Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kofstad leverer igjen og igjen......

Kofstadfan

over 16 år siden

Kofstadfan

....men VM blir det ikke!

http://www.golferen.no/wip4/detail.epl?id=273170

Hemmi

over 16 år siden

Hemmi

Morsomt at han lykkes. Spilte en runde med han i fjor og det var en sann nytelse. Håper de snart kan få øynene opp for denne gutten.

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Det kan jo være at han heller vi bruke energi på spill for skolelaget, der han presterer meget bra? Og på skolen for den del.

Ennå en unggutt som vi kan forvente mye av framover igså!

Golf

over 16 år siden

Golf

Hvem er egentlig på dette VM-laget?

Børsheim, Kristiansen og?

Ggolf

over 16 år siden

Ggolf

Tredje mann som er tatt ut er Are Friestad.

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Det er ikke et ille uttak det der. Om Friestad med 6 plass i EM eller Kofstad som norsk mester skal med er en vanskelig beslutning. Uansett hyggelig at Kofstad gjør det bra!

Kofstadfan

over 16 år siden

Kofstadfan

Gikk og så på Kim Kristoffersen og Espen under Lag nm på kjekstad.. Dette var en ren nytelse.. Men lurer på hvor det har blitt av Kim dette året.Han har jo spilt svært få turneringer..?

men du må huske på at

over 16 år siden

men du må huske på at

Kofstad kom på 6 i slagspillet i Lag-EM, og han vant college turneringen i Arizona... poenget er vel å ta ut spillere som er i form?

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Kofstad spilte ikke EM (men Friestad ble nr. 6) og han ble nr. 3 i Arizona vel....

jeg mener å huske at

over 16 år siden

jeg mener å huske at

Kofstad gikk -6 i slagspillet i Lag-EM (og kom på 6), og vant turneringen i Arizona... det er jo bare å sjekke resultatene... ellers har han jo spilt glimrende helt siden Juni...

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Kofstad nr. 9 individuelt i Lag EM - med minus 6:

http://www.golfbox.dk/livescoring/leaderboard.asp?tour={CA2C0114-C980-408C-879C-544E32BFB128}&grp=1

Seieren i Arizona var i april (jeg trodde du mente resultatet fra sist helg) - det er vel et resultat som var litt tidlig ift. uttak til VM i oktober?

Ggolf

over 16 år siden

Ggolf

Hvordan presterte de øvrige norske i herre EM ?

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

I selve individuelt EM misset alle cut bortsett fra Friestad. Børsheim deltok ikke.

Etter min mening er det verste uttaket i år laget til individuelt EM, der hverken Børsheim eller Kofstad ble tatt ut. VM uttaket er tross alt ikke så ille siden Friestad ble nr. 6 individuelt i herre-EM og AK har hatt jevnt gode resultater hele året unntatt i EM.

Ggolf

over 16 år siden

Ggolf

Jeg mente herre EM for lag.

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Følg linken over så ser du.....

Ggolf

over 16 år siden

Ggolf

Smilende Sam: Jeg fant linken og situasjonen er:
Kofstad vant i Arizona, beste norske spiller i lag-EM, NM-gull med Losby, NM-gull individuelt, men ingen VM-deltagelse.

Korrupte Kåre

over 16 år siden

Korrupte Kåre

Kanske Kofstad ikke har de rette vennene i forbundet....

Ggolf

over 16 år siden

Ggolf

Koftsad har ingen venner - norske golfere liker ikke folk som er flinke.........det er bare å lese i de andre trådene. MT, Tage, PK, JAL etc.........

Men nå er han i VM så alt er bare velstand nå? Synd for Are

snappy

over 16 år siden

snappy

Der tar du feil Ggolf... Norske golfere liker alle gode golf spillere. Men det er et navn der meste parten av oss som kjenner typen ikke liker. Om det er MT etter Tage kan dere avgjøre selv, men det forkortelsen er skrevet med 2 bokstaver.

Mange som ikke likte Kofstad før også, men nå har han blitt voksen, og oppfører seg meget bra på banen. Fin gutt det der. Alltid hyggelig og byr mye på seg selv. Og det beste med han er at han vet sitt nivå.

Dette er noe spesielt en norsk spiller ikke vet. Noen tror de er verdens beste, og ser ikke hvilke valg man bør ta for å lykkes. For å lykkes må man ofte ha en gjeng i ryggen som pusher deg frem (det samme har jeg på jobb, og jeg måtte ta noen grep for å jobbe med min egen personlighet for å passe inn i organisasjonen). Når ingen har lyst til å hjelpe noen som er på vei opp over på bakgrunn av personligheten og synet på seg selv, dette inkludere også broren til den personen jeg mener. Skal ikke gå nærmere inn på dette fordi jeg ikke vil røpe identiteten til denne guttungen.

Apropos

over 16 år siden

Apropos

Du høres ut som skikkelig drittsekk innimellom snappy, det skal du ha! Rent til å bli kvalm av.

snappy

over 16 år siden

snappy

Det er jeg også... Spesielt mot de som er drittsekker mot andre... De har jeg ikke noe til overs for, og jeg tør si det.

Enig

over 16 år siden

Enig

Alle som har fulgt de to brødrene under en golfrunde skjønner nok hva Snappy snakker om........

Pepper

over 16 år siden

Pepper

Du har skrevet mye bra, Snappy, men den slags drittkasting mot brødrene burde du holdt deg for god til.

Kort og godt lavmål.

Zin

over 16 år siden

Zin

Innlegget er jo helt sykt dårlig skrevet også, har du noen gang lært norsk?

XXL

over 16 år siden

XXL

Fra hva denne diskusjonen startet med (se øverste innlegg), så er det nå total avsporing. Kanskje på tide å parkere?

Pepper

over 16 år siden

Pepper

Enig. Espen er en kjernekar som har spilt veldig bra i år. Jeg håper han lykkes i VM.

snappy

over 16 år siden

snappy

Slike kommentarer fra Ggolf irriterer meg noe sykt..

"Kofstad har ingen venner - norske golfere liker ikke folk som er flinke..."

Har han noen grunn til å angripe alle norske golfere pga av fleste parten av norske golfere slenger litt dritt om en person. Espen er en kjempe gutt. Og jeg håper han gjør det bra.

Jeg har kanskje skrevet mye bra inne på denne siden. Men sikker noe som ikke er så veldig bra. Men når typer som Ggolf trekker alle norske golfere under en kam blir jeg forbannet.

Men det er vel bare å godta at brødrene ikke er særlig godt likt i blant norske golfere og andre.

Men alle kan forandre seg. Håper det skjer med denne karen. Han er sikkert en hyggelig kar i bunn.

Judy

over 16 år siden

Judy

Trekker alle under en kam?
Eller skjærer alle over én kam?

snappy

over 16 år siden

snappy

Tror ikke er den eneste som bruker dette utrykket litt annerledes en slik det egentlig skulle...

http://aneilert.blogspot.com/2005/04/frismme-alle-gnomer-over-en-kam.html

Fatter ikke at folk legger seg slik opp i om folk skriver litt feil. Mange som legger seg opp i hvordan folk staver feil, skriver bokstavene litt i gal rekkefølge osv. Mener ikke det burde være slik på et forum som dette.

Tror ikke mange av dere ville likt at jeg hånte dere når jeg ser på svingene deres, noe jeg selvsagt aldri ville gjort.

Jeg er kanskje ikke den beste i norsk eller rettskiving. MEn matte f.eks er jeg meget god i. Derfor har jeg den utdannelsen og jobben jeg har i dag. MS word ordner det her med rettskriving nå om dagen.

Facebook

over 16 år siden

Facebook

Asgeir. Du har helt rett.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her