Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Banetilstander

Flyer

over 16 år siden

Flyer

Det er høstferie i osloskolen, det regner, det er vått, og det er den 01 oktober.
Dette betyr nok desverre at det er flere baner som nok vil stenge for sesongen i ukene som kommer.

Noen som vet om baner som har stengt allrede?

??

over 16 år siden

??

Hvorfor skal du vite om baner er stengt? Du får jo ikke spilt de uansett da? Du finner jo fort ut hvilke baner du KAN spille, når du skal booke start-tid...

7-putt

over 16 år siden

7-putt

Mye mer interessant å vite åssen ståa er på åpne baner! Noen som har spilt Holtsmark i det siste? I så fall, hvordan er forholdene der?

Jeger Bom Bom

over 16 år siden

Jeger Bom Bom

Nå er høstjakta i gang.
De banene som stenger tidlig bør få gjennomgå så de holder åpent hele vinteren neste år.

jesus maria

over 16 år siden

jesus maria

Holtsmark hadde sesongens beste forhold så langt, da jeg var der på søndag.

???

over 16 år siden

???

Klubbene har ikke råd til å stenge banene. De må også gå i seg sjøl og se hva de kan gjøre i vinter for å åpne tidlig.

Javel - frost i bakken og mye nedbør er jeg enig i avgjørende for om banen kan være åpen eller ikke.
Jeg vil heller stenge tidlig for å unngå høstskadene og få en fin bane å spille på i april/mai.

Pisspreik

over 16 år siden

Pisspreik

Banene tar ikke skade av om noen få standhaftige sjeler trosser seg til å spille i kuldegrader.

Bra valg av overskrift

over 16 år siden

Bra valg av overskrift

Pisspreik var en bra overskrift for det du skrev, la oss si det på den måten.

Kjakan

over 16 år siden

Kjakan

Hauger har for tiden de raskeste greenene jeg har spilt på der noensinne, og veldig jevne og fine. Fairwayene var også bra før det begynt å regne nå. Synd man må stenge snart, men sånn er’e. De har sikkert gode grunner.

???

over 16 år siden

???

Pisspreik - tydelig at du ikke vet hva du prater om.

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Grønmo er i ok stand, jevne, fine greener, litt bløtt i fairway for dem som leker seg der.

Mats Ø.

over 16 år siden

Mats Ø.

Hakadal er fortsatt åpen, men det er litt vått utpå der akkurat nå. Vi får håpe det tørker til helga..

Slappy

over 16 år siden

Slappy

Her i sørvest har det vært riktig tørt og varmt i august og september, med strålende baneforhold som resultat på alle de 10 banene i omlandet rundt Stavanger.

Sist uke kom høsten, med mer nedbør, uten at det ødelegger spillet så veldig. Sola, Bærheim og Solastranden holder nok fint utover vinteren, mens Stavanger GK nå er noe våt. Dog veldig fin spillopplevelse i uka.

Det mest interessante her er ellers videre ombygging av Stavanger GK. De siste 4 greenen og to fairways tas nå før jul med spillestart midt i mai neste år. Resultatet av årets store jobb er veldig veldig bra, og jeg tror medlemmene er riktig fornøyd med utviklingen. Antallet greenfeegjester fra sommeren og utover tyder på det samme!

www.sgk.no

janice

over 16 år siden

janice

Noen som har spilt Nes og Kongsvinger i det siste og kan fortelle om forholdene...

Sir Bubba

over 16 år siden

Sir Bubba

Nes er helt konge, men Kongsvinger sliter fortsatt med greenene. Men ellers en knall fin bane!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her