Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf mellom Oslo og Voss?

Øivind

over 21 år siden

Øivind

Hei,

skal en tur til Voss til helgen. Noen som kjenner til golbaner mellom Oslo og Voss langs E16 (ikke for nærme Oslo)

Øivind

Lærdal

over 21 år siden

Lærdal

Morsom 6 hulls bane

Per Kristian

over 21 år siden

Per Kristian

Valdres Golfklubb ligger ca 2,5 timer fra Oslo. Fin-fin 9 hulls.

E16

over 21 år siden

E16

Oslo-
Ballerud
Bærum
Tyrifjord
Ringerike 9h
Valdres 9h
Lærdal 6h

That's it

E16 glemte...

over 21 år siden

E16 glemte...

Norefjell

hva

over 21 år siden

hva

med Miklagard? Liten trafikk, hyggelig bane og medlemmer! Litt halveis greener akkurat nå, men iallefall i riktig retning hvis du velger å kjøre om Lillehammer og da har du jo også både noe rundt Hamar, Hafjell og kvitfjell og velge mellom før du vrenger til venstre med det skjønne vestland

E16

over 21 år siden

E16

Norefjell ligger ikke ved E16,

men dersom du kjører Hallingdal i stedet for Valdres kan du spille både Norefjell, Hallingdal og Hemsedal. Hemsedal er dårlig, men både Norefjell og Hallingdal (Granheim) er kvalitetsbaner.

Raskeste vei er Oslo-Hønefoss-Noresund-Hol-Aurland-Voss

Og du som anbefaler å spille Miklagard og deretter kjøre om Kvitfjell på vei fra Oslo til Voss er vel ikke helt med i denne verden. Skjønner godt at du er en av dem som har gått deg vill og havnet på Kløfta. Hva hadde du i geografi på skolen ?

Men jeg innrømmer at jeg glemte VOSS

Øivind

over 21 år siden

Øivind

Takk for alle svar - prøver meg på ruten din E16 på vei hjemover - synes Norefjell ser interessant ut. Voss er jo også aktuelt å prøve ut.

Øivind

a

over 21 år siden

a

Når du først er på VOSS, er det bare 1t20min kjøretur til MELAND(Norges beste? 18 hull), ev. Fana(Ny flott bane med masse vann i spill 18hull), Bergen(Norges 3 elste, 9hull) og Bjørnefjoren(9 hull).

E16

over 21 år siden

E16

Jadda, og når du først er på tur i Norge bør du også få med deg Tromsø golfpark og Kvinesdal......
Forøvrig er Bergen norges største møkkabane, bare en smal kortklippet sump, og Bjørnefjorden er et kaos der fairwayene krysser hverandre og ballene fra drivingrangen hagler rundt deg når du putter på hull 1. Unngå disse!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her