Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvor er spillerne?

Golferen

over 21 år siden

Golferen

Er på en middels stor norsk bane med masse medlemmer?
Været er fint,banen er nydelig og greenene raske.
Her er jeg alene.
Jeg spurte starteren som sa at det var helt tomt hele dagen.Nesten ikke medlemmer og ingen greenfeespillere hele dagen.
Hvor er golferne?
Har alle sluttet å spille golf?
Greit nok at det er ferie,men det burde være mer enn dette.
Er det noen som kommer på noen glupe ide`er om hvordan man kan fylle opp banen igjen?
Hvordan kan greenfeespillere bli obs på at det er flotte forhold på banen?

Panger

over 21 år siden

Panger

Det er altfor dyrt!!
Skulle gjerne spilt mere på Bogstad f.eks. men 500kr!!
Andre greie baner koster 3-400, er for mye!!

Lofthouses

over 21 år siden

Lofthouses

Golferen:

Hvem bane er det egentlig du skriver om?

Sakte spill

over 21 år siden

Sakte spill

Skulle mer enn gjerne vært med på å fylle opp klubbenes bunnskrapte kasser - og 4-500 kroner greenfee er intet problem. Problemet mitt, og mange med meg, er at golf utenom helgene må spilles etter arbeidstid. Med rushtrafikk og medlemmer som legger beslag på alle tider rundt 1600-1700 er det vanskelig å komme ut før nærmere 1800...

Hva er problemet? Jo, med det sedvanlige problemet SAKTE SPILL er det ikke uvanlig at runden er ferdig rundt 2300... og da hjemme mellom 2330-2400. Noe som blir slitsomt når man skal opp på jobb igjen dagen etter.

Klubbene gjør seg selv en bjørnetjeneste når de ikke fører en strikt policy mot sakte spill. Det er mange potensielle golfere som ikke gidder å spille på hverdager fordi ting tar så altfor lang tid. Golfrunder som tar særlig mer enn 4 timer er uakseptabelt.

Jeg savner en golfklubb med rimelig nærhet til Oslo som VIRKELIG hadde satt fokus på sakte spill - og sørget for at det hadde vært mulig å gå en golfrunde på 4 timer.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her