Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva gjør du når ballen treffer noen?

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Sitter akkurat og leser om Anthony Kim som var så uheldig å treffe en tilskuer i hodet. Heldigvis var ballen på nedovertur, så mesteparten av farten var borte.

Tilskueren fikk en signert golfball som "plaster på såret".

Lurer på om jeg skal prøve ut den selv... "Traff jeg deg? Huff så leit. Jaja. Vil du jeg skal signere ballen?"

jesus maria

over 16 år siden

jesus maria

Satt og så det live. Kim sa til tilskueren at han skulle få alt han ville, køller, bag, baller. snakker om å kjøpe seg god samvittighet. Uspilselig! ;)

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Og så svarte tilskueren at han kun ville ha en signert ball?!?

Hva er det som har skjedd med gode, gamle US of America?

Her snakker vi definitivt om å være bevisstløs i gjerningsøyeblikket :-)

jesus maria

over 16 år siden

jesus maria

Kim sa det vel med en viss porsjon ironi med bakgrunn i at han var glad for at det gikk bra med med tilskueren. Regner forøvrig med at skadelidte fakturerer med gaffel og sender et utvidet krav så snart han har pratet med advokaten sin.. :)

veggiss

over 16 år siden

veggiss

kim kunne kostet på seg et FORE i det minste...

hp

over 16 år siden

hp

De gode gutta er dårlig på FORE ,det er nesten bare tigern som pleier og rope.

Adam

over 16 år siden

Adam

Usmakelig ungdom Kim. God golfspiller men trenger litt input på hva som er god oppførsel.

R8

over 16 år siden

R8

Hva jeg hadde gjort vist jeg hadde truffet noen i hode? Håpet på at dem ikke hadde blitt drept,med det sinnsyke tilslaget jeg har på ballen!!

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Kim har trodd at han kunne gå på vannet etter Ryder cup og en meget god start på Tour championship. Da passet det bra at han så feil på tee-off tidene i går og nesten misset tiden sin,ble gruset av Garcia og opplevde å skade en tilskuer. Ble en tung dag,håper han lærte noe...

jesus maria

over 16 år siden

jesus maria

Fdez-castano i lederballen på Belfry pullet akkurat en 3 wood fra bunker godt ut i tilskuermengden til venstre for green. Han skrek et resolutt "fore left!!", og var snar med å beklage seg ovenfor tilskuerne så snart han kom opp til ballen. I tillegg kan slaget ha kostet ham turneringen..

Stian

over 16 år siden

Stian

Men det gjorde det altså ikke, og han vant det påfølgende omspill hullet. Sikkert Karmaen han hadde bygget seg opp som avgjorde :)

doc

over 16 år siden

doc

sagt og sagt, skyldsspørsmålet er jo klart- ikke objektivt ansvar. Hendelig uhell. Dalende ball litt vondt, men ikke veldig farlig. Unnskyld får holde. Og signere ballen.

lk

over 16 år siden

lk

Når det gjelder erstatning så er spillerne og PGA ikke ansvarlig for eventuelte skader på tilskuere som skjer under slike turneringer.

Hadde det vært tilfellet så hadde vi nok sett den ene tullingen etter den andre stupe etter baller for å bli "skadet" for så å saksøke det de er kar om.

King Ben

over 16 år siden

King Ben

Fatter egentlig ikke at de våger å stå så nære som de gjør på noen av utslagene....

det er trangt nok som det er noen steder om ikke publikum også skal danne en "gate" 100meter fremover.... sykkelhjelm burde vært smartere en cap, selvom det hadde sett litt rart ut

herrtommy

over 16 år siden

herrtommy

...det er også mer eller mindre håpløst rope "fore" 270 meter fremover mens det står 350 mann bak deg og roper "IN THE HOLE!!!!". Men JA! absolutt burde flere tourspillere gjøre det, bare for å være et godt eksempel som det heter på fint, fordi vi vanlige mennesker vet jo ikke hva vi skal gjøre om ikke de kule folka på fjernsyn gjør det først.

Forøvrig likte jeg denne tråden ;)
Kanskje signert ball kan fungere som plaster på¨såret i flere sammengeng?
Glemte bursdagen til dama; "Du kan få en signert ball"
Glemte ungen i barnehagen; "Du kan få en signert ball"
Var utro med bestevennina di; "Du kan få en signert ball"
etc...

:)

Planene for vinteren er klare: Jeg skal finne ut nettop hva en signert ball kan få meg ut av

ehhh

over 16 år siden

ehhh

Er du utro blir det vel mer snakk om signerte baller.....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her