Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Baneguider

bdk

over 16 år siden

bdk

Hei

Jeg spilte Holtsmark for første gang forrige helg. Jeg syns banen var veldig bra. Både forholdene på og utformingen av banen gav virkelig mersmak. Når jeg spiller nye baner, så bruker jeg alltid å kjøpe en baneguide. Ikke fordi at jeg er så god at jeg trenger millimetermål på innspillene mine, men det er jo alltids greit å vite hvor langt det er til bunkere og over bunkere og slikt. :-) Baneguiden som de hadde på Holtsmark må jeg si ikke sto i stil til selve baneopplevelsen. Jeg syns rett og slett den var veldig dårlig og lite informativ. På flere hull var det ingen annen avstandsinformasjon enn total lengde på hullet. Og da er det jo ikke bye å hente i en baneguide.

Så da tenkte jeg at jeg skulle høre litt med dere andre om hvilke opplevelser dere har hatt med baneguider rundt omkring. Noen baner som har bra guider? Noen som har dårlige? Og hvilke krav bør man stille til en baneguide? Kjør debatt. :-)

duffshank

over 16 år siden

duffshank

Nøtterøy har virkelig skjønt det med fine informative skilter på hvert hull med avstandsmåling fra tee til diverse hinder... ellers er baneguider rundt omkring i landet dårlige greier...

HCPmann

over 16 år siden

HCPmann

Borre har en ganske god baneguide.

Vestfold Golfklubb har et meget bra scorekort, er inkl. en miniguide hvor det fremkommer forholdsvis mye info. Skulle gjerne sett at flere hadde fulgt etter Vestfold på dette området. Noen som kjenner til andre baner som har denne tpe scorekort...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her