Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Juli stengt på Miklagard

Kong Vinter

over 21 år siden

Kong Vinter

Hva med å stenge greenene på Miklagard i juli. hva skal resten av "klubben" leve av da? Miklagard Golf har jo sikret seg økonomisk gjennom årsavgiften, men hva med proshop og kafeteria?

GAD

over 21 år siden

GAD

Har de redusert årsavgiften til medlemene i år? Håper de har gjort grep overfor medlemene, ellers ville jeg følt meg snytt etter å ha betalt ca. 10.OOO,- og så måtte spille Norges beste bane (?) på prov. greener.

Larsen

over 21 år siden

Larsen

Er årsavgiften på 10.000 kr?!?!?!?!

medlem

over 21 år siden

medlem

Årsavgiften er 7.700 pr år, og ja de har gjort mye for å kompensere medlemmene i perioden man spiller på provisoriske greener.

Vi som er medlemmer er selvfølgelig skuffet over dette, men støtter fullt ut at det må gjøres. Vi er alle interessert i Miklagard slik vi er vant til å se den, som norges beste bane. Å redusere årsavgiften er et dårlig valg, da ville vi sikkert ikke løst problemene. Vi som er medlemmer aksjonærer står sammen i gode tider og også i dårlige...

Forhåpentligvis er vi tilbake der vi skal i slutten av juli.
I mellomtiden blir det spill på våre samarbeidsklubber.

mvh
medlem

truls

over 21 år siden

truls

hahaha. Norges "fineste" og "dyreste" bane har visst gått på en smell. Men fortsatt skryter medlemmene. Er jo helt latterlig.
Ingen som er medlem på miklagard som kan se litt mindre trangsynt?

Mats

over 21 år siden

Mats

Jeg er ikke medlem på Mikla, men nå begynner jeg å bli lei "hetsen" som dukker opp til enhver tid.
Følg ihvertfall med, les tidligere tråder og skriver heller der. Lite vits å starte nye tråder hver dag med forholdene og hva det koster på M.

Det er gammelt nytt!!!

Hva mener du

over 21 år siden

Hva mener du

med Norges fineste og dyreste bane ?
Dyrest er Oustøen (og det har visst skremt vekk alle hovne sekrytende selvgode blærete nisser).
Best er alle de andre banene som ikke behøver å stenge i beste vekstperioden.
Miklagard fremstår akkurat nå som Norges dårligste.
Jeg var mektig imponert over Miklagard i 2002-sesongen, men de hadde en saftig nedtur allerede i fjor.
Larvik derimot har vist at de kan, under P4-tour var den like bra som Miklagard i 2002.
I år er det katastrofe, og det blir det sannsynligvis neste år også.
Andre har sagt det her inne,; hovmod står for fall.......

Duffy Dick

over 21 år siden

Duffy Dick

Haha. Livstaperne har funnet seg nye nicks!

Tiger Would

over 21 år siden

Tiger Would

igjen en debatt som skal rakke ned på Miklagard.....

har en følelse av at 80% av de som kommenterer når Miklagard blir skrytt av aldri har vært på banen, men det kan være jeg tar feil.

alle jeg kjenner som har spilt den banen sier at den er flott.

At de har problemer med det grønne element betyr vel ikke at det ikke er en flott bane vel??

jeg har forresten ikke spilt miklagard...... :

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her