :->

herrtommy

over 16 år siden

herrtommy

Dessuten er det veldig morsomt for oss som ikke er så altfor langtslående å kunne leke litt TV-Golf på par4 hullene:
Utslag med 5-4-jern, og innspill med pitch eller 9-jern.

Ekte Skigutt

over 16 år siden

Ekte Skigutt

Det blir jo for dumt å fortsette diskusjonene om dette, men han derre ski gutt:-) tar noe feil. Fotballklubben heter ikke Follo. Den heter Ski IL Fotball. Follo FK er en overbyggingsklubb for flere klubber i Follo-regionen, og har bl.a ikke egen junioravdeling (smågutt/gutt etc), bortsett fra junior-/rekruttlag. Dette er akkurat som en rekke andre "toppklubber" i Norge.

Kan forøvirg nevnte at på vei inn til Smerta heter det "Strevopp"

over 16 år siden

skal ikke kverulere mye på det "ekte skigutt", men alle vi som følger med litt i fotballen i Ski vet jo at Follo FK egentlig bare en en videreføring av "gamle " Ski, så kan du snakke om overbyggingsklubb til du får krupp. De andre småklubbene bidrar ikke med en dritt til Follo FK. Sånn er det med den saken:-)

Drøbak gutt

over 16 år siden

Drøbak gutt

Hvordan er banestatusen på Smerta "på Ski Golfklubb" ? Noen som har spilt der de siste dagene, tenkte jeg skulle ta en tur i morgen!
:-)
God helg til alle på forumet forresten..

Flise

over 16 år siden

Flise

Veldig bra der i dag.. det var ikke vått på fairway. Sommergreener. noen av utslagene er fra matter,og noen fra gress.

Drøbak gutt m/ familie

over 16 år siden

Drøbak gutt m/ familie

Masse folk på Smerta, koslig bane, kjempefine forhold, herlig vær, imøtekommende Pro i Proshopen, her skal vi spille mer, masse mer!
Håper dere holder åpent utover!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her