Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Turneringsresultater!

Olaf E. Roalkvam

over 21 år siden

Olaf E. Roalkvam

Er du interessert i turneringsresultater?
Da skal du gå til: http://golfporten.no
Ingen over og ingen ved siden!
mvh
OER

Østerdøl

over 21 år siden

Østerdøl

Hei Olaf Edvin!

Selvskryt og egenreklame er vel ikke det som er best likt på dette forumet.

Men nå skal det jo sies at sidene dine har utviklet seg litt fra den katastrofen de tidligere var.

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Hei Olaf
Når du har sett hvordan jeg til tider har fått salaten rundt ørene, må du ha b.....for å komme hit fivillig med budskapet. Ellers er jeg enig med Østerdølen i att dette begynner å se bra ut. Stå på Olaf.
Ser at tråden ble startet kl. 00.42 i natt, og det er da litt i seneste laget for en mann på din alder. Du får passe på skjønnhetsøvnen din.

bjarne

over 21 år siden

bjarne

Synes det er greit at folk tipser om golf-linker her inne, selv om det er ens egne. Dette er et anonymt forum, så de kunne jo ha skrytt av sidene sine med et nick uansett. Da er det mye bedre å gjøre det med fullt navn slik som OER og BP har gjort.

Kommentar...

over 21 år siden

Kommentar...

Må bare si at Olaf E. Roalkvam må jobbe MYE med siden sin for at den i det hele tatt skal bli besøkbar. Den var rett og slett drit dårlig!
Tror du bør kjøpe boka "ABC i webdesign"...

Padre

over 21 år siden

Padre

Regner med at det ikke er du som har tatt bildene av golfspillerne (Singh osv...)? Husk på loven om opphavsrett...

Agurknytt

over 21 år siden

Agurknytt

Og husk på janteloven!

Short Stack

over 21 år siden

Short Stack

Bra Side. Ikke lytt på Kommentar... Han kommer jo ikke med noen argument om hvorfor siden er dårlig.

En ting dog, på de 7 menyene til venstre bør undermenyene automatisk dykke opp når en har musen over en av de 7 /home, Om Oss, osv...)

Selv bruker jeg nesten ikke musen når jeg bruker data (musen tar for lang tid å bruke) uten holder meg mest tøil tastaturet. Særdeles mange hjemmesider har alt for mange holdeplasser for TAB-knappen. Alltså når en trykker på TAB, skal en ikke rotere igjennom alle linkene på en side, uten en bør komme til neste gruppe med linker. På din side går TAB innom ca 40 steder på forsiden. Det hadde vært greiere om du fått ned dette til 7-10. F.eks.: Menyer til venstre, Utstyrsnytt, linker i skrift i hovedfelt (2-4 st) og nyheter som en siste plass TAB går inom.

De 6 linkene med gul skrift nederst på siden synes jeg ikke TAB skal gå inom i det hele tatt.

Men dette er det utrolig mange internettsider som sliter med, alt for mange internetdesignere tar ikke hensyn til de som bruker tastaturet istedet for musen når en skal velge link.

TAB skal fungere på en slik måte at den hopper mellom forskjellige kategorier av grupper og antallet holdeplasser bør ikke overskride 20.

Deretter bør en kunne bruke piltastene for å velge vilken link som skal være highlighted.

Men eller var siden bra. Greit å samle alle golfbegivenheter på en plass! :-)

Tøfflen

over 21 år siden

Tøfflen

Er ulovlig og kopiere bilder fra andre sider..
Her er det bare og ta en tlf så blir nok den siden lagt ned også..

Clo(w)ner

over 21 år siden

Clo(w)ner

Det er bare å kopiere alle bildene og reultatlistene fra pgatour.com og vips så har man laget en bra hjemmeside!

Vince Carter

over 21 år siden

Vince Carter

Clo(w)ner: Hvem har sagt at det må være vanskelig å lage en bra hjemmeside?

Clo(w)ner

over 21 år siden

Clo(w)ner

Ikke jeg i hvertfall. Men dyrt kan det bli!

Olaf E. Roalkvam

over 21 år siden

Olaf E. Roalkvam

Til Short Stack.
Takk for tips om tabulator.
Dette har jeg ikke tenkt på, og skal prøve å få det slik at tab'en går dit den skal. Det vil vel til og med for meg, ikke være særlig vanskelig å lage en tabulatorrekkefølge på linkene slik at enterknappen går dit den skal.
mvh
OER

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her