Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Langt som ....

Sjur Berild Hjelle

over 21 år siden

Sjur Berild Hjelle

Jeg skal gå til innkjøp av helt nytt golfsett, men vet ikke hva jeg trenger av woods/driver.. skal kjøpe 3-pw sett hvis det har noe å si.. pris er egentlig ikke relevant, men det hadde vært fint å ikke gå for den aller dyreste løsninga, men for den som er best i pris og ytelse samlet..

Marius

over 21 år siden

Marius

Hva slags hcp har du? Må huske å velge køller som passer til din hcp.
Jeg har 24,8 og kjøpte nye Ben Hogan Apex "ett eller annet" sett for ikke lenge siden, og er meget fornøyd. Grunnen er tilgivenhet, lengde og ikke minst design.
Selv har jeg ikke gått til innkjøp av driver, men har en 3 wood fra olyo som er helt greit til mitt hcp.

Sjur Berild Hjelle

over 21 år siden

Sjur Berild Hjelle

Har tatt grønt kort nettopp, og spiller banene til 36 i handicap..

Arild Stensnes

over 21 år siden

Arild Stensnes

Jeg er også nybegynner, og har akkurat karret meg til hvitt kort. Jeg begynner å føle at jeg mangler et par køller i mitt Prestige halvsett, og tenker og kjøpe et fullt et.

Jeg vurderer Wilson Reflex (4-SW, 1, 3, 5 woods og putter) til ca 3000. Noen som har erfaringer med dette settet, evt kan si om det passer til en høyhandicapper som meg?

På forhånd takk.

Arild

helge

over 19 år siden

helge

Wilson Reflex Jeg kjøpte dette for ca 2 mnd siden. er kjempe fornøyd. Veldig lettspilte køller. Dette er et bra sett for nybegynnere. når du nærmer deg 15-20 hcp så bør du nok kjøpe et nytt. Men vil abselutt andbefale det for nybegynnere

Kokkelimonke

over 19 år siden

Kokkelimonke

Hvorfor starter man opp denne tråden to år senere? Jeg føler meg ganske sikker på at Sjur har kjøpt seg et nytt sett for lenge siden nå!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her