Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Baner gran canaria

jadda

over 16 år siden

jadda

Er det noen som har erfaring med å bestille greenfee via nettet og ikke via reiseoperatør på Gran Canaria? Noen anbefalinger og avbefalinger av baner der nede? Skal bo i Maspalomas området.. På forhånd takk...

Yngve

over 16 år siden

Yngve

Jeg bestilte via hotellet jeg bodde på som ringte rett til klubbene for meg.

Anbefaling:
1. Anfi Tauro Golf
Helt fantastisk bane som har topp design og kvalitet og er ganske vanskelig med bittesmå superraske og svært ondulerte greener.

2. Meloneras
morsom og ganske kort bane. store greener som ofte er svært raske.
bra kvalitet og mange spennende hull.

3. Salobre
Sjekk banetilstand før du betaler tusenlappen det koster å spille der.
når den er bra, så er dette en spektakulær bane, men det varierer stort hvordan kvaliteten på banen er.

Kevin

over 16 år siden

Kevin

Har bare spillt Anfi Tauro og den var utrolig bra,stemmer i Yngves oppsummering. Jeg bestillte med bil der,kosta 10 euro ekstra bare. Banen er ganske kupert,men fantastisk morsom å spille.
Bestillte tid ved å sende mail,fungerte veldig bra. Jeg var der i februar i år. Servicen var upåklagelig,da jeg kom om morgenen stod det en kar og tok i mot meg,løfta bagen ut av leiebilen og satte den pent på plass i en klargjort golfbil,med vannflasker satt klare i golfbilen. Etter at jeg hadde registrert meg og betalt så kjørte han sammen med meg til tee 1 siden jeg ikke hadde vært der,fortalte litt om banen osv.

Nå skal det sies at jeg var første mann ut den morgenen så de hadde nok litt ekstra tid til meg. Og da jeg kom inn skrøt de av meg siden jeg hadde bare brukt 2t og 40min,og ville vite hva jeg syntes om banen.

Har endel bilder derfra hvis du er interessert i det

Yngve

over 16 år siden

Yngve

Samme opplevelse av service hadde jeg også.
jeg hadde med meg min 7 år gamle sønn, og han fikk spille gratis også.

husk å legge merke til det siste par5 hullet.... hehehehe.....

der går det an å drive lengre enn på noen annen bane jeg har vært på =O)

Lotusen

over 16 år siden

Lotusen

Jeg har spillt Tauro mange ganger. Jeg fortalte at jeg bodde på Monte Amfi og fikk noen Euro i rabatt. de sjekket ikke dette opp på noen måte så du kan sikkert si det samme :-)

Yngve

over 16 år siden

Yngve

Jeg ble spurt hvor jeg bodde, og når jeg sa navnet på hotellet, så sa de at de hadde ringt og forhåndsbestilt for meg, og da fikk jeg rabatt, så jeg betalte 65 Euro for runden inkl. bil.
det synes jeg var billig for en så flott bane...

Simen

over 16 år siden

Simen

Hvordan er det med handicap der nede, får man spille med 35 i handicap?

Scrambler

over 16 år siden

Scrambler

Jeg har aldri blitt spurt. 35 holder helt sikkert.
Jeg har da spilt Salobre, Maspalomas og Meloneras.

azazel

over 16 år siden

azazel

Kravet er under 28 for menn og under 36 for damer. Om de er så nøye på det er en annen sak. Har også har lest at man kan søke om å få spille hvis man har høyere handicap enn kravet på noen av banene.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her