Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Beste forhold pr 6.oktober?

BBB

over 16 år siden

BBB

Noen som har spilt en bane med gode forhold i helgen? (Oslo-området) Hvordan er Hauger og Holtsmark?

Bamse

over 16 år siden

Bamse

Holtsmark var søkkvåt allerede torsdag, og det har jo regnet litt etter det. Greenene og teene var OK.

Evje lørdag ettermiddag var bra på spillefeltet, men greener var luftet og dresset på store deler av banen. Fin å spille likevel.

Miklagard med tralleforbud søndag var søkkvåt, men greener var veldig bra.

Enur

over 16 år siden

Enur

Hauger var egentlig ikke så ille i går. Selvsagt litt bløtt her og der, men greenene var fortsatt meget bra.
Alt i alt var forholdene på Hauger bedre enn på Evje som jeg spilte lørdag.

PGA

over 16 år siden

PGA

Tross så mye regn, var Grønmo var veldig bra i går.
Vått på de "vanlige" hullene.
Greenene var jevne og fine. Litt varierende hastighet etter hvor mye de hadde rukket å tørke opp.

Lerouge

over 16 år siden

Lerouge

Losby har vært stengt i tre dager pga mye regn...

Dilter

over 16 år siden

Dilter

1,5 mil sør for Losby kan det meldes om meget gode forhold på Krokhol, også når det er vått.

disig

over 16 år siden

disig

spilte Holtsmark i dag. Litt vått men fantastiske forhold med nydelig sol

Sørfra

over 16 år siden

Sørfra

Er nå 6 okt noe problem da bortsett fra at det er litt fuktig i været???

KG

over 16 år siden

KG

Bjaavann er utrolig nok bedre nå enn før i år.

Scrambler

over 16 år siden

Scrambler

Spilte Kjekstad i dag.
Nyklipte greener. Ikke spes vått i fairway.
Fine forhold.
Anbefales.

Taylermade

over 16 år siden

Taylermade

Spilte Hauger på onsdag--veldig bra forhold,kan anbefales.

Lerouge

over 16 år siden

Lerouge

I dag åpnet Losby igjen med relativt tørre og fine fairwayer og fine greener - verdt en tur nå

Nordfra

over 16 år siden

Nordfra

Til Sørfra:
Hvis du legger den ene hjernecellen din oppå den andre, så skjønner du kanskje at ikke alle kommer sørfra? Og at det er flere som erfarer at baner begynner å nærme seg stengetid?

Ikke sikkert det var så greit å forstå for deg.

Buck Cherry

over 16 år siden

Buck Cherry

Hakadal er i fin form, litt fuktig her og der men fantastisk i dag med været og det hele. 15 grader og sol. Greenene ser ut til at de blir valset så de er litt trege. 5,6 stimp i guess.

Sørfra

over 16 år siden

Sørfra

Hvis Norfra fukter sin ene celle så strømmen kommer gjennom den, så ser han at jeg har det kjempebra når jeg nå endelig fikk resons fra deg og at jeg klarte å endelig trekke litt på en misunnelig Noring uten celler..... hahahahaha

LENGE TIL SESONGSTENGING HIPP, HIPP JIPPIIII

Nordfra

over 16 år siden

Nordfra

Søring: jeg bor i sør lille barn

vestfrå

over 16 år siden

vestfrå

Korleis er forholda på Moss og Rygge no?? Vurderer spel i helga...

Enur

over 16 år siden

Enur

Slutt med vurderingen, bare dra dit! Fine forhold da jeg spilte der på onsdag.

Krøgera

over 16 år siden

Krøgera

Kragerø er i perfekt stand!

Lerouge

over 16 år siden

Lerouge

Spilte Mørk i dag - veldig fine forhold der nå. Absolutt verdt et besøk!

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Miklagard er også flott nå. Klipte greenene i går :-)

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Opps, før jeg blir halshugd: Når det har kommet nedbør er det selvfølgelig vått på fairwayene...

Men greenene er supre!

Tom

over 16 år siden

Tom

Miklagard er gøy å spille på høsten. Men fane så stygge og bråkete Greenfønerne er.. =;-)) Men greene er veldig bra Bull.=;-))

Anonym

over 16 år siden

Anonym

Solum er bedre enn noensinne... Anbefaler ett besøk.

Søndag

over 16 år siden

Søndag

I dag spilte jeg Nes, og det var bra forhold. Forrige helgvar det mye vann, som i dag er borte. Tror det blir en lang sesong, heldigvis er det ikke spådd kulde eller ekstreme nedbørsmengder.

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Spillte Nøtterøy i dag,veldig bra forhold. Noen greener var luftet for 2 uker siden og de var nesten helt topp igjen,resten var luftet siste uka og dresset. Absolutt bra å putte på. Fairways var også veldig fine,noen litt bløte partier noen få steder. Nøtterøy er veldig bra og absolutt å anbefale for en høstrunde golf.

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Spillte Borre i dag i strålende høstvær,fairways er fortsatt veldig bra,mens greenene har ikke kommet seg så mye som jeg hadde håpet etter lufting/dressing. Men alt i alt greie forhold.

Ser at Drøbak stengte i dag for sesongen,ganske overraskende,trodde de holdt lenge åpent og håpet på en runde til der før snøen kommer,men nei da.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her