Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Trene til vinteren?

Mats Ø.

over 16 år siden

Mats Ø.

Nå er jo snart golfsesongen på hell selvom vi helst ikke vil innrømme det.
For min del kommer jeg til å "prøve" å holde svingen i form, tøye litt, trene litt, se meg meget mett på instruksjonsvideoer fra YouTube.

http://www.youtube.com/view_play_list?p=DC3D0D34F2A1F86D
http://www.youtube.com/user/MikePedersenGolfTips

Noen gode tips her fra Mike Pedersen som jeg tenkte jeg skulle prøve til vinteren.

Hva har mangfoldet her inne tenkt til å gjøre? Blir'e no trening? Eller fyller man tiden med whiskey i sofaen og et tappert forsøk på å følge med på en av Simon Holmes' trenings-dvder?

Majorfan

over 16 år siden

Majorfan

Det blir nok helst skitrening, og å prøve å holde kroppen myk med litt tøying. Så, i mars blir det den årlige turen til Fornebu slik at svingen er 100% tilbake på plass til sesongstart.

Denne oppskriften har fungert dårlig i en årrekke nå, så antagelig er tiden inne til at den endelig skal virke.

Amici Sumus

over 16 år siden

Amici Sumus

Hei!

Spiller trolig min siste runde iår på søndag, deretter blir klubbene pakket godt (?) ned.

Treningen blir holdt ved like ved å flytte masse sjakkbrikker i løpet av vinteren ... Blir kanskje ikke sterkere i kroppen, men hodet ruster ikke!.

Klubbene blir pakket opp i starten av Feb. da turen går til Marbella( 7 - 14 ). Hotellet, leiebilen og banene er allerede booket så det blir bra !.
Å spille Sotogrande med en total ubrukelig sving er ALLTID en opplevelse!.

Håper noen trener mer enn meg så vi snart ser en toppspiller her i landet ... Vi kunne trenge en Magnus Carslen i golf Norge.

Ha en fortreffelig helg!
Amici Sumus!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her