Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Live golf på internett??

Iwona C Golf

over 22 år siden

Iwona C Golf

Nå er det ikke mange dagene til Ryder Cup starter, og den eneste kanalen som sender turneringen som er meg bekjent er ViaSat Sport. Og ifølge min elskverdige kabel-leverandør UPC så er det ikke mulig for meg å få ViaSat Sport. Mitt forslag om å betale sinnsyke mengder cash for en helg med ViaSat Sport ble møtt med et døvt øre hos en golfhater av en kundebehandler.

Så det jeg lurer på er om noen vet om et sted på internett hvor man (evnt mot betaling) kan følge med på turneringen direkte?

Ivar

over 22 år siden

Ivar

Tror ikke dette kan skaffes via internett.

Jeg er redd for at parabolantenne + Viasat abonnement er eneste mulighet.

PS Er selv ingen stor tilhenger av UPC

Kjetil

over 22 år siden

Kjetil

Jeg er selv UPC abonnent, og har for ikke alt for lenge siden fått digitale sendinger (digital dekoder). Etter å ha fått dette har jeg nå tilgang til ViaSat Sport.

Tror heller ikke det er noe live feed på internett, men du kan jo følge turneringen direkte på http://www.rydercup.com/.

Snuppa

over 22 år siden

Snuppa

Istedet for å "sponse" UPS og deres slette service, ville jeg vurdert å legge inn på hotell (selvfølgeli ett sted der de har ViaSat Sport) og levd godt med roomservice og andre faciliteter.

Ålen

over 22 år siden

Ålen

... eller kanskje det er bedre å besøke en venn med Viasat Sport og heller nyte godt av de fasiliteter vedkommende kan tilby. Dette blir billigere! :-)

T

over 22 år siden

T

Samme skjedde med meg. UPC er noe J. F. drit!

Eneste positive er at da slipper jeg å utvide mitt kundeforhold med de j. facistene!

Bert

over 22 år siden

Bert

Det hyggeligste og billigste for de som bor i nærheten
av Oslo er nok å dra på Andy's i Stortingsgata; de er
veldig hyggelige og behjelpelige med å finne riktige
kanaler, etc. (blant annet BBC, Sky Sports). Var der
å så på British Open samt flere av de store turneringene
fra USA.
NB! Det kan bli dyrt hvi s det blir for mange øl.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her