Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Amatour-finale utgår.

Erre mulig..

over 17 år siden

Erre mulig..

Så, etter mye venting og undring (for noen), har nå svaret kommet. Det blir visstnok ingen amatour-finale i år, da interessen var for liten. Forøvrig ikke så rart, når den eneste infoen man som spiller har kunnet finne, er at det står oppført en Amatour-finale, men ikke hvor den er, hvem som kan spille, eller noen som helst slags mulighet for å melde seg på uansett...

east

over 17 år siden

east

hvor har du dette ifra?

Ho ho ho ho

over 17 år siden

Ho ho ho ho

Interessen for liten ?? Hva betyr det ???? Var det for få påmeldte til en turnering som ikke eksisterer ??????? Høres ut som et nytt gullkorn vra vårt eminente golfforbund.

amatør

over 17 år siden

amatør

Etter det jeg kan forstå er en finale i slutten av en større konkurranse/turnering.
Det betyr at det har foregått noe som altså avsluttes med en finale blandt de beste som har deltatt.
Det er vel litt underlig at en konkurranse avbrytes rett før finalen?
Er ikke det litt underlig?

proff

over 17 år siden

proff

Hvor står det at det er avlyst? Jeg hadde tenkt å spille.

Erre mulig...

over 17 år siden

Erre mulig...

Jeg hadde og tenkt å spille, så jeg sendte en mail for å spørre om det snart skjedde noe, men jeg fikk aldri noe svar. Snakket derimot med noen andre som også hadde sendt mail, og de hadde fått et svar som antyder det jeg nevnte i starten her.
Litt merkelig, vil jeg påstå at hele opplegget er. Eller, rett og slett gjennomsyret av udugelighet og tilfeldigheter, som det virker som det pleie å være der i gården..

Buck Cherry

over 17 år siden

Buck Cherry

Ser jo unektelig rart ut da, men
www.golfforbundet.no/wip4/turneringer.epl?cat=12285

det er jo mulig at ett visst antall er kvalifisert gjennom resultater, så ingen trenger påmelding, men Erre mulig de ikke har kvalifisert dem?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her